Äitiyspakkauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

memmu

Vieras
Just nelosen uutisissa oli juttua.. ja siinä mainittiin, että kestovaippoja on nyt 4 kpl. Ja niitä kuoriakin siinä näytti neljät olevan. Mutta tuolta kelan sivuilta kun katsoo, niin ei siinä kuvassa ole kun yksi kuori eikä siinä mainitakkaan neljää kuorta. Olenko mä nyt niin tavi, etten tajua tuolta kelan sivuilta, että siinä paketissa on neljä kestovaippaa vai mikä mättää.

Ja jos siinä on neljä kestovaippaa niin selvisi sitten sekin miksi niitä vaatteita tuntuu olevan siinä niin pirun vähän... Kyllä mun mielestä olis riittäny se yks kesto ja vaatteita enemmän.

minäkin katsoin et vähemmän vaatteita kuin ennen. Mä tajusin kyllä kelan sivuilta et siinä on samanlainen kestovaippasetti kuin viime pakkauksessa eli 1 kuori ja 1 sisävaippa plus kolme flanellivaippaa...

Alkuperäinen kirjoittaja jopas nyt:
ei minulla ollut paketissa kuin 1kuori 1sisävaippa ja harsoja vaatteet todellakin vähentyneet 2001 paketissa ainakin oli enemmän kuin nyt

Sä oletkin todennäkösesti saanut vielä 2007 pakkauksen jossa 1 kestovaippa setti. Se uusi kun ei ilmeisesti ole vielä tullut jakoon. Tai sitten postitukset on alotettu vasta tänään.

Kelan sivulta:
Kestovaippasetti vastasyntyneelle, 3-6kg, soft vaippahousu, 100% polyesteri, laminoitu sisäpuolelta polyuretaanilla, tarrakiinnitys + muotoiltu flanellivaippa, 100% puuvilla.
Lisäksi 3 kpl flanellivaippoja/pakkaus.
Sideharsovaipat, 80x80 cm,
100% puuvilla, 4 kpl / pkt.

Mulla vuoden 2007 pakkaus, siinä sama kestovaippasetti eli kuori + vaippa ja 7 sideharsoa (=puklurätti)

Eli nuo 3 flanellivaippaa uutena ja pois vastaavasti 3 sideharsoa.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Eli siis luultavasti monelle paketin ottajalle tulee yllärinä se, että siinä sitten onkin niitä kuoria 4... tai ainakin näin nelosen uutisten mukaan... :/

Niin, ei niitä kuoria ole neljää vaan 1 kuori ja 4 sisävaippaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pakkaus 2007:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Eli siis luultavasti monelle paketin ottajalle tulee yllärinä se, että siinä sitten onkin niitä kuoria 4... tai ainakin näin nelosen uutisten mukaan... :/

Niin, ei niitä kuoria ole neljää vaan 1 kuori ja 4 sisävaippaa.

No miksi sitten tuossa uutisten jutussa oli 4 kuortakin. Kun siinä näytettiin sitä paketin sisältöä niin siinä oli 4 kuorta!