V
vierailija
Vieras
No, jos tässä päivässä on jotain hyvää, niin sain aamulla piristettyä muutaman upean naisen päivää toisella puolella teksteilläni. Ja ihan oikeasti tarkoitin, mitä sanoin. Ootte kauniita, kaikki 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai Oge jossain videopuhelussa vai?Nyt just
Tuskin, Oge sanoo olevansa savosta..Ai Oge jossain videopuhelussa vai?
Mut on X kerran onnistunu sekottamaan minutkin, eikä mua haittais vaikka hän olisi X, haluisin silti tutustuu paremmin ja kattoo mihin se johtais.Tuskin, Oge sanoo olevansa savosta..
Et sekoittanut. En omi tällaisia, kun ei mulle kukaan näin puhu. Vaikka haluaisin omia, niin tiedän, ettei tällaiset viestit oo mulle. Oli silti tosi kauniisti kirjoitettu.
No, jos tässä päivässä on jotain hyvää, niin sain aamulla piristettyä muutaman upean naisen päivää toisella puolella teksteilläni. Ja ihan oikeasti tarkoitin, mitä sanoin. Ootte kauniita, kaikki![]()
Sulla on suuri sydän, vähän kuin sillä, jota kaipaan.
Kaikenlaiset sekaannukset selviää oikeen elämän juttutuokiolla. Tai hämmentää lisää, mutta ainakin selviää.Mut on X kerran onnistunu sekottamaan minutkin, eikä mua haittais vaikka hän olisi X, haluisin silti tutustuu paremmin ja kattoo mihin se johtais.
Etin tällä viikolla yhdestä kaupasta tuotetta, joka oli ollut aiemmin siellä myynnissä ja olin luvannut ostaa toiselle ihmiselle jos löytyy. No, ei löytynyt mistään vaikka tutkin joka ikisen mahdollisen paikan tietystä myymälästä. Ajattelin et Voisko sieltä ylhäältä nyt järjestää et löydän 1 kappaleen sitä. Ei löytynyt. Sit mun seurassa ollut ihminen halusi käydä muualla toisen asian takia ja kas siinä vastapäätä oli toinen sen ketjun myymälä, josta menin sitten katsomaan sitä tuotetta. Kävelin sisään ja silmäilin hyllyjä, 1 kpl näytti silti ja oli kuin olikin, tasan 1 muiden tuotteiden seassa. Ihme et edes huomasin. Olipa sattumaa tai ei mut tälläsiä pikkujuttujakin sattuu aika usein.Testasin joskus manifestointia iha huvikseen, sit meni hetki ja PAM.Yhtäkkiä mietin, miksi toi yks ihminen on noin kiinnostava.Nyt mietin pitäskö kokeilla uuvestaan, mutta ehkä tällä kertaa olis turvallisempaa manifestoida jotain muuta kuin ihminen.
Iltaaa x!
Äh, virheitä tuli mut asian ymmärtää varmasti.
En viitsi häiritä toisen elämää ja saan itseni vakuuttuneeksi ettei se johtaisi juttutukioon ja en tiedä mitä pitäisi tehdä niin en osaa tehdä mitään. Menee oudoksi kun on tunteet...Voi, kun oiskin juttutuokio oikean elämän puolella. Laittaisit rakas viestiä.![]()
Täällä.Hejjj y! Löytyykö Y-kroppa?
Tsihih. Että oonkin nokkela.
o((*^▽^*))o ×
Jos siis kyse kromosomeista.Täällä.
Juu, roiskin nopeasti kyllä.Muistan vieläkin miten tulit jotenkin vauhdilla sisään, tais olla kiireinen työpäivä tai sitten oot muuten vaan tehokas![]()