V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Milloin olette nähneet?Oot E*** kyl ihan uskomattoman kaunis.
Onpa kaunista kenelle onkaan.Oot E*** kyl ihan uskomattoman kaunis.
Sori et sekotin taas sua. Kokeilin vaan et lukeeko hän tätä. TOnpa kaunista kenelle onkaan.![]()
Et sekoittanut. En omi tällaisia, kun ei mulle kukaan näin puhu. Vaikka haluaisin omia, niin tiedän, ettei tällaiset viestit oo mulle. Oli silti tosi kauniisti kirjoitettu.Sori et sekotin taas sua. Kokeilin vaan et lukeeko hän tätä. T
Tiedän ton tunteen kaikinpuolin. Puhuminen tulee luonnostaan kun tunnelma on oikea eikä oo kiire ja harvoin niitä hetkiä on, tai sitten ei tartu niihinMä oon aika loppu tähän palstoilla leikkimiseen, mut joskus on ihan helvetin vaikee saada hyvää tilaisuutta ja rauhaa puhua toiselle, vaikka istuis koko päivän sen vieressä.
Sama. Näitä kun lukee hieman, ni haluukin erakoitua, varsinkin toi tota toista puolta.Muhun on iskenyt ujous tai jokin yleinen pieni erakoutuminen ja tuntuu vaikealta. En tiedä mikä mua vaivaa edes.
Jotenkin et kullosta häneltä.Ei tarttee repiä. Päästän irti, jos sitä haluat.
En halua että päästät irti. Tarvin halin.Ei tarttee repiä. Päästän irti, jos sitä haluat.
VEdin koko trolliarmeijan tänneEn halua että päästät irti. Tarvin halin.
Mulla oli tuo ennen, mutta nyt oon päässyt siitä yli.Nykyään olen supliikki nainen.Muhun on iskenyt ujous tai jokin yleinen pieni erakoutuminen ja tuntuu vaikealta. En tiedä mikä mua vaivaa edes.
Repiminen oli minun ehdotukseni. Ei sinun. Sinä olet jo repinyt.VEdin koko trolliarmeijan tänneT
No hyväJotenkin et kullosta häneltä.