das
Juu, sä olet hieno esimerkillinen äiti. Varmasti noudatit muitakin ohjeita pilkulleen. Hyvä niin. Mikset sä räksytä vaikka mammoille jotka ei ole käyttäneet "sallittuja" rasvoja? Ja ennen kuin sä alat mua haukkumaan, sun pieneen päähän ei vissiin mahdu sellainen asia, että mä saatan olla alalla töissä jossa näitä asioita tutkitaan? Että todellakin saatan tietää asiasta sen verran ettei tarvi siltä lääkäriltä sitä käydä kysymässä? Ja ei, mua ei naureta työpaikallani pihalle joten on ihmisiä jotka ottaa nämäkin riskit vakavasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En käytä noita rasvoja, vaan sairaalan rasvoja, joita käytetään vauvoillakin. Tilaan ne sairaalasta atooppisen ihoni vuoksi. Ps. Tuskin Dovenkaan rasvan riskit ovat samat mitä tupakassa, voit kysyä sitä vaikka lääkäristä. Voi kyllä nauraa sinut pihalle, kun kysyt asiaa...Alkuperäinen kirjoittaja das:Sä et näköjään halua ymmärtää tai sitten et vaan oikeesti tiedä. Tutkipa mitä aineita koskeusrasvoissa, Nivean, Doven jne (ei siis perusrasvoissa)on ja sitten tutki mitä ne voi aiheuttaa sikiölle ja tule sitten sanomaan ettei niissä ole myrkkyä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä aloit räksyttää jostakin rasvasta, kun puhutaan tupakoinnista. Tupakointi selkeä myrkky sikiölle, kosteusrasva sitä ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja No huhhuh!:Mä en ainakaan ole puolustanut tupakointia mitenkään..Olen vain yrittänyt huomauttaa että on muitakin asioita joita voi verrata tupakan haittoihin! Sitten mua kohtaan hyökätään kun kehtaankin todeta että esim. kahvi tai muut ruoka-aineet voi aiheutta ihan yhtälaila vahinkoa kuin tupakka! Se on tämä palsta sellainen,että niitä totuuksia ei tahdota kuulla eikä ymmärtää jotka eivät itselle sovi!