Millä tuleva äiti oikeuttaa itselleen tupakoinnin raskauden aikana?

  • Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti
nuori mutsi
Jep, totta, että nuorista odottajista polttaa tosi moni. Kavereista poltti varmaan 90 prossaa odotusaikana, nuoria äitejä siis.Itse sain ensimmäisen 19v iässä, toisen 21v ja ei tullut mieleenkään tupakoida. Lopetin jo kun rupesimme yrittämään lasta mieheni kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja XxXxXxX:
Toivottavasti tää ei tule kahdesti, kone temppuilee...

pippamama: Oiskohan sinulla neuvolan kautta mahdollista päästä johonkin ns vieroitusryhmään (jos asut suurella paikkakunnalla) tai vaikka käydä trekkarin luona tietyin väliajoin suunnitelman mukaan, jos tosiaan yrittäisit sen tupakoinnin lopettaa? Koskaan ei ole liian myöhäistä ja kun olet vielä noin nuori, niin sitä parempi. Lapsesi kiittävät taatusti ja itse kiität itseäsi jonain päivänä :)
Ei, koska neuvolantätin mielestä minun ei pidä edes yrittää nicorette-tuotteiden avulla, kun poltan niin vähän. Hän tuntui ihan tosissaan olevan sitä mieltä että tämän asian kanssa olen omillani.
 
Joopa
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:
pippamama, mä ymmärrän sua :hug: tiiän kuinka vaikeeta toi on. mä aion kyl lopettaa tai yrittää ainakin jos päätän pitää tän.
Eihän Pippamamalla ole vaikeaa. HÄNELLÄHÄN on upeaa! Ihanaa! KUN ei TUNNU MISSÄÄN että se lapsi siellä masussa kärsii. VETÄÄ RÖÖKIÄ niin ylpeenä että! Ihan turhaan häntä siis säälit.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kerttuli:
ja te kaikki muut ootte sitte kait niitä täydellisiä äitejä jotka tekee kaiken oikein ja täydellisesti!Voi kiesus sentään...äiti on todellakin äidolle susi
Sunko mielestä tupakoimattomuus raskauden aikana on täydellisyyttä? Huh heijakkaa, mitähän muuta tällaiset ihmiset tekee?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kerttuli:
ja te kaikki muut ootte sitte kait niitä täydellisiä äitejä jotka tekee kaiken oikein ja täydellisesti!Voi kiesus sentään...äiti on todellakin äidolle susi
Sunko mielestä tupakoimattomuus raskauden aikana on täydellisyyttä? Huh heijakkaa, mitähän muuta tällaiset ihmiset tekee?
Ja kyllä tässä tapauksessa äiti on omalle lapselleen susi.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Ei, koska neuvolantätin mielestä minun ei pidä edes yrittää nicorette-tuotteiden avulla, kun poltan niin vähän. Hän tuntui ihan tosissaan olevan sitä mieltä että tämän asian kanssa olen omillani.

5-10 vähän?
 
Niiinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kerttuli:
ja te kaikki muut ootte sitte kait niitä täydellisiä äitejä jotka tekee kaiken oikein ja täydellisesti!Voi kiesus sentään...äiti on todellakin äidolle susi
Sunko mielestä tupakoimattomuus raskauden aikana on täydellisyyttä? Huh heijakkaa, mitähän muuta tällaiset ihmiset tekee?
Ja kyllä tässä tapauksessa äiti on omalle lapselleen susi.
Peesi
 
siis häh
Joko tietokoneella on jotain tosi paljon minua vastaan tai sitten olen muuten vaan ihan käsi näisäs hommissa...mutta kolmas yritys siis.

"Ei, koska neuvolantätin mielestä minun ei pidä edes yrittää nicorette-tuotteiden avulla, kun poltan niin vähän. Hän tuntui ihan tosissaan olevan sitä mieltä että tämän asian kanssa olen omillani. "


pippamama: Mitä tarkoitti "olet omillasi"? Eikö terkkari ollut lainkaan halukas tukemaan sinua lopettamisessa? Outoa terv huollon ammattihlöltä... vai onkohan terkkari itse ketjupolttaja -tosin ei sekään ole syy olla tukematta sinua.
 
vieras
Sen röökin polton pystyy lopettamaan, jos on perillä oikeasti mitä haittoja siitä vauvalle on, ja JOS yhtään välittää niistä! Tiedän mistä puhun, 30-vuotiaana aloin odottamaan esikoista, kessuttelun aloitin 16-vuotiaana. Säännöllistä polttamista aski päivässä, punaista marlboroa.
Ota ap ittees niskasta kiinni, prkele!
 
hyi hyi
Mua ihmetyttää tuo ihmisten puuttuminen toisten ihmisten asioihin todella. Se on vain sellaista itsensä jalustalle nostamista, kuin muka oltaisiin toisen lapsesta niin huolissaan. En usko. Niin itsekeskeistä sakkia on tää joka olis suurinpiirtein valmis äidin lynkkaamaan polttamisen takia. Tuommoinen fanaattisuus mitään asiaa kohtaan ei ole omalle mielenterveydellenne hyväksi. Tupakoiva ihminen voi olla teitä siis paljon viisaampi jo sen takia. Te olette niin ällöttäviä tuossa paremmuudessanne, että mua aivan oksettaa.
 

Yhteistyössä