E
ev
Vieras
Tuo Milla on loistoesimerkki kiusaajasta. Niin koulu- kuin työelämässä. Aivan pöyristyttävä. Mutta tyhmä ihminen, joka pönkittää itseään alistamalla muita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Milla taisi tehdä nyt itsestään pellen![]()
Ei, vaan pellen tekee itsestään sellaiset lihavat ketkä täälläkin huumorin varjolla puolustelevat oikeuttaan olla mitä on, ja kieltävät kaikki ne ihan todelliset yhteiskunnalliset haitat joita lihavuudesta koituu.
Eikä lihavuus ole ainoa ongelma, mutta tärkeä ongelma sekin johon täytyy puuttua.
Alkuperäinen kirjoittaja hä:Sairaalloinen lihavuus ja sairaalloinen laihuus ovat yhtä pahoja terveydelle, miksei täällä kukaan puhu siitä mitä kustannuksia anoreksia aiheuttaa yhteiskunnalle???
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja lihava:Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja lihava:Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Miten elämän pitäisi minua opettaa? Pitäisikö minun lihoa jostain käsittämättömästä syystä, saada päähäni että se johtuu geeneistä ja sitten keksiä tekosyitä miksi en laihdu? Sittenkö ymmärtäisin lihavuuden syvimmän (hah) olemuksen?
Lihavuus ei ole mikään ihailtava piirre ihmisessä, päinvastoin. Se kertoo ihmisestä paljon: tämä ei välitä itsestään eikä siten voi kyllä välittää muistakaan ihmisisistä. Lihavuus on laiskuuden merkki, lihavuus maksaa yhteiskunnalle aivan liikaa.
ei kukaan ole sanonut että lihavuutta pitää ihannoida, mutta miksi siitä lihavuudesta pitää tehdä yhtäkuin se ihminen?
mä olen todella lihava ja kaikki mainitsemasi loukkaa erittäin syvästi. ihan kuin minua ei olisi, olisi vain kasa ihraa. luuletko etten välitä ihmisistä, etten välitä itsestäni? et voisi enempää väärässä olla.
Lihavuus on yhtä kuin se ihminen. Ulkomuoto on se, minkä me ensiksi huomaamme ja mikä sen ensivaikutelman luo. Ikävää, mutta totta.
niin, eli et voi nähdä minussa ihmistä. tuntevaa ihmistä. näet minusta vain mun lihavuuden ja perustat kaikki uskomuksesi sen varaan? se kertoo valitettavan paljon sinusta.
Kun aiheena on lihavuus ja lihavuuden ongelma, mitä muuta sinussa pitää nähdä paitsi ylimääräiset kilot? Se kertoo paljon minusta joo, että ei liikene mitään empatiaa lihavia ihmisiä kohtaan. Te olette kansantaloudellinen ja terveydellinen ONGELMA!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen Milla 100% varma, että JOPA sinulta löytyy jokin heikkous.Voidaanko sinutkin sitten leimata kokonaan huonoksi ihmiseksi ja muita huonommiksi sen piirteen takia?
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja hä:Sairaalloinen lihavuus ja sairaalloinen laihuus ovat yhtä pahoja terveydelle, miksei täällä kukaan puhu siitä mitä kustannuksia anoreksia aiheuttaa yhteiskunnalle???
Anorektikkoja onkin puolet suomalaisistaSiksi siitä ei puhuta, se on salaisuus...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ja suorahampaiset ihmiset on parempia kuin vinohampaiset.No ei tod, ulkonäkö ei liity mitenkään ihmisarvoon. Paitsi pinnallisten ihmisten maailmassa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen Milla 100% varma, että JOPA sinulta löytyy jokin heikkous.Voidaanko sinutkin sitten leimata kokonaan huonoksi ihmiseksi ja muita huonommiksi sen piirteen takia?
Voi olla että joku leimaakin, mitä sitten? Sitten puhutaan siitä =) Täällä ei saa lihavuuden aiheuttamista mielikuvista ja ongelmista puhua mitään.
Ja kyllä, puhun näitä ääneen myös ihan irl. Kamalaa, eikö?
Alkuperäinen kirjoittaja hä:Sairaalloinen lihavuus ja sairaalloinen laihuus ovat yhtä pahoja terveydelle, miksei täällä kukaan puhu siitä mitä kustannuksia anoreksia aiheuttaa yhteiskunnalle???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen Milla 100% varma, että JOPA sinulta löytyy jokin heikkous.Voidaanko sinutkin sitten leimata kokonaan huonoksi ihmiseksi ja muita huonommiksi sen piirteen takia?
Voi olla että joku leimaakin, mitä sitten? Sitten puhutaan siitä =) Täällä ei saa lihavuuden aiheuttamista mielikuvista ja ongelmista puhua mitään.
Huvittavaa, jos et itse näe, mikä viesteissäsi ärsyttää muita. Onko tapasi keskustella aiheesta oikeasti mielestäsi asiallinen ja rakentava?
En puhu nyt mielikuvista vaan esitän suoran kysymyksen: onko lihava/ylipainoinen ihminen AINA mielestäsi huonompi ihminen kuin laiha? Pelkästään sen yhden ominaisuuden takia? Sitä mieltä varmasti olet, että painoasiassa huonompi, mutta tarkoitan nyt kokonaisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen Milla 100% varma, että JOPA sinulta löytyy jokin heikkous.Voidaanko sinutkin sitten leimata kokonaan huonoksi ihmiseksi ja muita huonommiksi sen piirteen takia?
Huvittavaa, jos et itse näe, mikä viesteissäsi ärsyttää muita. Onko tapasi keskustella aiheesta oikeasti mielestäsi asiallinen ja rakentava?
En puhu nyt mielikuvista vaan esitän suoran kysymyksen: onko lihava/ylipainoinen ihminen AINA mielestäsi huonompi ihminen kuin laiha? Pelkästään sen yhden ominaisuuden takia? Sitä mieltä varmasti olet, että painoasiassa huonompi, mutta tarkoitan nyt kokonaisuutta.
Ulkonäöllisesti lihava on AINA huonomman näköinen kuin vaikkapa liian laihakin. Lihavasta tulee AINA huonompia mielikuvia kuin normaalipainoisesta tai laihasta vaikka tämä laiha olisi kuinka resuinen. Niin se vaan on, meidän joidenkin maailmassa.