Miksit rumat naiset ottaa mielummin spermat suuhun

• Viestiketjun aloittaja atleetti ja kotletti
  • Ensimmäinen viesti
atleetti ja kotletti
Olen aina ihmetellyt tätä. Vika ei ole minussa sillä saan kauniita naisia yhtä hyvin, mutta rumat ottavat poskeen paljon helpommin, ja usein jopa nieluun eli nielevät sen muutaman kymmenen millilitraa elämäneliksiiriä. Kauniimmat taas eivät usein edes kalua suuhun ota ilman pyytämistä ja jos mällit suuhun saa heittää, niin heti kakotaan ja syljetään tai juostaan vessaan. Usein tuleva lasti otetaan vain huulille ja lopetetaan imu ja veivaus heti lentäessä, mikä todellakaan ei tunnu hyvältä.

Rumemmat naiset taas omatoimisesti ja käskemättä ottavat kullin suuhun ja imuttavat terskaa kokonaan suussa, käsillä vielä vedellen kalun vartta, ja kun tulee niin jatkavat lastin tyhjentämistä viimeiseen tippaan, terska edelleen kokonaan suussa niin että lasti lentää suoraan nieluun. Suuri osa nielaisee satsin, eikä tarvitse edes vessassa käydä kurlaamassa. Nuolevat vielä mahdolliset viimeiset kullia puristettaessa tulevat tipat, ja kielellä puhdistavat terskan pään. Tämä tuntuu erittäin hyvältä ja orgasmikin on räjähtävä.

Sylkiessä koko fiilis lässähtää ja jää vain paha ja tyhjä maku koko suihinotosta. Tästä syystä valkkaan nykyään mielummin rumempia naisia, ainakin jos ajatus suihinotosta tuntuu sillä hetkellä hyvältä.

Komistus84
Parastahan on että se että vähintään osa menee suuhun tai pääasia että jollain tapaa osuu feissiin. Parisuhteessa naisen pitäis ehdottomasti nauttia spekusta eikä pitää sitä ällöttävänä. Jos nainen on niin ahdasmielinen että ei oo yhtään leikissä mukana kannattee potkia nopeesti menemään. Hyvää seksisuhdetta ei ole odotettavissa sellaisissa tapauksissa!

Kaunis nainen
No onpa siinä tehty tutkimusta kerrakseen...mutta kauniimpana osapuolena kyllä totean, että en todellakaan niele!!! Kokeilkaa miehet ite maistaa miltä se mälli maistuu, niin ei tee todella mieli..

Komistus84
Ajattelen naista ja siksi juon ananasmehua. Jotkut ihan himoitsee mun tavaraa ja on kuulemma hyvää. Toinen vittumaisuus on pillukarvat. En kyllä pane jos löytyy joku perhanan pusikko. Naiset ajelkaa karvanne!

Poppea
No johan on. Oletko oikein tutkinut tätä asiaa? Ei sullakaan mitään elämää vissiin ole. Sitäpaitsi, kuka määrittelee ruman ja kauniin? Sinäkö? Astut liian suuriin saappaisiin, poika hyvä. Mene itseesi ja ajattele, jos joku puhuisi niin äidistäsi tai siskostasi. Pistää vihaksi, että mies ei arvosta naista pätkääkään, mutta haluaa, että nainen tekee kaiken mieliksi. Otappa se kalu käteen ja maista, miltä se inhottava mönjä maistuu. Mutta et senkään jälkeen voi arvostella ketään, varsinkaan puhua noin mauttomasti ja idioottimaisesti kenestäkään. Häpeä!!!!

nainen 30+
No niimpä niin. Taasen joku liikaa opetusfilmejä katsonut kirjoittelee typeryyksiä. Miksi niitä pitäisi niellä? Mutta ehkäpä olen liian kaunis nielläkseni ;)

Mutta ensiksi täytyy valistaa tietämätöntä, että monet miehet valuttelee reilusti jo ennen siemensyöksyä ;) kyllä se sperman maku on olemassa monilla ihan koko suihinoton ajan ;)

Mutta tuohon makuun vaikuttaa todella monet asiat. Esim terveellisesti syövät miehet, ketkä eivät överiksi lähträä alkoholin kanssa ja ketkä eivät tupakoi, ovat omasta mielestäni lähes mauttomia! Nykyinen mieheni on tupakoimaton ja muutenkin hänellä on hyvät elämäntavat, sen maistaa. Sperma on lähes mautonta.

nainen 30+
Hmm. Kannattaisiko parantaa elämäntapoja ;) ja noudattaa vastavuoroisuutta. Ehkäpä ne kauniit naiset saavat paremmiltakin mieheiltä, eikä heidän tarvitse kaikkia imutella. Näin ainakin luulisin.

jaahasta
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis nainen:
No onpa siinä tehty tutkimusta kerrakseen...mutta kauniimpana osapuolena kyllä totean, että en todellakaan niele!!! Kokeilkaa miehet ite maistaa miltä se mälli maistuu, niin ei tee todella mieli..
No ei se pillukaan mitään täytekakkua ole, ja silti nuolen kunnolla naiseni vuoksi. Tuoksua ja kiimalimaa sieltä tulee varmasti saman verran kuin miehen piipusta. Turha odottaa kunnon nuoluja jos ei itse viitsi vastavuoroisesti ottaa.

Hr35
Älä lopeta...nainen on tosi kaunis kun saa mällit päälle tai suuhun... ;) Eli sperma kaunistaa... ;) Spermalla on makeeta merkata naiset ja tuhria naisten hiukset, vaatteet, rinnat...

Sudenmarja
Jahaa, nyt sekin selvisi. Syy siihen ihmeelliseen tosiasiaan, että otan mielelläni suihin ja nielen ilman ongelmia löytyy siis ulkonäöstäni. Olen ruma, siis nielen. Miten en olekaan tuota yhteyttä itse tajunnut?

Ei se sperma nyt huippuhyvää ole, mutta juuri siksi se pitää nielaista samantien maistelematta. Sillä tavalla se on suussa lyhyimmän aikaa. Ja mitä naisen alapäähän tulee niin olen monesti kuullut sitä kehuttavan hyvänmakuiseksi. Mutta ehkä minulle on valehdeltu ;)

Yuccis66
Eikö tämä selviä ihan maalaisjärjellä? Nainen, jonka pitää niinsanotusti nostaa markkina-arvoaan tekee temppuja sen mukaan, kuin ajattelee miehen niitä haluavan. Silloin niellään mällit ja tarjotaan hanakasti rasvattua pyllyreikää jo baarituttavuuksille. Joku todella hyvännäköinen taas ajattelee miehen olevan itseään palvelemassa ja saattaa olla melkoinen lahna makuuhuoneessa. Useimmat ovat sitten jotain siltä väliltä. Jos mies on poikkeuksellisen rikas, alkaa temppuja varmaan irrota nirsommiltakin naisilta... Niin ja sitten on ne oudot, jotka oikeasti pitävät seksistä ;)

risat
Alkuperäinen kirjoittaja Yuccis66:
Eikö tämä selviä ihan maalaisjärjellä? Nainen, jonka pitää niinsanotusti nostaa markkina-arvoaan tekee temppuja sen mukaan, kuin ajattelee miehen niitä haluavan. Silloin niellään mällit ja tarjotaan hanakasti rasvattua pyllyreikää jo baarituttavuuksille. Joku todella hyvännäköinen taas ajattelee miehen olevan itseään palvelemassa ja saattaa olla melkoinen lahna makuuhuoneessa. Useimmat ovat sitten jotain siltä väliltä. Jos mies on poikkeuksellisen rikas, alkaa temppuja varmaan irrota nirsommiltakin naisilta... Niin ja sitten on ne oudot, jotka oikeasti pitävät seksistä ;)
Joo, osa naisista voi pitää seksisistä ilman että sillä saavuttaa jotain. Usein ne kuitenkin nielee alkuvaiheessa vaikka ja mitä..

Penander
Alkuperäinen kirjoittaja Yuccis66:
Eikö tämä selviä ihan maalaisjärjellä? Nainen, jonka pitää niinsanotusti nostaa markkina-arvoaan tekee temppuja sen mukaan, kuin ajattelee miehen niitä haluavan. Silloin niellään mällit ja tarjotaan hanakasti rasvattua pyllyreikää jo baarituttavuuksille.
Tää on varmaan ihan oikea analyysi. Vaikkapa Hotelli Vantaassa voi joka viikonloppu nähdä tällaisia tyyppejä. Joku pulskahko Alepan kassan näköinen mimmi numeroa liian pienessä Prisman jakkupuvussa ja kermakakkukampauksessa on melkoisen varma tapaus, jos tekee spermaleikkejä ja ryppyreikää mieli. En tosiaan keksi muuta selitystä, kuin että he ovat ymmärtäneet tekevänsä itsensä näin huomattavasti haluttavammiksi, kuin mitä ulkonäkö muuten edellyttäisi?

WouWiu...
Jaa jaa, rumat nielee, kauniit ovat nielemättä? Enpä usko, riippuu ihmisestä. Itseäni ei ole koskaan sanottu rumaksi, päinvastoin. Myös malliksi kehuttu monesti ;)
Suihinotossa en aina pidä siitä hajusta, mikä tulee tai sperman mausta, mutta leikki pitää myös lopettaa jos siihen ryhtyy ;)
Riippuu päivästä ja mielialasta... Kerran istuttiin entisen kumppanini kanssa katsomassa elokuvaa ihan normaalisti. Teki jotenkin niin mieli munaa ja sitä makua, että luikahdin hänen peiton alleen siinä sohvalla. On se kivaa aloittaa leikki, heh!
Myös on ollu sellaisia hetkiä, kun hän on esim. tietokoneella väsäämässä, istuu puhelimessa juttelemassa ym. Siinä sit minä... tylsää oli joten päätin luikahtaa hänen haarojen väliin. Ilme oli miltein -> O_O <- hämmästyksestä.
Joten... Ei aina rumat vain ota.. Myös kauniit ottaa. Se maku ei aina miellytä. Ja vielä kerran: Riippuu päivästä ja mielialasta.

MMMMMMMMMMMMMM
Sehän on ihan selvä asia: OIKEASTI naiset eivät pidä suihinotosta vaan tekevät sitä joko miestä miellyttääkseen tai rahasta.
Rumat naiset eivät saa muuten itselleen miestä muuta kuin miellyttämällä, kauniit naiset saavat muutenkin.

Ja tähän on nyt ihan turha kirjoittaa, että kyllä monet naiset haluavat -se on vain teeskentelyä (samoin kuin anaaliin "haluaminen").

rumilus
Alkuperäinen kirjoittaja MMMMMMMMMMMMMM:
Sehän on ihan selvä asia: OIKEASTI naiset eivät pidä suihinotosta vaan tekevät sitä joko miestä miellyttääkseen tai rahasta.
Rumat naiset eivät saa muuten itselleen miestä muuta kuin miellyttämällä, kauniit naiset saavat muutenkin.

Ja tähän on nyt ihan turha kirjoittaa, että kyllä monet naiset haluavat -se on vain teeskentelyä (samoin kuin anaaliin "haluaminen").
Olen satavarmasti samaa mieltä kanssasi, kukaan ei siis ota suihin vapaaehtoisesti:( Tästä tulikin mieleeni, että olen kaunis kun en ota suihin:D

kaurisnainen76

kyllä minut valtaa ainakin joskus ihan mieletön halu imeä munaa, mutta mällejä ei oo vielä tullut halu niellä...

Mx

Tuosta anaaliin "haluamisesta" olen eri mieltä, vaikka olenkin mies. Minulla on nainen joka haluaa sitä ja saa orgasmeja myös anaaliseksistä.

Suuseksistä taas olen sitä mieltä että kummankin pitää sitä tehdä. Itse tykkään myös sitä antaa ja se on ihan luonnollista että haluaa tehdä sellaista mistä toinen pitää. Eikai seksin pidä olla sellaista että ei haluta tuottaa välillä vain toiselle nautintoa..

elwing
Baarituttavuuksiltä en niele ikinä, kortsun kanssa se kun sattuu olemaan aika vaikeaa. Suhteessakaan en niele, ellei ole lääkäri todennut ettei tauteja ole. Näin se vaan menee, kauniit suojaavat itsensä :D

Yhteistyössä