Miksit rumat naiset ottaa mielummin spermat suuhun

• Viestiketjun aloittaja atleetti ja kotletti
  • Ensimmäinen viesti
imutettu 38
Alkuperäinen kirjoittaja atleetti ja kotletti:
Olen aina ihmetellyt tätä. Vika ei ole minussa sillä saan kauniita naisia yhtä hyvin, mutta rumat ottavat poskeen paljon helpommin, ja usein jopa nieluun eli nielevät sen muutaman kymmenen millilitraa elämäneliksiiriä. Kauniimmat taas eivät usein edes kalua suuhun ota ilman pyytämistä ja jos mällit suuhun saa heittää, niin heti kakotaan ja syljetään tai juostaan vessaan. Usein tuleva lasti otetaan vain huulille ja lopetetaan imu ja veivaus heti lentäessä, mikä todellakaan ei tunnu hyvältä.

Rumemmat naiset taas omatoimisesti ja käskemättä ottavat kullin suuhun ja imuttavat terskaa kokonaan suussa, käsillä vielä vedellen kalun vartta, ja kun tulee niin jatkavat lastin tyhjentämistä viimeiseen tippaan, terska edelleen kokonaan suussa niin että lasti lentää suoraan nieluun. Suuri osa nielaisee satsin, eikä tarvitse edes vessassa käydä kurlaamassa. Nuolevat vielä mahdolliset viimeiset kullia puristettaessa tulevat tipat, ja kielellä puhdistavat terskan pään. Tämä tuntuu erittäin hyvältä ja orgasmikin on räjähtävä.

Sylkiessä koko fiilis lässähtää ja jää vain paha ja tyhjä maku koko suihinotosta. Tästä syystä valkkaan nykyään mielummin rumempia naisia, ainakin jos ajatus suihinotosta tuntuu sillä hetkellä hyvältä.

Kerron sulle kolme syytä miks naiset tekee sillee. . . 1. He kiihottuvat siitä itse. . . 2. Vastavuoroisuudesta. . . 3. Alistaakseen miestä. . .Olen kysellyt naisilta . . .ulkonäöllä ei ole väliä!

En niele
No itse olen kaunis, enka kylla niele!

Mutta ei poikaystavani koskaan sita ole odottaneetkaan, pain vastoin varoittelee etta kohta tulee, eli ovat huomaavaisia. Ehka he nauttivat siita tilanteesta ylipaataan, niin ettei se lastin nieleminen nyt niin kummoinen vaade ole.

Kerran han ei varoittanut ja sellainen kuuma, oksettavan makuinen suihku pulahti suuhuni, hyi yokotys, syljin sen samantien ulos, ja juoksin kurlaamaan, ja sitten moitin hanta:) ehka en ollut hirvean hienovarainen, mutta ei kylla ollut hantaan kun piti suuhun tulla vaikka tietaa etta se mua yokottaa!

tässä vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja atleetti ja kotletti:
Olen aina ihmetellyt tätä. Vika ei ole minussa sillä saan kauniita naisia yhtä hyvin, mutta rumat ottavat poskeen paljon helpommin, ja usein jopa nieluun eli nielevät sen muutaman kymmenen millilitraa elämäneliksiiriä. Kauniimmat taas eivät usein edes kalua suuhun ota ilman pyytämistä ja jos mällit suuhun saa heittää, niin heti kakotaan ja syljetään tai juostaan vessaan. Usein tuleva lasti otetaan vain huulille ja lopetetaan imu ja veivaus heti lentäessä, mikä todellakaan ei tunnu hyvältä.

Rumemmat naiset taas omatoimisesti ja käskemättä ottavat kullin suuhun ja imuttavat terskaa kokonaan suussa, käsillä vielä vedellen kalun vartta, ja kun tulee niin jatkavat lastin tyhjentämistä viimeiseen tippaan, terska edelleen kokonaan suussa niin että lasti lentää suoraan nieluun. Suuri osa nielaisee satsin, eikä tarvitse edes vessassa käydä kurlaamassa. Nuolevat vielä mahdolliset viimeiset kullia puristettaessa tulevat tipat, ja kielellä puhdistavat terskan pään. Tämä tuntuu erittäin hyvältä ja orgasmikin on räjähtävä.

Sylkiessä koko fiilis lässähtää ja jää vain paha ja tyhjä maku koko suihinotosta. Tästä syystä valkkaan nykyään mielummin rumempia naisia, ainakin jos ajatus suihinotosta tuntuu sillä hetkellä hyvältä.
Tuo 'ilmiö' tulee tästä : rumat tekee kaikkensa jottei mies vaan jätä.

kauniilla naisilla on valinnan varaa ei tarvitse kaikkea niellä,siis ihan kirjaimellisesti.

BeautifulStranger
Hohhoijaa, ihmettelen kyllä tuota asennetta...
Olen itse nätti tyttö, ja pidän suuseksistä, molemmin päin. Erittäin paljon. Ja mielestäni sperma on hyvää, poikaystävälläni kun on terveet elämäntavat, enkä voisi kuvitellakaan että saatuani hänet laukeamaan menisin sylkemään tuotokset pois. Miehen laukeaminen suuhuni ei inhota mitenkään, päin vastoin saa itsellekin hymyn huulille. Ja muutenkin, pidän suihinotosta ja se saa minut itsenikin aika hyvään vireeseen ;). En ymmärrä mistä tulee ajatus etteivät naiset pidä suuseksin antamisesta, minusta on mahtavaa nähdä kuinka poikaystäväni nauttii, ja se saa minut pyrkimään aina vaan parempaan tulokseen. Tiedän että poikaystäväni haluaa antaa minulle vain parasta, ja haluan itse todella tehdä saman hänelle, olenko todella niitä harvoja jotka ajattelevat näin? Olen ensimmäisestä suihinotostani lähtien suhtautunut siihen juuri nautinnon antamisena, eikä se missään vaiheessa ole minua ihnottanut, mikäli pidän toisesta osapuolesta.
Eli naiset, turha arkuus pois ja polvilleen ;) Miehenne takuulla tekevät nautinnollisen vastapalveluksen hyvästä suihinotosta :)

Herra79
Alkuperäinen kirjoittaja Klunk:
Kyllä se niin vastenmielistä on, ihan oikeesti. Naiset todellakin tekevät vain suikkareita miellyttääkseen miestä, oli sitten kaunis tai ruma!
Kyllä se niin on, että 69 on haudattu jo 80-luvulle ja nykyisin jokaisen kuuluu hieman keskittyä toiseen.. et voi keskittyä toisen kuuntelemiseen jollet ole itse täysillä mukana, joten vuorotahtia täytyy mennä ! Silloin suuseksistäkin saa kaiken irti, vaatii luonnollisestikin opettelua. Niin ja huomattakoon, että naiset on yleisesti siinä _huomattavasti_ huonompia kuin luulevat !!!

Keski-ikäinen akka
Riippuu vähän tilanteesta. En hitto vie lähde sylkeen vaan yritän niellä ja useimmiten ei mitään hankaluutta olekkaan. Miettikkää naiset hyvät toisin päin, entäs jos mies lähtee räkimään kesken kaiken, jos pillulima ei satukkaan miellyttämään. Varmaan tuntuisi tosi sexyltä ja kiihottaa tekemään uudestaan.

Herra79
Alkuperäinen kirjoittaja Keski-ikäinen akka:
Riippuu vähän tilanteesta. En hitto vie lähde sylkeen vaan yritän niellä ja useimmiten ei mitään hankaluutta olekkaan. Miettikkää naiset hyvät toisin päin, entäs jos mies lähtee räkimään kesken kaiken, jos pillulima ei satukkaan miellyttämään. Varmaan tuntuisi tosi sexyltä ja kiihottaa tekemään uudestaan.
Naulan kantaan Rouva hyvä, naulan kantaan !

Keski-ikäinen akka
Herra79 puhuu muuten ihan asiaa. Ei muuten, mutta kokemusta on... ihan ilman sarvia ja hampaita, miehet on parempia ottaan suihin kuin myös naiset lipittämään. Se nyt vaan on fakta ja jos joku vetää tästä herneen nekkuun, niin siitä vaan.

voi voi voi
Alkuperäinen kirjoittaja BeautifulStranger:
Hohhoijaa, ihmettelen kyllä tuota asennetta...
Olen itse nätti tyttö, ja pidän suuseksistä, molemmin päin. Erittäin paljon. Ja mielestäni sperma on hyvää, poikaystävälläni kun on terveet elämäntavat, enkä voisi kuvitellakaan että saatuani hänet laukeamaan menisin sylkemään tuotokset pois. Miehen laukeaminen suuhuni ei inhota mitenkään, päin vastoin saa itsellekin hymyn huulille. Ja muutenkin, pidän suihinotosta ja se saa minut itsenikin aika hyvään vireeseen ;). En ymmärrä mistä tulee ajatus etteivät naiset pidä suuseksin antamisesta, minusta on mahtavaa nähdä kuinka poikaystäväni nauttii, ja se saa minut pyrkimään aina vaan parempaan tulokseen. Tiedän että poikaystäväni haluaa antaa minulle vain parasta, ja haluan itse todella tehdä saman hänelle, olenko todella niitä harvoja jotka ajattelevat näin? Olen ensimmäisestä suihinotostani lähtien suhtautunut siihen juuri nautinnon antamisena, eikä se missään vaiheessa ole minua ihnottanut, mikäli pidän toisesta osapuolesta.
Eli naiset, turha arkuus pois ja polvilleen ;) Miehenne takuulla tekevät nautinnollisen vastapalveluksen hyvästä suihinotosta :)
vai etta sperma on hyvaa sun mielesta? onpa mies maniploinu sua kun uskot tuollaista nielet tuollaista paskaa!

Yucsa
Alkuperäinen kirjoittaja BeautifulStranger:
Eli naiset, turha arkuus pois ja polvilleen ;)
Sinulla on upea asenne ja sitä myöten taatusti tyydyttävä ja tasapainoinen seksielämä Muista jatkossakin tehdä sen eteen töitä ja pitää sitä yllä!

Valitettavasti tyypillinene naimisissa oleva suomalainen nainen on sellainen iloton minäminälahna, joka ei vahingossakaan vaivaudu panostamaan mitään kumppaninsa nautionnon eteen.

hyvää päivää vaan sullekin
Alkuperäinen kirjoittaja Yucsa:
Valitettavasti tyypillinene naimisissa oleva suomalainen nainen on sellainen iloton minäminälahna, joka ei vahingossakaan vaivaudu panostamaan mitään kumppaninsa nautionnon eteen.
Oikeasti mä haluaisin tietää mistä lähteestä tämä sun "tilastotieto" on? Aika ahtaalta vaikuttaa katsantokantasi siihennähden että voisit luotettavasti tehdä yleistyksiä suomalaisista aviovaimoista.

Amanda X
Uskomatonta.. Eikö tosiaan ole muuta ajateltavaa? Tällainen pohdinta todistaa, että jotkin miehet ovat keskiarvoa vähä-älyisempiä. Heidän, oikeasti jollain tapaa (ainakin sosiaalisesti) vajaiden ja häiriintyneiden miesten pitäisi olla iloisia, jos saavat seksiä lainkaan. Ihmissuhteissa on kyse muustakin kuin kullin imemisestä.

Oikeasti kauniit ihmiset ovat usein erittäin fiksuja, koska fiksuuteen sisältyy mm. omasta terveydestään ja sitä kautta ulkonäöstään huolehtiminen. Fiksut ihmiset taas eivät vie baarituttavuuksiaan kotiinsa tai lähde itse jatkoille. He arvostavat usein parisuhdetta, mutta heidän elämänsä on täysin tyydyttävää sinkkunakin ilman irtosuhteita. Parisuhteissa elävillä "fiksuilla=kauniilla" on usein erittäin tyydyttävä seksielämä, sillä he ymmärtävät seksuaalisuuden tärkeyden osana ihmissuhdetta. Parisuhteessa he ovat usein täysin rakastuneita toisiinsa, koska fiksut ihmiset eivät seurustele vain, koska "on ihan kivaa". Rakastuneina he taas ovat hulluna toisiinsa ja tekevät juuri näitä kaikenlaisia "temppuja" toisilleen, koska he saavat tyydytystä tuottaessaan kumppanilleen mielihyvää. Rakastuneena toisessa ei "ällötä" mikään, vaan kumppani on haluttava.

Huh, mitä keskenkasvuisia ääliöitä täällä siis. Onneksi tälläisen miesryhmän edustajat tunnistaa esim. baarissa välittömästi, kun he avaavat suunsa. Juuri he eivät koskaan tule saamaan kaunista kumppania (kuinka nautinnollista, ja sanokaa mitä vaan, mutta näin se on! Irtosuhteet tapahtuvat korkeintaan hyvännäköisten kanssa. Toki ääliö saattaa erehtyä luulemaan hyvännäköistä kauniiksi, kun ei tiedä paremmasta..), sillä ääliön ja upean ihmisen arvomaailmat ovat täysin ristissä ja kaunis kumppani ei huolisi typerää miestä/naista (tyhmyys rumentaa). Hyvännäköinen on ihan eri kastia kuin kaunis ja nämä hyvännäköiset ja vähemmän hyvännäköiset ääliö miehet ja naiset risteytyvät keskenään baarissa ja miettivät kannattaako sitä kullia lutkuttaa loppuun asti vai ei.

Gatão
Kahdesti olen ollut fällyjen välissä naisen kanssa, jota kiihotti saada lasti suuhunsa. Toinen oli Suomessa ja toinen Brasiliassa. Suomalainen, kun huomasi naidessa, että on tulossa niin hän hyppäsi äkkiä pois ja otti hepin suuhun ja hoiti homman loppuun suullaan. Ja oli muuten aivan mahdottoman innokas tekemään "puhallustyötä" muutenkin. Brasilialainen käyttäytyi samalla tavalla. Alkoi höpistä, että: "À boca à boca", kun huomais, että kohta lentsaa. Ei ne orkkuihin asti kiihottuneet siitä suihinotosta, mutta kiihottuivat kuitenkin. Eikä heistä kumpikaan kyllä mikään ruma ollut. Enemmänkin päin vastoin. Näin se on maailma ihmeellinen. Toinen tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

Kaunis nainen
No ja aivan varmasti otan suihin vapaaehtoisesti , jopa ihan mukavaa kun näkee miten toinenKIN nauttii, ja nielen mällit toimituksen päätteeksi, spermahan on melko mautonta litkua, se mitään ällötä . Analiin en halua, p on kipeä koko seuravaan viikon ja pieru karkaa huomaamatta, no thanks.

Olenkin siis ruma!
Tämän aloittajan ja muutaman muun "pitävän" todistelun mukaan olen siis ruma! En ole koskaan itseäni pitänyt rumana, vaan tavallisen nättinä ja miehillä on taipumus kehua jopa kauniiksi, mutta koska jos mieheltäni tulee suihin ottaessa, nielen sperman kyllä, enkä yökkäile tai syljeksi, minusta sperma ei ole ällöttävää.

(Tosin nykyään pyrimme välttämään tätä, sillä meillä on vauva "työn alla", joten spermat tarvitaan ihan sinne, missä niistä on hyötyä vauvaa "tehdessä").

mikä lie
Kaipa ulkonäköni sitten vaihtelee miehestä riippuen.

Suihinottohalukkuus kyllä vaihtelee suuresti riippuen miehestä. On tullut vastaan sellaisia joista tulee heti oksennusrefleksi jos tulee suuhun, sellaisia jotka ovat niin kuvottavia ettei tee mieli laittaa kalua edes suuhun (entinen mieheni oli sellainen, pitkä suhde, hygieniasta huolehdittiin, en tiedä mistä se ällöttävyys johtui) ja nykyinen on sellainen että oikein ilolla otan suihin ja nielen kaiken.

taspuolisuutta tytöt
Alkuperäinen kirjoittaja mikä lie:
Kaipa ulkonäköni sitten vaihtelee miehestä riippuen.

Suihinottohalukkuus kyllä vaihtelee suuresti riippuen miehestä. On tullut vastaan sellaisia joista tulee heti oksennusrefleksi jos tulee suuhun, sellaisia jotka ovat niin kuvottavia ettei tee mieli laittaa kalua edes suuhun (entinen mieheni oli sellainen, pitkä suhde, hygieniasta huolehdittiin, en tiedä mistä se ällöttävyys johtui) ja nykyinen on sellainen että oikein ilolla otan suihin ja nielen kaiken.
Eli johtuu miehen ulkonäöstä otatko suuhun? Itsekin olen pannut merkille että komeat miehet ja isokulliset saavat parempaa suuhoitoa. Ihmetyttää kyllä miksi naiset menevät yleensä miehen matkaan joka on niin yököttävä ettei suuseksi onnistu.

Missus*
Taytyypa nain naisena sanoa, etta Amanda X, sun tekstistasi valittyva itsesi korostaminen (niin, rivien valista toki kavi ilmi, etta juuri sina koet kuuluvasi naiden fiksujen=kauniiden kastiin) ja ihmisten mustavalkoinen jaoittelu kylla kielii henkisen kapasiteetin puutoksesta, tai ehka omalla kielellasi sanottuna, fiksuuden=kauneuden vahaisyydesta. Jannittavaa kuinka provosoiduit aiheesta niin, etta lahdit jopa muita loukkaavalle linjalle, mika kielii aina tietynlaisesta heikkoudesta, Amanda.

Kiva kuitenkin kuin vaivaanuit oikein tekemaan mini-esseen kasitykseesi aiheesta. Oh, olet varmaan vielakin vallan poyristynyt aiheesta! On se hauska lukea miten joidenkin ihmisten paan sisalla ei kummoisempia liiku, kun tallaiset aiheet saavat niin paljon pahaa mielta aikaan, etta vastaus on Amandan kaltainen kirjakielinen hyokkays.

Amanda, meista on ihan kiva, ja kundikaveristasi varmasti viela kivempi, etta sa nielet ne mallit. Cheers!

Mahtavaa
Minä siis naisena rakastan suihinottoa, tuntuu ihan sairaan hyvältä laittaa kyrpä poskeen ja tottakai otan mällit suuhun lopuksi. En nyt keneltä tahansa baarissa poimitulta mieheltä lähtisi heti poskeen ottamaan, mutta en toisaalta lähtisi muuhunkaan seksiin ihan tuntemattoman kanssa. Odotan kyllä mieheltäkin sitten vastavuoroisuutta, että mua pitää kanssa nuolla. Anaaliseksistä en ole veilä ihan täysin oppinut nauttimaan, mutta kovasti yritän harjoitella. Minusta siis kaikki seksi on mahtavaa kokeilla , jos nyt kuitenkaan ei ihan pissa-kakka-leikkeihin asti mennä:) Kokeilkaa nyt hyvät naiset maistaa kumppaninne mälliä ja katsokaa kun toinen nauttii..

naapurin tyttö
En lukenut tätä koko ketjua (ainoastaan ton Ap:n kirjoituksen), mutta mulla tuli sellainen asia mieleen että ehkä ne kauniit naiset saavat myös paremman näköisiä ja ennen kaikkea paremman MAKUISIA ja HAJUISIA miehiä kuin sinä Ap. Joten säästävät nuo special-temput heille. Ja sinä jäät ilman. Tämmöisiä mietin...

josko..
Alkuperäinen kirjoittaja Gatão:
Kahdesti olen ollut fällyjen välissä naisen kanssa, jota kiihotti saada lasti suuhunsa. Toinen oli Suomessa ja toinen Brasiliassa. Suomalainen, kun huomasi naidessa, että on tulossa niin hän hyppäsi äkkiä pois ja otti hepin suuhun ja hoiti homman loppuun suullaan. Ja oli muuten aivan mahdottoman innokas tekemään "puhallustyötä" muutenkin. Brasilialainen käyttäytyi samalla tavalla. Alkoi höpistä, että: "À boca à boca", kun huomais, että kohta lentsaa. Ei ne orkkuihin asti kiihottuneet siitä suihinotosta, mutta kiihottuivat kuitenkin. Eikä heistä kumpikaan kyllä mikään ruma ollut. Enemmänkin päin vastoin. Näin se on maailma ihmeellinen. Toinen tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
..josko se halusi vaan käyttää sitä suihinottoa ehkäisykeinona, toinen tapa olisi ollut lennättää pillun ulkopuolelle, kauniimmin se noin hoidetaan;)

pulputtaja
Alkuperäinen kirjoittaja En niele:
No itse olen kaunis, enka kylla niele!

Mutta ei poikaystavani koskaan sita ole odottaneetkaan, pain vastoin varoittelee etta kohta tulee, eli ovat huomaavaisia. Ehka he nauttivat siita tilanteesta ylipaataan, niin ettei se lastin nieleminen nyt niin kummoinen vaade ole.

Kerran han ei varoittanut ja sellainen kuuma, oksettavan makuinen suihku pulahti suuhuni, hyi yokotys, syljin sen samantien ulos, ja juoksin kurlaamaan, ja sitten moitin hanta:) ehka en ollut hirvean hienovarainen, mutta ei kylla ollut hantaan kun piti suuhun tulla vaikka tietaa etta se mua yokottaa!
Itse teen yleensä niin muijan ottaessa suuhun että pidän itseni ulkoisesti aivan peruslukemilla, jotta muija ei huomaa että on tulossa kun se silloin ottaa pois suusta ja korkeintaan poskea vasten ruuttaa. Eli kestän peruslukemilla ja hillitsen lennätystä kun välillä muija tekee kädellä etä lentäisi muualle kuin suuhun, ja kun sitten laittaa taas suuhun niin otan päästä kiinni ja pidän pään paikoillaan että kulli pysyy varmasti suussa koko satsin tyhjennyksen ajan. Tämän jälkeen muija saa kakoa ja käydä vessassa suupesulla. Blondina se ei muista taas seuraavalla kerralla varoa vaikka sanoo että älä sitten laske varoittamatta suuhun. Toimii joka kerta ja saa laskettua ne kaikki sykäykset kunnolla nieluun, ennen kuin muija saa vedettyä pois suusta. Ei ne hieman huulille menevät klunssit saa kunnon tyydytystä aikaan vaan syvälle suuhun lentävä koko lasti.

Yhteistyössä