Miksit rumat naiset ottaa mielummin spermat suuhun

  • Viestiketjun aloittaja atleetti ja kotletti
  • Ensimmäinen viesti
sivhos
Onko naisen ulkonäöllä merkitystä ottaako spermat suihin?Olen joskus maistanut omaa spermaani,ei maistunut hyvälle,muttei niin pahallekaan.Naiset,hyvännäköiset ja vielä hyvemmännäköiset,haluatteko ottaa spermat suihin aivan omasta tahdosta?
 
..
No johan on. Oletko oikein tutkinut tätä asiaa? Ei sullakaan mitään elämää vissiin ole. Sitäpaitsi, kuka määrittelee ruman ja kauniin? Sinäkö? Astut liian suuriin saappaisiin, poika hyvä. Mene itseesi ja ajattele, jos joku puhuisi niin äidistäsi tai siskostasi. Pistää vihaksi, että mies ei arvosta naista pätkääkään, mutta haluaa, että nainen tekee kaiken mieliksi. Otappa se kalu käteen ja maista, miltä se inhottava mönjä maistuu. Mutta et senkään jälkeen voi arvostella ketään, varsinkaan puhua noin mauttomasti ja idioottimaisesti kenestäkään. Häpeä!!!!
Siis kuka muukaan kauniin taikka ruman pystyy arvostelemaan kuin itse?
Aika idioottimaista toimintaa ajatella kauniiksi vain siksi että kasvot/ kokonaisuus
on yleisesti hyväksyttyjen suureiden "kauneuden" määritys?
Jokaisella ihmisellä on mielipiteet ja niitä saa antaa julki, jos itse niin huolii.
Niinkuin sinullakin oli mielipide kauneuden määrittelystä. Silloinhan itse olet se "suurissa saappaissa" oleva henkilö?
Et sinä saa päättää, niinkuin minäkään, mitä toiset ihmiset ajattelee?!?!

Mutta olen kyllä itsekin huomannyt kyseisen asian. En kyllä itse sanoisi ihmistä rumaksi, mutta
heistä yleensä "hohkaa" rivous, minkä joku tulkitsee "rumaksi"?
"Kauniit" pikkutytön näköiset 18v täyttäneet pissikset ei tiedä mitään toisen ihmisen haluista, saatikka niiden huomioon otosta. Itsehän olen täydellinen ja pidän huolen toisen osapuolen tyydyttämisestä, yleensä ennen oman palkinnon saamista.
 
Viimeksi muokattu:
Nami
Yllättävää kun vanhempikin nainen tulee vessaan ja imee kunnolla, kotonaan antavat laskea suuhun ja molempiin paikkoihin. Ei tarvii pyytää kun on kokoajan haarat levällään kullia vailla. Hyviä kokemuksia vanhemmistakin kun otta takaa kunnolla.
 
helenhill
Eikö tämä selviä ihan maalaisjärjellä? Nainen, jonka pitää niinsanotusti nostaa markkina-arvoaan tekee temppuja sen mukaan, kuin ajattelee miehen niitä haluavan. Silloin niellään mällit ja tarjotaan hanakasti rasvattua pyllyreikää jo baarituttavuuksille. Joku todella hyvännäköinen taas ajattelee miehen olevan itseään palvelemassa ja saattaa olla melkoinen lahna makuuhuoneessa. Useimmat ovat sitten jotain siltä väliltä. Jos mies on poikkeuksellisen rikas, alkaa temppuja varmaan irrota nirsommiltakin naisilta... Niin ja sitten on ne oudot, jotka oikeasti pitävät seksistä ;)
Uskon näin olevan. Mitä enemmän naisella on varaa valita, sen vähemmän hän vaivautuu tekemään sellaista, mikä häntä itseään ei oikeasti kiinnosta tippaakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tyhjäksi
Olen ainoa nuori mies töissä missä ei olekkuin vanhempia eukkoja, eikä niin hehkeitä. Takahuoneessa imevät ja ottaavat kokolastin suuhunsa. Saa monta kertaa tyhjentää pussit työpäivän aikana. Kiva lähteä kotiin kevein mielin.
 
Tyhjäksi
Olen ainoa nuori mies töissä missä ei olekkuin vanhempia eukkoja, eikä niin hehkeitä. Takahuoneessa imevät ja ottaavat kokolastin suuhunsa. Saa monta kertaa tyhjentää pussit työpäivän aikana. Kiva lähteä kotiin kevein mielin. Toisia saa laskea kaikkiin reikiin jos haluaa.
 
vapaaa
Ajattelen naista ja siksi juon ananasmehua. Jotkut ihan himoitsee mun tavaraa ja on kuulemma hyvää. Toinen vittumaisuus on pillukarvat. En kyllä pane jos löytyy joku perhanan pusikko. Naiset ajelkaa karvanne!
jes oikee meininki nuolenkanssa naisen mielellään ja toivon saavani.ja paska marjat karvaaaaa jos ei ihan posliiniks ilkee ajella nii ees siistisivät sitä jumalatonta pehkoooooo.kielimies
 
Viimeksi muokattu:
Yksvaa
Hei, kirjattakaa pliis oikeakielisesti ettei koulussa opettajalle tule noloja tilanteita kun tarkistaa googlesta sanan mieluummin oikeinkirjoituksen ja ihmettelee miksi koko luokka ykskaks repesi nauruun..
 
polly
Olen aina ihmetellyt tätä. Vika ei ole minussa sillä saan kauniita naisia yhtä hyvin, mutta rumat ottavat poskeen paljon helpommin, ja usein jopa nieluun eli nielevät sen muutaman kymmenen millilitraa elämäneliksiiriä. Kauniimmat taas eivät usein edes kalua suuhun ota ilman pyytämistä ja jos mällit suuhun saa heittää, niin heti kakotaan ja syljetään tai juostaan vessaan. Usein tuleva lasti otetaan vain huulille ja lopetetaan imu ja veivaus heti lentäessä, mikä todellakaan ei tunnu hyvältä.

Rumemmat naiset taas omatoimisesti ja käskemättä ottavat kullin suuhun ja imuttavat terskaa kokonaan suussa, käsillä vielä vedellen kalun vartta, ja kun tulee niin jatkavat lastin tyhjentämistä viimeiseen tippaan, terska edelleen kokonaan suussa niin että lasti lentää suoraan nieluun. Suuri osa nielaisee satsin, eikä tarvitse edes vessassa käydä kurlaamassa. Nuolevat vielä mahdolliset viimeiset kullia puristettaessa tulevat tipat, ja kielellä puhdistavat terskan pään. Tämä tuntuu erittäin hyvältä ja orgasmikin on räjähtävä.

Sylkiessä koko fiilis lässähtää ja jää vain paha ja tyhjä maku koko suihinotosta. Tästä syystä valkkaan nykyään mielummin rumempia naisia, ainakin jos ajatus suihinotosta tuntuu sillä hetkellä hyvältä.
Tekstisi on aika hurja. Näin naisena tuntuu aika kamalalta lukea tommoista, että luokitellaan naiset joko rumiksi tai kauniiksi tai tavisnaisiksi ja misseiksi yms.
 
Viimeksi muokattu:
vieras
. kun tulee niin jatkavat lastin tyhjentämistä viimeiseen tippaan, terska edelleen kokonaan suussa niin että lasti lentää suoraan nieluun. Suuri osa nielaisee satsin, eikä tarvitse edes vessassa käydä kurlaamassa. Nuolevat vielä mahdolliset viimeiset kullia puristettaessa tulevat tipat, ja kielellä puhdistavat terskan pään. Tämä tuntuu erittäin hyvältä ja orgasmikin on räjähtävä. QUOTE]

Vanha kansansanonta kuuluu: Miehen ei pidä tuhlata sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Ruma akka
Olen aika lailla samaa mieltä AP:n kanssa. Olen itse ruma nainen ja nykyään en enää edes kovin nuori, joten jos joku suostuu lähtemään kanssani kotiini, niin totta kai annan täyden palvelun (suikkarit + peppu). Jos olisin kauniimpi, olisi varaa olla nirsompi.

Tietenkin satunnaispanon kanssa käytän kondomia koko ajan (tauteja voi saada suuseksistäkin!), mutta jos on esim. entinen miesystävä kyseessä, niin silloin annan ilman kondomiakin.

Rehellisesti sanottuna tykkään suuseksiä antaa miehelle vain silloin, kun olen rakastunut. Silloin haluan tehdä sitä koko ajan, koska mies nauttii siitä. Olen oppinut vuosien varrella hyväksi siinä ja saanut kehuja. Nykyään satunnaissuhteissa teen sitä siksi, että se kuuluu asiaan, mutta en niin kovasti nauti siitä.

Aika usein minua halutaan nähdä myöhemminkin ja tiedän, että se johtuu just nimenomaan suikkaritaidoista. En kuitenkaan halua nähdä miestä enää uudelleen, jollen saa myös itse jotakin kiihoketta (hyvä kalu, kestävyyttä ja/tai hyvä antamaan suuseksiä) eli niin alas en kuitenkaan vajoa, että tapailisin miehiä seksin merkeissä, jos en saa tapaamisesta yhtään mitään.
 
vieras
Ehkäpä kauniit naiset eivät näe ap:tä niin viehättävänä ja miellyttävänä ihmisenä, että hänen nautintonsa puolesta tulisi uhrautua. Tästä seuraa looginen johtopäätös, että aloittaja ei ole riittävän viehättävä aiheuttaakseen viehättävinä pitämissään naisissa halun ottaa suihin ja niellä mällin. Tästä seuraa johtopäätös, että aloittaja ei ole komea. Näin ollen vaikka hän onkin onnistunut raahaamaan sänkyynsä itseään viehättävämpiä naaraita, hänen kannattaakin tästä lähin pysytellä rumissa naisissa, jotka arvostavat hänessä sitä mitä hänellä ei ole. Vai voidaanko ajatella, että jokainen mies jolla on kyrpä omaa seksuaalista viehätysvoimaa? Oletetaan tietenkin, että naiset eivät ole niin itsekeskeisiä että näkevät itsensä pelkkinä seksiobjekteina kuten aloittaja. Jos näin on, kyse ei ole seksistä vaan masturbaatiosta naisen avulla. Seksi on vuorovaikutusta ja suihin otto mitä suurimmassa määrin on rakkauden teko, ja sen toteuttaminen saattaa ylittää satunnaisesti kaikki pinnallisuuden ja hölmöyden lait. Ehkä joskus joku kauniskin nainen ottaa aloittajalta suihin ja nielee mällin. Ehkäpä? Minäkin uneksin aina silloin tällöin, että ulkoisesti epäviehättävä mies aiheuttaisi minussa himon niellä tämän spermaa. Se olisi rakkautta se. Himottavat miehet tekevät sen pelkällä olemassaolollaan. Ruma mies ei himota, mutta ruma nainen kokee suihin ottaessaan ensisijaisesti itsensä kiihottavana nostaen siinä sivussa sitä "markkina-arvoa", jolla aloittaja tapaa masturboida. Tai sitten hän on vain äärimmäisen kiltti nyhverö, jolla on aina ollut koulussa kympin todistuskin, jotta narsistisella äidillä olisi jotain millä runkata. Tai molempia. Hyvin todennäköistä. Hän itkee sitäkin, tuottaako nautintoa randomille parittelukumppanille, joka on niin epäviehättävä että unohtuu seuraavana päivänä. Mielestäni se on vain hyvin traagista, ei rumaa eikä kaunista. Itse nielen mällin vain mällin nielemisen ilosta. Siis harvojen ja valittujen kanssa, sillä minä en masturboi rumilla miehillä. He tuottavat minimaalisen vähän nautintoa ja vaativat siihen nähden suhteettoman paljon. Voisi jopa sanoa, että rumat miehet ovat huonoja kompensoimaan puuttuvaa viehätysvoimaansa millään, sillä he eivät tiedosta rumuuttaan kuten naiset. Mutta kun lähemmin asiaan perehtyy tulee heti tulokseen, että rumuuden ja suihin oton välillä ei ole kausaliteettia vaikka olisikin korrelaatio. Todellisuus on monimutkaista tosiaan.
 
SS
Saa mitä tilaa.
En koe itseäni rumaksi, mutta en myöskään ota suihin tai niele sellaisen miehen kanssa jolle minun nautintoni ei merkitse mitään, minulla on nyt vuoden ajan ollut rakastaja joka tuottaa minulle monella tavalla nautintoa ja sattuu rakastamaan suihin ottoa, ja mielelläni minä sen nautinnon hänelle suon.
Vaan on valitettavan yleistä ettei se hygienia ole siellä alapäässä miehellä kunnossa kalua haisee ja sellasta kukaan ei halua suuhunsa, tosin tämä minun ystäväni on kohtelias ja pesaisee kalunsa ennenkun sitä suuhuni tarjoaa, ja tuo naisten neste on totta että siihenkin vaikuttaa elin tavat mutta itselläni ei ole ongelmaa ottaa suihin mieheltä vaikka olisikin juuri paneskeltu pidän omasta maustani yhtälailla kun miehen mausta.
Toinen asia joka varsin userin unohdetaan on kiintyminen kun oikea ihminen sattuu kohdalle siinä kemiat pelaa ja se toisen maku voi miellyttää siksikin.
Rakastan omaa ihanaa seksikästä miestä, ja teen mitä hän haluaa mutta odotan myös itse saavani mitä haluan, muuten leikki loppuu lyhyeen.
 
Kaunottaren mies
Olen aina ihmetellyt tätä. Vika ei ole minussa sillä saan kauniita naisia yhtä hyvin, mutta rumat ottavat poskeen paljon helpommin, ja usein jopa nieluun eli nielevät sen muutaman kymmenen millilitraa elämäneliksiiriä. Kauniimmat taas eivät usein edes kalua suuhun ota ilman pyytämistä ja jos mällit suuhun saa heittää, niin heti kakotaan ja syljetään tai juostaan vessaan. Usein tuleva lasti otetaan vain huulille ja lopetetaan imu ja veivaus heti lentäessä, mikä todellakaan ei tunnu hyvältä.

Rumemmat naiset taas omatoimisesti ja käskemättä ottavat kullin suuhun ja imuttavat terskaa kokonaan suussa, käsillä vielä vedellen kalun vartta, ja kun tulee niin jatkavat lastin tyhjentämistä viimeiseen tippaan, terska edelleen kokonaan suussa niin että lasti lentää suoraan nieluun. Suuri osa nielaisee satsin, eikä tarvitse edes vessassa käydä kurlaamassa. Nuolevat vielä mahdolliset viimeiset kullia puristettaessa tulevat tipat, ja kielellä puhdistavat terskan pään. Tämä tuntuu erittäin hyvältä ja orgasmikin on räjähtävä.

Sylkiessä koko fiilis lässähtää ja jää vain paha ja tyhjä maku koko suihinotosta. Tästä syystä valkkaan nykyään mielummin rumempia naisia, ainakin jos ajatus suihinotosta tuntuu sillä hetkellä hyvältä.

Oma naiseni on mallitason kaunotar, eikä muuta haluaisikaan kuin imeä munaa ja niellä spermoja kaiket päivät. Hän pitää suuseksin antamisesta enemmän kuin minä sen vastaanottamisesta. Analyysisi on siis väärä.
 
Viimeksi muokattu:
no sanokaapa miksi
mutta hirveetä miellyttämisen halua ei ollut. seksi oli yksi asia vain niin hirveen korostettu kuin nykysin. että se on harrastus erilaisinen toimenpiteineen. ja silti ihmiset on ttyytymättömämpiä itsekeskeisiä. ei se tarkoita etteis ois itsekäs jos toiselle antaa suuseksiä. siinä sen huomaa kun ei seksi suju niin pitäää vaihtaa. seon sitä itsekkyyttä.
 
MindWill
Niin oike tämä siis alko9i siitä ku "kuumat" misut ei ota loppuun asti vaan lopettavat melkeinmpä kesken. Okei eihä se tunnu yhtä hyvältä jos loppuu tulo hetkel vaa sillo pitäis just jatkaa sitä=)

Mut naisten puolustukseks... Vitut se mitään eliksiiriä ole.. Aika hirveetä painostaa loppuun asti tai edes vaatia suuseksiä kaikki tekee mistä ite tykkää tai haluu tehä kaverille hyvän mielen.
Ette te voi pakottaa ottaa loppuun asti vaikka fiilikset meneeki. Oon ite ollu tilantees tää sylkeminen ja kakominen. Okei viehän se jutusta koko jutun pois ja kaikille "huono"mieli.

Mut miehet älkää olko tommosii ämmii. En nuole ku oot karvanen, mut sun pitää ottaa loppuun asti tai lyön/jätän sut... Hei onko se nyt kiinni siitä... Meit löytyy ihan joka lähtöön älkää ny vaatiko liikoja.

1. Jos ei ota loppuun asti kaatuko mailma? ei mutta kivaa silti oli=)
2. Ymmärrän jos ei haluu nuolla ku on karvoi oon ollu ite samas tilantees onha se vastenmielisempää ku ilman. Sanokaa suoraan et pysytellään normaalissa seksissä tai sit levität sormilla karvat pois =D
 
Poijupoiju
Helvetti että on typeriä naisia liikenteessä.

Mitä uutta siinä on että naisia luokitellaan subjektiivisesti rumiksi ja kauniiksi? Itsekin teette sitä. Ja kaikille niille naisille tiedoksi, jotka väittävät "että kukaan ei tykkää suihinotosta", olette väärässä ja kuulutte vähemmistöön. Säälittävään ja vastenmieliseen vähemmistöön.

Siitä olen kyllä eri mieltä että hyvännäköiset naiset eivät muka ottaisi suihin. Itse olen tavannut todella monta kaunista naista jotka antavat tulla suuhun ilman mitään mukinoita.
 

Yhteistyössä