Miksit rumat naiset ottaa mielummin spermat suuhun

  • Viestiketjun aloittaja atleetti ja kotletti
  • Ensimmäinen viesti
samaa mielipidettä
Alkuperäinen kirjoittaja Missus*:
Taytyypa nain naisena sanoa, etta Amanda X, sun tekstistasi valittyva itsesi korostaminen (niin, rivien valista toki kavi ilmi, etta juuri sina koet kuuluvasi naiden fiksujen=kauniiden kastiin) ja ihmisten mustavalkoinen jaoittelu kylla kielii henkisen kapasiteetin puutoksesta, tai ehka omalla kielellasi sanottuna, fiksuuden=kauneuden vahaisyydesta. Jannittavaa kuinka provosoiduit aiheesta niin, etta lahdit jopa muita loukkaavalle linjalle, mika kielii aina tietynlaisesta heikkoudesta, Amanda.

Kiva kuitenkin kuin vaivaanuit oikein tekemaan mini-esseen kasitykseesi aiheesta. Oh, olet varmaan vielakin vallan poyristynyt aiheesta! On se hauska lukea miten joidenkin ihmisten paan sisalla ei kummoisempia liiku, kun tallaiset aiheet saavat niin paljon pahaa mielta aikaan, etta vastaus on Amandan kaltainen kirjakielinen hyokkays.

Amanda, meista on ihan kiva, ja kundikaveristasi varmasti viela kivempi, etta sa nielet ne mallit. Cheers!
Joo ei se kauneus/komeus ja fiksuus/älykkyys nyt ihan käsikädessä kulje. Vai oletko nähnyt joskus komean Nobel-palkitun? Harvemmin edes tieteissä tapaa komeaa/kaunista ihmistä, ja jos niin ne samat muutama tiedeihmisiksi komeat/kauniit onkin sitten kyseisen alan joka dokkarissa ym. näkyvissä kun media haluaa ensisijassa näyttävyyttä ja glamouria esiin.
Kyllä se kauniiden ihmisten (tyyliin vaikka Karita Tuomola) elämä pyörii ihan muiden kuin fiksujen juttujen parissa, lähinnä oman ulkonäön, syömisten tai dieettien, vaatteiden ja kulissien ympärillä, ei siinä aikaa kamalasti ole älykkyyttä tai fiksuutta kasvattaa. No kouluista lähes joka missiltä on lähes kympin todistus, mutta se ei kerro älystä vaan siitä että kun ulkonäkö on missiluokkaa niin sosiaaliset suhteet muiden oppilaiden ja opettajien kanssa sujuu ilman turhaa energian hassausta ja sen voi keskittää täysin opiskeluun. Sitten kun kysellään jotain fiksua niin paljastuu se älyn laatu viimeistään.
 
24-v muija
Jos on ruma niin on luultavasti myös huono itsetunto kun toiset on sanoneet rumaksi, joten jos joku suostuu olemaan sellaisen kanssa niin nainen tekee parhaansa todistaakseen miehelle että on pitämisen arvoinen, kun taas kauniit naiset tietävät saavansa kenet tahansa joten valinnanvaraa riittää.
 
emilia.
Ihmeen paljon näitä kauniita naisia on eksynyt tähän ketjuun....

Mistä sitä edes voi tietää onko kaunis vai ei? Tuskin sellaista ihmistä onkaan, joka ihan kaikkien mielestä olisi kaunis, siis absoluuttista kauneutta ei olekaan. Miten kukaan siis voi sanoa itsestään, että olen kaunis...

naapurin tytöllä oli osuva kommentti. Eihän kukaan viitsi haaskata paukkuja sellaiseen, josta tietää ettei tästä tämän kummempaa tule koskaan. Ite ainakin oon aika lahna semmosten miesten kanssa, joista tietää, että tää jää tähän yhteen yöhön. Annan miehen näyttää temppunsa ja tyydyttää mut ja seksinpuutteeni ja aamulla se on moro. Suhteessa kyllä otan suihin ja muuta.
 
Make54
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenmarja:
Jahaa, nyt sekin selvisi. Syy siihen ihmeelliseen tosiasiaan, että otan mielelläni suihin ja nielen ilman ongelmia löytyy siis ulkonäöstäni. Olen ruma, siis nielen. Miten en olekaan tuota yhteyttä itse tajunnut?

Ei se sperma nyt huippuhyvää ole, mutta juuri siksi se pitää nielaista samantien maistelematta. Sillä tavalla se on suussa lyhyimmän aikaa. Ja mitä naisen alapäähän tulee niin olen monesti kuullut sitä kehuttavan hyvänmakuiseksi. Mutta ehkä minulle on valehdeltu ;)
Kyllä se aika sopivan makuinen on,kun nainen hoitaa alapesun säännöllisesti ja aina ennen kuin aletaan oikein leikkimään. Meitin akka käy kyllä pesulla kun antaa sille selvän merkin tai se sanoo nyt suihkuun ja pese.
 
Jorma Isohaara
Rumat naiset koittavat nostaa arvoaan miesten silmissä tekemällä kyseisenlaisia epämiellyttäviä juttuja. Sama ilmiö nyt on muutenkin elämässä, rumat ihmiset ovat niitä mukavimpia ja luotettavimpia, kun taas kauniilla/komeilla on kusta päässä ja pettäminen veressä, sukupuoleen katsomatta. Sellaista on maailman meno. Kauniit naiset ovat usein melkoisia lahnoja, koska kun miehiä on jonoksi asti ja lopulta antaa aarrettaan jollekin lukuisista halukkaista, nainen olettaa että riittää kun hän nyt vain makaa tässä, siinä on miehelle tarpeeksi palkintoa. Tavallisennäköiset naiset on usein parempia sängyssä kuin kauniit, juuri tästä syystä.
 
seksipeto
Alkuperäinen kirjoittaja Hr35:
Älä lopeta...nainen on tosi kaunis kun saa mällit päälle tai suuhun... ;) Eli sperma kaunistaa... ;) Spermalla on makeeta merkata naiset ja tuhria naisten hiukset, vaatteet, rinnat...
Hyi, toi on just tota naiset on omistettavaa kamaa jota täytyy merkata! Eletään 2000-lukua, on se kumma jos ei kunnon seksiä voi olla ilman aataminaikaisia asetelmia naisten ja miesten suhteesta!
 
JustmitäPaskaaTaas
Vittu mitä kaksinaamasta paskaa naisten suusta saa kuulla.

Ensinnäkin... MIEHEN MUNAN PÄÄSTÄ EI TULE MITÄÄN KUN NAINEN OTTAA SUIHIN. Piste. Laukeamisessa tulee spermaa.

Toiseksi.. Nainen olettaa miehen ottavan suihin/nuolevan pillua... Sitten siinä kun nuollaan niin eiköhän ala naiselta smegmat valumaan. Joskus jopa häiritsevän pahan hajuista/kirpeää.

Naiset VIITSIVÄT perkele valittaa nielemisestä, täälläkin varmasti senlaiset naiset, jotka OLETTAVAT AUTOMAATTISESTI miehen nuolevan heidän pilluaan, mutta miehen spermoja ei niellä.

Hävetkää tyhmät aasit.
 
mimosa_5
Varmaan oma arvosana jossain ulkonäköasteikolla kouluarvosanana olisi 8½ tai hiukan yli. Riippuu tosi paljon kumppanin miellyttävyydestä, mitä sängyssä tehdään (jos oletetaan yhden illan jutuksi). Jos toinen on arka, ei oikein saa kontaktia, jotenkin ahdistava tapaus ja jossain määrin rumakin, ei siitä välttämättä tule mitään. Voin ehkä runkata toisen valmiiksi kiitokseksi vaikka kyydistä ja ruuasta, jos ei muuten suju mikään. Toisenlainen uros kyllä saa vaikka anaalia ja suoraan sieltä suuhunkin (no vaatii tosi hyvää tilaisuuta), jos vaan kaikki toimii todella himokkaasti. Oman kumppanin kanssa on tullut tosiaan lähes aina tehtyä monipuolisemmin vähän kaikenlaista.
 
ruma nainen
Ilokseni voin kertoa teille, että itse päätän kenen kanssa olen aktissa, kenen kanssa en. Sillä vain minä määrään kehoni käytöstä.
Olen ikäni ollut alemmuuden tuontoinen silti jopa naisystäväni ihmettelee miten olen saanut hyvän näköisiä miehiä?
Juju on tämä, se on luonne ja keskustelu taito.
Agressiiviset naiset peloittavat miehet pois.
Joten he turvautuvat seuraani, nyt on kysymys illanistujaisista.

Pidempi seurustelu ja yhdessä olo on ollut kiitettävää.
Olen jo sen verran elämää kokenut että koskaan en ole suihin ottanut. miten te kirjoitattekaan. Poskeen?
Olen kyllä siitintä pitänyt, imenyt ja Hite raportin mukaan toiminut. Mutta spermaa en ole niellyt.
Silti nämä miehet ovat halunneet tavata minut toistekin... sillä ei sitä naamalla naida. Eikä minun tarvitse tehdä sellaista joka laskee ihmisarvoani.
Jokainen seurusteluni on kestänyt vuosia, eikä ole puolin tai toisin vihoissa erottu. Kyllä se on ollut kuolema mikä eroitti.
 
Rumalle naiselle
"Eikä minun tarvitse tehdä sellaista joka laskee ihmisarvoani."

Miten suihinotto tai sperman nieleminen laskee ihmisarvoa? Mitkä muut seksitavat laskevat ihmisarvoa? Doggystyle, anaaliseksi, piiskaus? Mikä seksi ei laske ihmisarvoa? Voisitko antaa ohjeet oikeanlaisen seksin harjoittamiseen, ettei tule vaihngossa laskettua kenenkään ihmisarvoa?

terveisin Kaunis nainen
 
KPT
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis nainen:
No onpa siinä tehty tutkimusta kerrakseen...mutta kauniimpana osapuolena kyllä totean, että en todellakaan niele!!! Kokeilkaa miehet ite maistaa miltä se mälli maistuu, niin ei tee todella mieli..
Kyllä jotkut naiset pitävät sen mausta joten ei kaikk ole kuten sinä. =P
 
KPT
Alkuperäinen kirjoittaja Rumalle naiselle:
"Eikä minun tarvitse tehdä sellaista joka laskee ihmisarvoani."

Miten suihinotto tai sperman nieleminen laskee ihmisarvoa? Mitkä muut seksitavat laskevat ihmisarvoa? Doggystyle, anaaliseksi, piiskaus? Mikä seksi ei laske ihmisarvoa? Voisitko antaa ohjeet oikeanlaisen seksin harjoittamiseen, ettei tule vaihngossa laskettua kenenkään ihmisarvoa?

terveisin Kaunis nainen
Hyvä kommentti, Kaunis nainen, me likey! ;)
 
KPT
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mielipidettä:
Alkuperäinen kirjoittaja Missus*:
Taytyypa nain naisena sanoa, etta Amanda X, sun tekstistasi valittyva itsesi korostaminen (niin, rivien valista toki kavi ilmi, etta juuri sina koet kuuluvasi naiden fiksujen=kauniiden kastiin) ja ihmisten mustavalkoinen jaoittelu kylla kielii henkisen kapasiteetin puutoksesta, tai ehka omalla kielellasi sanottuna, fiksuuden=kauneuden vahaisyydesta. Jannittavaa kuinka provosoiduit aiheesta niin, etta lahdit jopa muita loukkaavalle linjalle, mika kielii aina tietynlaisesta heikkoudesta, Amanda.

Kiva kuitenkin kuin vaivaanuit oikein tekemaan mini-esseen kasitykseesi aiheesta. Oh, olet varmaan vielakin vallan poyristynyt aiheesta! On se hauska lukea miten joidenkin ihmisten paan sisalla ei kummoisempia liiku, kun tallaiset aiheet saavat niin paljon pahaa mielta aikaan, etta vastaus on Amandan kaltainen kirjakielinen hyokkays.

Amanda, meista on ihan kiva, ja kundikaveristasi varmasti viela kivempi, etta sa nielet ne mallit. Cheers!
Joo ei se kauneus/komeus ja fiksuus/älykkyys nyt ihan käsikädessä kulje. Vai oletko nähnyt joskus komean Nobel-palkitun? Harvemmin edes tieteissä tapaa komeaa/kaunista ihmistä, ja jos niin ne samat muutama tiedeihmisiksi komeat/kauniit onkin sitten kyseisen alan joka dokkarissa ym. näkyvissä kun media haluaa ensisijassa näyttävyyttä ja glamouria esiin.
Kyllä se kauniiden ihmisten (tyyliin vaikka Karita Tuomola) elämä pyörii ihan muiden kuin fiksujen juttujen parissa, lähinnä oman ulkonäön, syömisten tai dieettien, vaatteiden ja kulissien ympärillä, ei siinä aikaa kamalasti ole älykkyyttä tai fiksuutta kasvattaa. No kouluista lähes joka missiltä on lähes kympin todistus, mutta se ei kerro älystä vaan siitä että kun ulkonäkö on missiluokkaa niin sosiaaliset suhteet muiden oppilaiden ja opettajien kanssa sujuu ilman turhaa energian hassausta ja sen voi keskittää täysin opiskeluun. Sitten kun kysellään jotain fiksua niin paljastuu se älyn laatu viimeistään.
No tuo sinun kommnettisi on kyllä myös aikamoista yleistämistä. Itse tunnen kauniita ja älykkäitä naisia. Jos olet nainen etkä kuulu tähän kastiin tai jos olet mies eikä tämänkaltaiset naiset ole huomioineet on tehnyt ehkä sinusta katkeran?
 
KPT
''Sperma sisältää:

B-12 vitamiini, C-vitamiinia, kalsiumia, fruktoosia, fosfataasia, magnesiumia, sitruunahappoa, klooria, kreatiinia, koliinia, inositolia, maitohappoa, ureaa, virtsahappoa, sinkkiä, sorbitolia, natriumia, palorypälehappoa, pyrimidiinia, puriinia, fosforia, kaliumia, glutationia, hyaluronidaasia, spermiinia, spermidiinia, polyamiineja ja prostaglandiineja.

Näistä kyseisen tuotteen aromiin vaikuttaa eniten spermiini, joka tuottaa ”imelähkön” tuoksun.

Makuun vaikuttavat tavalla tai toisealla useammat aineet ja näiden taustalla taas on sitten ihan nautitut ravintoaineet, jotka pitäisi joka pojan tietää, että osaa pitää tyttönsä/poikansa suut makeina eikä kitkerinä!

Spermaa makeuttavat ruoka-aineet:
Sitrushedelmät, persilja, tee (vihreä mainitaan yleensä), minttu, omena ja muutkin makeahkot hedelmät (papaija, ananas, meloonit, rypäleet jne) ja erilaiset makeiset

Spermaa kitkeröittävät/muuten makua ”pilaavat” ruoka-aineet:
Maitotuotteet (saavat sperman maistumaan suolaiselta), liha (punainen liha mainitaan yleensä), kana (mainitaan myös erikseen ja joissain lähteissä väitetään sen vuorostaan parantavan makua), kaalit, kahvi, rasva (eläinrasva nostetaan yleensä esille, eli niin sanotut kovat rasvat), nikotiini ja suklaa!

Sperman makuun muuten vaikuttavat asiat:
- Nestetasapainon tulee olla kunnossa- Voimakkaat mausteet voivat muutenkin häiritä oraaliseksiä, koska osa niiden aromeista haihtuu keholta ja voi täten vaikuttaa tarjoavan osapuolen saamaan kokemukseen negatiivisesti- Alkoholi voi kokonaan estää makukokemuksen saamisen…ja saattaa muutenkin heikentää makua- Tulehdukset voivat aiheuttaa sen, että sperma maistuu/tuoksuu pahalle, käy lääkärissä- Vegetaristien sperma maistuu yleensä paremmalta, kunhan eivät syö kaaleja!- Pidä pelivälineesi puhtaana!- Tärkeää on myös yleiset elintavat, terve sperma terveessä ruumiissa!''

http://huiskale.helmiblogit.mtv3.fi/tag/seksi/

Tuossa asioita jonka takia kannattaa pitää spermansa hyvänmakuisena ja miksi spermaa kannattaa niellä. =)
 
Perkele
Ajattelen naista ja siksi juon ananasmehua. Jotkut ihan himoitsee mun tavaraa ja on kuulemma hyvää. Toinen vittumaisuus on pillukarvat. En kyllä pane jos löytyy joku perhanan pusikko. Naiset ajelkaa karvanne!
Sinä siis tahdot lapsia, vitun posliineja. Luonnollinen karvoitus naisella on parasta ja kauneinta mitä on. Posliini näuttää lapsilta eikä kiihotoa mua lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Jenkkilässä
Nuoriso ei voi eikä uskalla harrastaa sitä normaalia seksiä. Joten he joko tumputtavat miestä, työntävät sormet naisen sisään. Kuitenkin kaikista yleisintä tytöillä, ikään ja ulkonäköön katsomatta on ottaa suihin.
Ja sitä pidetään ihan normaalina. Luulen että pojat tykkää ja pitävät kiinni siitä joka ottaa suihin, missä ja milloin vain.
Yhteen aikaan oli villitys, ennätyksissä, kuinka monta illassa.
 
kaunis nainen
Olen aina ihmetellyt tätä. Vika ei ole minussa sillä saan kauniita naisia yhtä hyvin, mutta rumat ottavat poskeen paljon helpommin, ja usein jopa nieluun eli nielevät sen muutaman kymmenen millilitraa elämäneliksiiriä. Kauniimmat taas eivät usein edes kalua suuhun ota ilman pyytämistä ja jos mällit suuhun saa heittää, niin heti kakotaan ja syljetään tai juostaan vessaan. Usein tuleva lasti otetaan vain huulille ja lopetetaan imu ja veivaus heti lentäessä, mikä todellakaan ei tunnu hyvältä.

Rumemmat naiset taas omatoimisesti ja käskemättä ottavat kullin suuhun ja imuttavat terskaa kokonaan suussa, käsillä vielä vedellen kalun vartta, ja kun tulee niin jatkavat lastin tyhjentämistä viimeiseen tippaan, terska edelleen kokonaan suussa niin että lasti lentää suoraan nieluun. Suuri osa nielaisee satsin, eikä tarvitse edes vessassa käydä kurlaamassa. Nuolevat vielä mahdolliset viimeiset kullia puristettaessa tulevat tipat, ja kielellä puhdistavat terskan pään. Tämä tuntuu erittäin hyvältä ja orgasmikin on räjähtävä.

Sylkiessä koko fiilis lässähtää ja jää vain paha ja tyhjä maku koko suihinotosta. Tästä syystä valkkaan nykyään mielummin rumempia naisia, ainakin jos ajatus suihinotosta tuntuu sillä hetkellä hyvältä.


Yksinkertaisesti siksi, että rumalla naisella on suurempi tarve miellyttää miestä, kun taas kaunis nainen lähinnä ajattelee, että kundi on onnellinen että ylipäätään pääsee hänen pöksyihin.

Tai sitten rumemmat naiset ei muutenkaan juuri välitä, jos ei ulkonäöstään niin samoin hällä väliä mitä tulee nieltyä, oikein kaunis nainen taas on usein tarkka hygienistaan yms.
 
Viimeksi muokattu:
Miettikääs tätä
Aivan samasta syystä, että nainen on eläimellisen aktiivinen vuoteessa, miehet usein raahautuvat hyvän nainnin perässä. Siinä jää kauniskin nainen toiseksi kun kysytään että kumpi vie miestä, hyvä ja monipuolinen seksi, tai naisen visuaalisuus, kauneus.
Eli ihmetelkää sit miks miehet haluaa kokemuksia, ovat niiden vietävissä.
 

Yhteistyössä