Miksi valtaosa naisista on surkeita sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti
"Entinen Ksantippa S."
En voi muiden puolesta puhua, mutta itselläni on kokemuksia sekä huonosta että hyvästä seksistä.
Ja se hyvä seksi on ollut sitä missä itse on väkisinkin mennyt mukaan siihen, ja on huutoa ja kaikkea muuta kuin passiivisuutta :D
Kun taas jos seksi on huonohkoa, eli ei tunnu oikein miltään eikä ole sitä kipinää, niin on jotenkin noloa alkaa siinä olla innoissaan mukana ja mukamas nauttia. En tiedä sitten, onko naisen tarkoitus näytellä nauttivaa jos se seksi ei vain ole hyvää?

Eihän se miehenkään vika ole jos sattuu olemaan liian pieni tai ei vain osaa tyydyttää (tai kemiat eivät vai kohtaa?), mutta ei se minusta myöskään naisen vika ole.
Yhden illan kohtaamisissa sitä varmaan voikin todeta, että nyt tämä toimi/ei toiminut, kiitos ja heippa. Voi vaikka vetää pienen teatteriesityksenkin, jos tahtoo. Mutta jos suhdetta ihan oikeasti virittelee, on pakko jossakin vaiheessa puhua rehellisesti siitä mitä tahtoo tai ei tahdo, sängyssä tai muuten.

Tai ei tietenkään ole pakko. Pakko on vain maksaa veroja ja kuolla.
 
"a p"
Hetkinen... ymmärsinkö oikein?
Ensin kerrot, että kaikki naiset on huonoja sängyssä ja kun kanssasi ollaan erimieltä, niin alatkin vinkumaan siitä, miten miehille luodaan paineita? Etkö sä juuri avauksessa luonut naisille paineita?
Naiset OVAT pääsääntöisesti huonoja sängyssä. Heidän ei tarvitse olla hyviä, koska mieheltä yleensä jossain vaiheessa lentää vaikka alla olisi lahna kuin lahna.

Kun nainen ei puhu tai halua muutoinkaan olla aktiivinen seksuaalisessa mielessä, mutta haluaa kuitenkin aina tyydytyksen, silloin paine on aina miehellä. Hyvin harvoin naisten tarvitsee ottaa painetta siitä saako mies tai feikkaako mies, tällöin naisen näkökulmasta epäonnistuminen on aina miehen syytä.

Mielestäsi naisen ei siis tarvitse vai peräti kuulu olla aktiivinen osapuoli sängyssä? Oikea nainen on siis sellainen, joka on passiivinen ja saa orkun kun tämä supermies arvioi naisen hengityksen perusteella tekeekö hän oikein vai väärin. Jos mies ei saa naiseen erityistä metafyysistä kontaktia, vaan kuvittelee naisen kertovan, mikäli tekee väärin, on kyseessä taas suomalainen surkimusmies, joka voidaan korvata metafyysisellä tasolla korkeammalla tasolla olevalla toisella (mieluiten turkkilaisella, somalilla tms.).
 
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29912842]Yhden illan kohtaamisissa sitä varmaan voikin todeta, että nyt tämä toimi/ei toiminut, kiitos ja heippa. Voi vaikka vetää pienen teatteriesityksenkin, jos tahtoo. Mutta jos suhdetta ihan oikeasti virittelee, on pakko jossakin vaiheessa puhua rehellisesti siitä mitä tahtoo tai ei tahdo, sängyssä tai muuten.

Tai ei tietenkään ole pakko. Pakko on vain maksaa veroja ja kuolla.[/QUOTE]

Toisaaltaan sitten taas, en lähtisi suhteeseen, ellen tietäisi seksin toimivan. Enkä mä ole ikinä joutunut miestäni opettamaan tai sille kertomaan mitä haluan... kyllä se hoksaa noi jutut ilman sanomista.
 
-9-9-
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29912842]Yhden illan kohtaamisissa sitä varmaan voikin todeta, että nyt tämä toimi/ei toiminut, kiitos ja heippa. Voi vaikka vetää pienen teatteriesityksenkin, jos tahtoo. Mutta jos suhdetta ihan oikeasti virittelee, on pakko jossakin vaiheessa puhua rehellisesti siitä mitä tahtoo tai ei tahdo, sängyssä tai muuten.

Tai ei tietenkään ole pakko. Pakko on vain maksaa veroja ja kuolla.[/QUOTE]

:) Tuo on varmasti totta.
Itse olen aina päättänyt ne suhteentyngät ja ihastumiset siinä vaiheessa kun huomaa että seksi onkin huonoa. Joten en osaa sanoa miten pidemmässä suhteessa toimisin jos seksi ei vain toimisi.
 
"Heidi"
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29912804]Kuvitellaan mukava ja rakas mies, jolla on suuria orgasmivaikeuksia. Iso o ei onnistu kuin suuseksissä, ja siinäkin erittäin tarkasti määritellyllä tavalla. Mitä ajattelisit, jos mies kieltäytyisi antamaan sinulle minkäänlaisia ohjeita sillä perusteella, että tunnelma menee pilalle eikä hän halua leikkiä opettajaa?[/QUOTE]

Silloinhan onkin helppo antaa ohjeita, jos se onnistuu aina erittäin tarkasti määritellyllä tavalla. Luepa tarkemmin viestini, niin huomaat ehkä, kun sanoin, että ainakin minulla seksi toimii eri tavalla eri miesten kanssa, joten ei voi mennä edes antamaan mitään selvää ohjetta, vaan se selviää kokeilemalla.

Siinä vaiheessa, kun O on tulossa, en todellakaan aio menettää sitä puhumalla. Onneksi tähän astiset miehet ovat kaikki älynneet asian ja ovat hoitaneet homman kunnialla loppuun asti, eivätkä ole alkaneet tivaamaan juuri kriittisellä hetkellä lisäohjeita.
 
"Entinen Ksantippa S."
:) Tuo on varmasti totta.
Itse olen aina päättänyt ne suhteentyngät ja ihastumiset siinä vaiheessa kun huomaa että seksi onkin huonoa. Joten en osaa sanoa miten pidemmässä suhteessa toimisin jos seksi ei vain toimisi.
Mä olen aina ensin aloittanut suhteen ja vasta sitten seksin. Ja aina olen saanut hyvää seksiä, joskus tosin on pitänyt - hui kauheaa - kertoa mitä toivoo.
 
[QUOTE="a p";29912848]Naiset OVAT pääsääntöisesti huonoja sängyssä. Heidän ei tarvitse olla hyviä, koska mieheltä yleensä jossain vaiheessa lentää vaikka alla olisi lahna kuin lahna.

Kun nainen ei puhu tai halua muutoinkaan olla aktiivinen seksuaalisessa mielessä, mutta haluaa kuitenkin aina tyydytyksen, silloin paine on aina miehellä. Hyvin harvoin naisten tarvitsee ottaa painetta siitä saako mies tai feikkaako mies, tällöin naisen näkökulmasta epäonnistuminen on aina miehen syytä.

Mielestäsi naisen ei siis tarvitse vai peräti kuulu olla aktiivinen osapuoli sängyssä? Oikea nainen on siis sellainen, joka on passiivinen ja saa orkun kun tämä supermies arvioi naisen hengityksen perusteella tekeekö hän oikein vai väärin. Jos mies ei saa naiseen erityistä metafyysistä kontaktia, vaan kuvittelee naisen kertovan, mikäli tekee väärin, on kyseessä taas suomalainen surkimusmies, joka voidaan korvata metafyysisellä tasolla korkeammalla tasolla olevalla toisella (mieluiten turkkilaisella, somalilla tms.).[/QUOTE]

Jos sä olet suomalainen surkimusmies, niin älä ainakaan leimaa kaikkia miehiä kanssasi samaan kastiin.
Kuten aiemmin sanoin, mun ei ole tarvinnut koskaan selittää tai selventää miehelleni mitä haluan ja mistä tykkään. Se tajuaa ilman selostustakin.
En ole mielestäni kertaakaan sanonut, että naisen pitää olla passiivinen sängyssä. Olen sanonut, että sinä et ehkä ole riittävän... innostava?
En tiedä miten sinä seksin koet ja miksi näet sen suorituksena ja järjettömänä paineena olla hyvä.
Ainakin minä nautin mieheni kanssa seksistä. Kumpikin nauttii ja saa sen mitä haluaakin. Ei meistä kumpikaan suorita mitään tai mieti, että kuka oli hyvä ja kuka huono ja kuka teki mitä. Jos joskus käy niin, ettei jompikumpi saa jostain syystä orgasmia, niin ei me siksi olla vetämässä ranteita auki.

Jotenkin toi sun alemmuskompleksisi alkaa jo kyllästyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Entinen Ksantippa S."
[QUOTE="Heidi";29912864]Silloinhan onkin helppo antaa ohjeita, jos se onnistuu aina erittäin tarkasti määritellyllä tavalla. Luepa tarkemmin viestini, niin huomaat ehkä, kun sanoin, että ainakin minulla seksi toimii eri tavalla eri miesten kanssa, joten ei voi mennä edes antamaan mitään selvää ohjetta, vaan se selviää kokeilemalla.

Siinä vaiheessa, kun O on tulossa, en todellakaan aio menettää sitä puhumalla. Onneksi tähän astiset miehet ovat kaikki älynneet asian ja ovat hoitaneet homman kunnialla loppuun asti, eivätkä ole alkaneet tivaamaan juuri kriittisellä hetkellä lisäohjeita.[/QUOTE]

Mutta jos tämä muuten ihana mies ei halua opastaa, ettei tunnelma mene pilalle, eikä hengityskään anna mitään viitteitä, mihin suuntaan ollaan menossa? Suostutko vain toteamaan, että okei, olen huono sängyssä kun en lue ajatuksia?
 
"a p"
[QUOTE="Heidi";29912864]Silloinhan onkin helppo antaa ohjeita, jos se onnistuu aina erittäin tarkasti määritellyllä tavalla. Luepa tarkemmin viestini, niin huomaat ehkä, kun sanoin, että ainakin minulla seksi toimii eri tavalla eri miesten kanssa[/QUOTE]

Höpö höpö! Minä miehenä tiedän, että sinä et 100% varmasti pysty minun hengityksen perusteella sanomaan tai toimimaan siten, että saisin suurimman mahdollisen nautinnon. Suurin osa naisten suorittamista fellaatioista ovat varsin heikkoja suorituksia juuri siksi, että he eivät tiedä mikä miehestä tuntuu parhaalle. Nykyinen vaimoni osaa homman, mutta vasta sen jälkeen kun olen opastanut häntä, kuinka homma toimii. Ennen nykyistä suhdettani
 
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29912873]Mä olen aina ensin aloittanut suhteen ja vasta sitten seksin. Ja aina olen saanut hyvää seksiä, joskus tosin on pitänyt - hui kauheaa - kertoa mitä toivoo.[/QUOTE]

Ihmiset on tietysti erilaisia tässä suhteessa...
Mun pitää ensin vakuuttua siitä, että tyypin kanssa toimii seksi jotta olen valmis viemään suhdetta pidemmälle. Ei se intohimo vaan syty, ellei ole kaikki palikat kohdallaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
-9-9-
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29912873]Mä olen aina ensin aloittanut suhteen ja vasta sitten seksin. Ja aina olen saanut hyvää seksiä, joskus tosin on pitänyt - hui kauheaa - kertoa mitä toivoo.[/QUOTE]

Hyvä juttu :)
Itselleni olis hirmu hankalaa kertoa tarkkaan mitä haluan, koska ensinnäkin eri päivinä eri asiat tuntuvat hyvältä, ja toisaalta eri miehen kanssa eri asiat tuntuvat hyvältä.

Se mikä herra A:n kanssa tuntui TOSI hyvältä saattaa herra B:n kohdalla sattua ja herra C:n kanssa olla aika mitäänsanomatonta.
Ja jos maanantaina lähetyssäärnääjä on just paras, niin torstaina taas ehkä lusikka-asento on parempi.

Veikkaan että tunnelma latistuisi tosi paljon jos ennen seksiä (tai seksin aikana) alettais miehen kanssa käymään läpi mikä on hyvä ja mikä huono asia seksissä. Ehkä pitäisi vielä piirtää jotain karttoja ja kaavioita siitä mitä miehen pitäisi tehdä että minä nauttisin? Nääh, kyllä minusta tuollaisen pitäisi tulla ihan itsestään jos vain kemiat kohtaa :)
 
"a p"
[QUOTE="a p";29912887]Höpö höpö! Minä miehenä tiedän, että sinä et 100% varmasti pysty minun hengityksen perusteella sanomaan tai toimimaan siten, että saisin suurimman mahdollisen nautinnon. Suurin osa naisten suorittamista fellaatioista ovat varsin heikkoja suorituksia juuri siksi, että he eivät tiedä mikä miehestä tuntuu parhaalle. Nykyinen vaimoni osaa homman, mutta vasta sen jälkeen kun olen opastanut häntä, kuinka homma toimii. Ennen nykyistä suhdettani[/QUOTE]

...jatkuu, kun lähti ennenaikaisesti! ;)

Ennen nykyistä suhdettani harva nainen sai minut tulemaan suuseksillä. Tämä johtui 100% osaamattomuudesta ja siitä, että nainen ei joko osannut tai halunnut ottaa vastaan ohjeitani. Sanoisin ettei mieskään osaa ellei nainen kerro kuinka seksissä tulisi edetä. Sitten kun molemmat tietävät, kuinka edetään, voi mies antaa naiselle O:n ilman "ohjeita". Joskus (usein) nainen ei vain toimi aina samalla tavoin ja seksistäkin tulee tylsää, jos se on samalla tavoin toistuvaa vuodesta toiseen.
 
"Heidi"
[QUOTE="a p";29912848]Naiset OVAT pääsääntöisesti huonoja sängyssä. Heidän ei tarvitse olla hyviä, koska mieheltä yleensä jossain vaiheessa lentää vaikka alla olisi lahna kuin lahna.

Kun nainen ei puhu tai halua muutoinkaan olla aktiivinen seksuaalisessa mielessä, mutta haluaa kuitenkin aina tyydytyksen, silloin paine on aina miehellä. Hyvin harvoin naisten tarvitsee ottaa painetta siitä saako mies tai feikkaako mies, tällöin naisen näkökulmasta epäonnistuminen on aina miehen syytä.

.[/QUOTE]

Koita nyt jo päättää. Eli sinun mielestäsi, jos nainen saa, niin mies on hyvä sängyssä. Eikös sen logiikan mukaan siis myös nainen ole hyvä sängyssä, kun mies saa. Vai eikö saman lainalaisuudet pädekään molempiin osapuoliin?

En myöskään ymmärrä sitä, miten puhuminen ja aktiivisuus liittyvät toisiinsa. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. Sinähän tässä tunnut ihmeellisiä vaatimuksia esittävän naisille. Eikö siis riitä, että on aktiivinen sängyssä? Pitää vielä puhuakin? Entäs jos vain sattuu tykkäämään seksistä enemmän ilman puhetta? Silloin nainen on huono vai?

Anna mun kaikki kestää.
 
"Suski"
[QUOTE="ninni";29912872]Kenet ottaisit sänkyyn: Hra A= turkkilainen, Hra B= somali Hra C= aloittaja

Tehdään nyt tästäkin sitten tilastotiedettä???[/QUOTE]

Hra C jäisi juttuinensa nuolemaan...näppejään :)
 
[QUOTE="a p";29912887]Höpö höpö! Minä miehenä tiedän, että sinä et 100% varmasti pysty minun hengityksen perusteella sanomaan tai toimimaan siten, että saisin suurimman mahdollisen nautinnon. Suurin osa naisten suorittamista fellaatioista ovat varsin heikkoja suorituksia juuri siksi, että he eivät tiedä mikä miehestä tuntuu parhaalle. Nykyinen vaimoni osaa homman, mutta vasta sen jälkeen kun olen opastanut häntä, kuinka homma toimii. Ennen nykyistä suhdettani[/QUOTE]

Voi miten jaloa. Olet oikein opastanut vaimoasi, jotta SINÄ saat SUURIMMAN mahdollisen nautinnon. Kauheeta, miten se olikin varmaan sitä ennen huono suorittamaan fellaatiota.
Kirjoitit varmasti hänelle kymmensivuisen kirjelmän aiheesta ja laitatutit makuuhuoneen seinälle kymmenen kohdan listan tärkeimmistä fellaation vaiheista laminoituna, jottei vaimosi vahingossakaan erehtyisi tekemään jotain väärää ja häiritsisi sinun täydellistä fellaatiotasi. Kirjelmään varmasti lainasit muutaman filosofin tekstejä ja korostit omaa täydellisyyttäsi.
 
"Sanna"
"Pitää vielä puhuakin" No tottakai tolle Hra C:lle pitää vähän kähistä miten jumalattoman suuri halko hänellä on..ja samaan aikaan nauraa sisäänpäin hiljaa huutonaurua siitä että kaupan katkaravutkin näyttävät jättiläisiltä Hra C:n vehkeen rinnalla ;)
 
[QUOTE="a p";29912906]...jatkuu, kun lähti ennenaikaisesti! ;)

Ennen nykyistä suhdettani harva nainen sai minut tulemaan suuseksillä. Tämä johtui 100% osaamattomuudesta ja siitä, että nainen ei joko osannut tai halunnut ottaa vastaan ohjeitani. Sanoisin ettei mieskään osaa ellei nainen kerro kuinka seksissä tulisi edetä. Sitten kun molemmat tietävät, kuinka edetään, voi mies antaa naiselle O:n ilman "ohjeita". Joskus (usein) nainen ei vain toimi aina samalla tavoin ja seksistäkin tulee tylsää, jos se on samalla tavoin toistuvaa vuodesta toiseen.[/QUOTE]

Ohhh... ja se vielä jatkuikin. Oi, miten erinomainen opettaja sinä oletkaan ollut.

Voin vaan kuvitella, mille ne sun ohjeet sängyssä kuulostaa... sä olet kyllä yks turn- off koko jätkä.

Toisaaltaan sä teet mut myös ihan valtavan onnelliseksi, koska olemassaolollasi muistat siitä, miten upea ja mahtava alfa- seksihurjastelia- adonis mulla on himassa, joka on kaiken lisäksi ihan törkeän fiksu ja kiva.

Kiitos siis siitä, että muistutat minua siitä, miksi minun tulee arvostaa miestäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Heidi"
[QUOTE="a p";29912887]Höpö höpö! Minä miehenä tiedän, että sinä et 100% varmasti pysty minun hengityksen perusteella sanomaan tai toimimaan siten, että saisin suurimman mahdollisen nautinnon. Suurin osa naisten suorittamista fellaatioista ovat varsin heikkoja suorituksia juuri siksi, että he eivät tiedä mikä miehestä tuntuu parhaalle. Nykyinen vaimoni osaa homman, mutta vasta sen jälkeen kun olen opastanut häntä, kuinka homma toimii. Ennen nykyistä suhdettani[/QUOTE]

Silloin toki kannattaa opastaa, jos sen osaa tehdä, mutta kun kaikki eivät tiedä mikä toimii omalla kohdalla ennen kuin vasta erinäisten kokeilukertojen jälkeen.

Monissa suhteissani (ei kuitenkaan kaikissa) ensimmäiset kerrat ovat olleet vähän hakemista puolin ja toisin, mutta sitten potti on räjähtänyt, kun ollaan hoksattu, mikä juuri meidän välillä toimii.

Esimerkkinä voin kertoa, että minun on helppo saada yleensä ratsastaessa. Joskus olen kuitenkin törmännyt mieheen, jonka kanssa O:n saaminen ei onnistu siinä asennossa lainkaan. Ilmeisesti johtuu jostain fyysisistä ominaisuuksista. Silloin toimii joku muu asento paremmin.
 
"Heidi"
Hyvä juttu :)
Itselleni olis hirmu hankalaa kertoa tarkkaan mitä haluan, koska ensinnäkin eri päivinä eri asiat tuntuvat hyvältä, ja toisaalta eri miehen kanssa eri asiat tuntuvat hyvältä.

Se mikä herra A:n kanssa tuntui TOSI hyvältä saattaa herra B:n kohdalla sattua ja herra C:n kanssa olla aika mitäänsanomatonta.
Ja jos maanantaina lähetyssäärnääjä on just paras, niin torstaina taas ehkä lusikka-asento on parempi.

Veikkaan että tunnelma latistuisi tosi paljon jos ennen seksiä (tai seksin aikana) alettais miehen kanssa käymään läpi mikä on hyvä ja mikä huono asia seksissä. Ehkä pitäisi vielä piirtää jotain karttoja ja kaavioita siitä mitä miehen pitäisi tehdä että minä nauttisin? Nääh, kyllä minusta tuollaisen pitäisi tulla ihan itsestään jos vain kemiat kohtaa :)
Juuri näin.

Tuntemukset vaihtelevat myös päivittäin ja jopa saman miehen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Heidi"
[QUOTE="a p";29912906]...jatkuu, kun lähti ennenaikaisesti! ;)

Ennen nykyistä suhdettani harva nainen sai minut tulemaan suuseksillä. Tämä johtui 100% osaamattomuudesta ja siitä, että nainen ei joko osannut tai halunnut ottaa vastaan ohjeitani. Sanoisin ettei mieskään osaa ellei nainen kerro kuinka seksissä tulisi edetä. Sitten kun molemmat tietävät, kuinka edetään, voi mies antaa naiselle O:n ilman "ohjeita". Joskus (usein) nainen ei vain toimi aina samalla tavoin ja seksistäkin tulee tylsää, jos se on samalla tavoin toistuvaa vuodesta toiseen.[/QUOTE]

Kyllä moni mies vain on osannut, vaikken ole kertonut. Älä siis yritä verrata itseäsi muihin miehiin, koska sinä tässä tunnut poikkeavalta omituisine vaatimuksinesi.
 
"a p"
Ok, pitäkää tunkkinne! Minä huolehdin sitten tästä eteenpäin siitä että MINÄ SAAN, maatkoon emännät silmät kiinni selällään. Ei ole minun huoleni sitten, jos nainen ei saa. Mammapalsta...
 
Taikina
Ap, sä olet naimisissa ja pikku-vaimosi on sisäistänyt kaikki ohjeesi täydellisen fellaation saavuttamiseksi, niin miksi sä itket täällä palstalla? Keskity keskustelemaan vaimosi kanssa ja opastamaan häntä ja nauti, ettet joudu harrastamaan meidän huonojen lahnojen kanssa seksiä enää ikinä, jooko?
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä