Miksi valtaosa naisista on surkeita sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti
naisella ei pillu kostunut tai ollut halua --> nainen syyttää miestä, ettei mies osaa sytytää naisen halua. Miehen on syytä muuttua jottei pilaa parisuhdetta.
Toi on mustakin aivan naurettavaa. Mies, jolla on oikeesti munaa, ei kiepu naisen halujen mukaan, ei näin. En voisi tehdä niin missään oloissa. Samainen mies usaltaa myös vaihtaa naista vaikka heti, ellei jollekin kelpaa itsenään. Ei se pillu niin arvokasta ole, että kannattaisi vetää itsensä solmuun sen edestä. Mulla jo ystävyystasolla en hyväksy mitä tahansa käytöstä naisen taholta mulle, ja jos nainen ei tätä suostu kunnioittamaan, hyvästelen hänet välittömästi ja uutta kehiin. Aika simppeliä, lopuksi.

Mä oon ainakin huomannut, että maailma on täynnä naisia ja omaa juttua vetämällä ja itsearvostuksella ja itseen uskomalla sekä itsekehityksellä löytyy aina kosolti ihailijoita ja kiinnostuneita, jos itse haluaa. Jätetään heittopussina olo ja seisotaan lujana kuin kallio siinä, mihin uskotaan ja mitä ollaan. Tää toimii omasta kokemuksesta tosi moniin naisiin.
 
Ihmettelen, miten monet miehet pyrkivät "miellyttämään" naisia, siis puhumaan ja tekemään juttuja, jotka eivät edusta miehen _omaa_ integrityä eli eheyttään ja sisäistä "juttua". Akkamainen taktiikka: toihan olisi sama kuin ottaa itsestä ruma nainen siksi että nyt on nainen. Mä taas oon rohkeasti "omanlaiseni", en kenenkään naisen toiveen mukainen, ja se tuntuu olevan toimivaa. Teen ja tunnen vain, mitä itse haluan, ja se joko hyväksytään tai ei. Ei tää oo rakettitiedettä.

Lisäksi mä en ole pillun "orja" eli en ole ikinä elämässäni suin päin jahdannut seksiä. Toi SUHTEELLINEN vapaus pillusta vapauttaa resursseja itsenäisyyteen ja yksilöyteen ja lisää kosolti haastetta miehessä, jota melkeinpä joka nainen tarvitsee. Baareissa ERITTÄIN toimivaa, mutta ihanne on, ettei kyse ole roolista vaan mies oikeesti pystyy olemaan kokonainen ilman naista. Siitä ne naiset innostuu ja lähestyy helpommin kun ei ole niin ryppyotsaisesti tai liian vahvasti jahtaamassa naista.
 
Nuukka
Minuakin on alkanut vituttamaan se, että naiset saavat vapaasti arvioida miehiä sänkytouhuissa, mutta annas olla jos mies arvostelee naista. Vaikka naisen römpsä ei kostu tai ole henkisesti juuri samassa sekvenssissä miehen kanssa tai menkat tai tai tai... Niin aina vika on miehissä riippumatta siitä miten surkea ruikuttaja tämä nainen on.
 
Minuakin on alkanut vituttamaan se, että naiset saavat vapaasti arvioida miehiä sänkytouhuissa, mutta annas olla jos mies arvostelee naista. Vaikka naisen römpsä ei kostu tai ole henkisesti juuri samassa sekvenssissä miehen kanssa tai menkat tai tai tai... Niin aina vika on miehissä riippumatta siitä miten surkea ruikuttaja tämä nainen on.
Ne on ne naiset jotka ei sitä tee sitä halventavaa arviointia miehistä jotka suuttuu siitä kun joku herran lahja naisille tulee kertomaan "tosiasioita" siitä miten seksit ja sun muut hoidetaan.

Ei naiset nyt oikeasti niin kauttaaltaan ole tekopyhiä mitä jotkut haluaa esittää.


Eikä ole miehetkään.


Tämä sukupuolien välinen "sota" on ihan totaalista ajanhukkaa ja katkerien ihmisten lässytystä.
 
[QUOTE="Rukki";29949233]Pitääks sun Kepsis tulla joka helvetin ketjuun pätemään? Mikä mammapalstan alfauros sinäkin olet olevinaan? Voi v***ttu mikä luuseri...[/QUOTE]

vittu vittu helvetti.


No sieltähän tuli filosofian maisterilta ihan gradu ulkomuistista.
 
[QUOTE="Rukki";29949233]Pitääks sun Kepsis tulla joka helvetin ketjuun pätemään? Mikä mammapalstan alfauros sinäkin olet olevinaan? Voi v***ttu mikä luuseri...[/QUOTE]

Ja mitä sinä siinä? Jos ei ole parempaa sanottavaa niin on parempi että jätät sanomatta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä