Miksi valtaosa naisista on surkeita sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti
"vaimo"
Musta tuntuu, että suurin osa miehistä ei edes halua seksuaalista, avointa, kokeilunhaluista ja seikkailullista naista sänkyynsä, vaan ahdistuu. Seksilelut EI, roolileikit EI, asusteet EI, uudet jutut EI jne jne jne. Jopa useat orgasmit on EI, koska tulee kateellinen olo! Ei mitään mielenkiintoa oppia tuntemaan toisen seksuaalinen käyttäytyminen läpikotaisin, ei kiinnosta touhuta usein, nautinnon pitkittäminen on liian raskasta ja usean tunnin seksit on aivan ehdotonta ajanhukkaa jne.

Ole siinä sitten tuollainen kun tuntuu, että seksuaalinen nainen on tabu tai inhottava, tukahdutettava asia, jotain perverssiä. Luojan kiitos löysin itselleni lopulta miehen joka on hyvä sängyssä, eikä tylsä, kaavoihin kangistunut, helposti ahdistuva, ahdamielinen ja intohimoton, kuten valtaosa miehistä tuntuu oman otokseni perusteella olevan.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="a p";29912952]Ok, pitäkää tunkkinne! Minä huolehdin sitten tästä eteenpäin siitä että MINÄ SAAN, maatkoon emännät silmät kiinni selällään. Ei ole minun huoleni sitten, jos nainen ei saa. Mammapalsta...[/QUOTE]

Mutta siis... mä en tajua... sulla on vaimo? Miksi sä olet niin huolissasi niistä kaikista muista naisista?
Ja etkö se ollut sinä, jonka piti ohjeistaa oikeanlaisessa fellaatiossa, jotta edes saat orgasmin? Ymmärsin, että sinulla on vaikeuksia tulla?

Lisättäköön vielä, että olen huojentunut siitä, ettet huolehdi minun orgasmeistani.
 
En ymmärrä
Ap:n aloitus meni vielä juuri ja juuri normaalista ihmisestä, mutta nää myöhemmät kommentit luo kyllä mielikuvan todella epämiellyttävästä tyypistä. Ei tuollaiseen olkiukkoiluun ja katkeruuteen viitsi edes kommentoida mitään.
 
"Heidi"
[QUOTE="a p";29912952]Ok, pitäkää tunkkinne! Minä huolehdin sitten tästä eteenpäin siitä että MINÄ SAAN, maatkoon emännät silmät kiinni selällään. Ei ole minun huoleni sitten, jos nainen ei saa. Mammapalsta...[/QUOTE]

Parempi niin, ettet tuhoa enää yhdenkään naisen seksuaalisuutta.

Miten se on sulta pois, jos joku nainen sattuu saamaan parhaiten juuri lähetyssaarnaaja-asennossa ja silmät kiinni? Ensin sanot, että toivot naisenkin saavan orgasmin, mutta sitten alatkin esittämään mitä omituisimpia reunaehtoja. Eli se orgasmi pitäisi saada juuri sinun haluamallasi tavalla tai nainen on mielestäsi huono sängyssä. Huhheijaa taas.
 
"Kikka"
[QUOTE="ninni";29912872]Kenet ottaisit sänkyyn: Hra A= turkkilainen, Hra B= somali Hra C= aloittaja

Tehdään nyt tästäkin sitten tilastotiedettä???[/QUOTE]

Mä otan ehdottomasti A:n! C:ä en huolisi mistään hinnasta!
 
"Vierailija"
Jos nainen on lahna, niin yleensä vastapuoli on huono sängyssä. Ainakin pätee minuun. Sitä passiivisempi, mitä huonompaa seksi on.

Hyvässä seksissä taas yleensä molemmat osapuolet ovat todella aktiivisia. Se on se halu ja himo.

Olen tästä joskus miehellenikin sanonut nuorempana, että "minusta on hassua, että jotkut miehet sanovat naisen olevan lahna sängyssä - minun korvaani se kuulostaa tai tarkoittaa sitä, että mies itse on huono sängyssä" :D
 
"Nassu"
Täytyy miehen olla kyllä totaalinen surkimus sängyssä jos ei naista osaa lukea tuon vertaa. Jopa täysin amatööri huomaa naisen hengityksen ja elekielen. Usein nainen pitää saada edes jonkinlaiseen fiilikseen, että siitä kuoriutuu villipeto. AP ei taida onnistua edes primääreimmissä asioissa. Taas on suomalaisen miehen sielunmaailmaa avattu ja saastaksi todettu!
 
"Heidi"
[QUOTE="Vierailija";29913041]Jos nainen on lahna, niin yleensä vastapuoli on huono sängyssä. Ainakin pätee minuun. Sitä passiivisempi, mitä huonompaa seksi on.

Hyvässä seksissä taas yleensä molemmat osapuolet ovat todella aktiivisia. Se on se halu ja himo.

Olen tästä joskus miehellenikin sanonut nuorempana, että "minusta on hassua, että jotkut miehet sanovat naisen olevan lahna sängyssä - minun korvaani se kuulostaa tai tarkoittaa sitä, että mies itse on huono sängyssä" :D[/QUOTE]

Juuri näin se menee.

Parasta on, kun himottaa heti alkumetreillä niin paljon, että tekee mieli repiä vaatteet miehen päältä. Ei siinä todellakaan aleta kesken kiihkeän toiminnan neuvomaan toista, että mitäköhän kohtaa nyt pitäisi painaa.
 
"Heidi"
[QUOTE="Nassu";29913047]Täytyy miehen olla kyllä totaalinen surkimus sängyssä jos ei naista osaa lukea tuon vertaa. Jopa täysin amatööri huomaa naisen hengityksen ja elekielen. Usein nainen pitää saada edes jonkinlaiseen fiilikseen, että siitä kuoriutuu villipeto. AP ei taida onnistua edes primääreimmissä asioissa. Taas on suomalaisen miehen sielunmaailmaa avattu ja saastaksi todettu![/QUOTE]

Enpä nyt mollaisi koko Suomen mieskuntaa tämän yhden surkimuksen perusteella. Suomesta löytyy paljon hyviä rakastajia. Oma kokemus ulkomaalaisista miehistä on varsin suppea, mutta sekin vähä on ollut huonoa miehen itsekkyyden takia.
 
"a p"
[QUOTE="Heidi";29913075]Enpä nyt mollaisi koko Suomen mieskuntaa tämän yhden surkimuksen perusteella. Suomesta löytyy paljon hyviä rakastajia. Oma kokemus ulkomaalaisista miehistä on varsin suppea, mutta sekin vähä on ollut huonoa miehen itsekkyyden takia.[/QUOTE]

mä sulle näytän lemmen lekaa ja saat tuntea miltä tosimies tuntuu!
 

Yhteistyössä