Koff
Aloittajalla on kyllä pointtinsa, mutta näyttää hukkuvan täysin järjettömään kohinaan tämä(kin) keskustelu.
Törkeän, törkeän, törkeän. Vaikutat todella heikkoitsetuntoiselta. Aikamoinen turn-off kun naisen on aivan pakko yrittää päteä juuri noin kuin sinä teet ja vieläpä näppäimistön ääressä. Kaltaisesi naiset ovat useimmiten niitä jotka mittaavat sosiaalisen statuksensa facebook-kavereiden ja tykkäysten määrillä.Ohhh... ja se vielä jatkuikin. Oi, miten erinomainen opettaja sinä oletkaan ollut.
Voin vaan kuvitella, mille ne sun ohjeet sängyssä kuulostaa... sä olet kyllä yks turn- off koko jätkä.
Toisaaltaan sä teet mut myös ihan valtavan onnelliseksi, koska olemassaolollasi muistat siitä, miten upea ja mahtava alfa- seksihurjastelia- adonis mulla on himassa, joka on kaiken lisäksi ihan törkeän fiksu ja kiva.
Kiitos siis siitä, että muistutat minua siitä, miksi minun tulee arvostaa miestäni.
Eiköhän puhe ole siitä mistä on puute eli AP:n seksielämä ei ole kovin kummoista jos pitää tulla naisvoittoiselle palstalle keskustelemaan seksistä. Jos makuuhuoneessa kaikki olisi hyvin tuskin olisi tarvetta tulla opettamaan toisia.Ap, sä olet naimisissa ja pikku-vaimosi on sisäistänyt kaikki ohjeesi täydellisen fellaation saavuttamiseksi, niin miksi sä itket täällä palstalla? Keskity keskustelemaan vaimosi kanssa ja opastamaan häntä ja nauti, ettet joudu harrastamaan meidän huonojen lahnojen kanssa seksiä enää ikinä, jooko?
AP on tavallinen suomalainen surkimusmies, joka sysää oman osaamattomuuden naisten vastuulle. Kerrotun perusteella myös moraali on hyvin veltto (sen toisen ohella), jos kovastikin huolestuttaa naisten sänkytouhut. Erityisesti kun väittää olevansa naimisissa...Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29913137:En koko ketjua jaksanut lukea, mutta päällimmäisenä tästä aloitusviestistä jäin ihmettelemään, miksi kirjoitat tällaisesta aiheesta palstalle, vaikka olet naimisissa etkä ole sängyssä surkeiden naisten kanssa ollut pitkään aikaan? Vai oletko?
Ihmistuntemuksesi ei ole kovinkaan kummoinen En tiedä voisitko enempää olla hakoteillä.Törkeän, törkeän, törkeän. Vaikutat todella heikkoitsetuntoiselta. Aikamoinen turn-off kun naisen on aivan pakko yrittää päteä juuri noin kuin sinä teet ja vieläpä näppäimistön ääressä. Kaltaisesi naiset ovat useimmiten niitä jotka mittaavat sosiaalisen statuksensa facebook-kavereiden ja tykkäysten määrillä.
Älä sinäkin nyt ala suoltaa tollasta soopaa...naisillahan yleinen asenne on että parisuhde (ml. seksi) on miehen vastuulla ja siksi naisten ei tarvitse edes yrittää
Mihin tämä perustuu?naisillahan yleinen asenne on että parisuhde (ml. seksi) on miehen vastuulla ja siksi naisten ei tarvitse edes yrittää
tähän palstaan, täällähän useimmat on sitä mieltä että kaikki parisuhteen ongelmat on aina miehen vika ja että naisen orgasmit on miehen vastuullaMihin tämä perustuu?....
Yhtä lukuunottamatta (puolisoani) kaikki kumppanini olivat tuolla kannalla. Ehkä se avoimuus seksuaalisuudesta oli mielestänsä synonyymi sille, että jakaakin avoimesti. Mulle on tärkeää että saan kertoa fantasioista, fetisseistä yms. mutta monet kokivat sen van suorastaan ahdistavaksi, vaikka olis ollut miten perusjuttuja, puhumattakaan niistä erikoisemmista jutuista. Ja seksiä paljon haluava nainen luonnollisesti haluaa sitä myös kaikkien kanssa. Anna mun kaikki kestää.Eihän kiihkeä nainen voi olla uskollinen ja hyvä äiti.
Oletko sinäkin siis sitä mieltä että suurin osa naisista (joita ite oot päässyt höyläämään) on surkeita sängyssä?naisillahan yleinen asenne on että parisuhde (ml. seksi) on miehen vastuulla ja siksi naisten ei tarvitse edes yrittää
en puhu nyt omista kokemuksista vaan palstan yleisestä asenteestaOletko sinäkin siis sitä mieltä että suurin osa naisista (joita ite oot päässyt höyläämään) on surkeita sängyssä?
Onneksi minäkin löysin kumppanin joka on yhtä monipuolinen, uskalias ja halukas.Yhtä lukuunottamatta (puolisoani) kaikki kumppanini olivat tuolla kannalla. Ehkä se avoimuus seksuaalisuudesta oli mielestänsä synonyymi sille, että jakaakin avoimesti. Mulle on tärkeää että saan kertoa fantasioista, fetisseistä yms. mutta monet kokivat sen van suorastaan ahdistavaksi, vaikka olis ollut miten perusjuttuja, puhumattakaan niistä erikoisemmista jutuista. Ja seksiä paljon haluava nainen luonnollisesti haluaa sitä myös kaikkien kanssa. Anna mun kaikki kestää.