Miksi valtaosa naisista on surkeita sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti
"TiiTii"
[QUOTE="Kikka";29913006]Mä otan ehdottomasti A:n! C:ä en huolisi mistään hinnasta![/QUOTE]

Minullekin turkkilainen mies olisi paras vaihtoehto noista kolmesta. AP:n kaltaista en ottaisi mistään hinnasta.
 
ihan toinen mies
Ohhh... ja se vielä jatkuikin. Oi, miten erinomainen opettaja sinä oletkaan ollut.

Voin vaan kuvitella, mille ne sun ohjeet sängyssä kuulostaa... sä olet kyllä yks turn- off koko jätkä.

Toisaaltaan sä teet mut myös ihan valtavan onnelliseksi, koska olemassaolollasi muistat siitä, miten upea ja mahtava alfa- seksihurjastelia- adonis mulla on himassa, joka on kaiken lisäksi ihan törkeän fiksu ja kiva.

Kiitos siis siitä, että muistutat minua siitä, miksi minun tulee arvostaa miestäni.
Törkeän, törkeän, törkeän. Vaikutat todella heikkoitsetuntoiselta. Aikamoinen turn-off kun naisen on aivan pakko yrittää päteä juuri noin kuin sinä teet ja vieläpä näppäimistön ääressä. Kaltaisesi naiset ovat useimmiten niitä jotka mittaavat sosiaalisen statuksensa facebook-kavereiden ja tykkäysten määrillä.
 
"vieraana"
Ap, sä olet naimisissa ja pikku-vaimosi on sisäistänyt kaikki ohjeesi täydellisen fellaation saavuttamiseksi, niin miksi sä itket täällä palstalla? Keskity keskustelemaan vaimosi kanssa ja opastamaan häntä ja nauti, ettet joudu harrastamaan meidän huonojen lahnojen kanssa seksiä enää ikinä, jooko?
Eiköhän puhe ole siitä mistä on puute eli AP:n seksielämä ei ole kovin kummoista jos pitää tulla naisvoittoiselle palstalle keskustelemaan seksistä. Jos makuuhuoneessa kaikki olisi hyvin tuskin olisi tarvetta tulla opettamaan toisia.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="Ihmettelen";29912718]Miksi te naiset ette yhtään panosta sänkytouhuihin? Kokemukseni mukaan hyvin suuri osa naista on äärimmäisen passiivisia, puhumattomia ja osaamattomia. Ei edes osata sanoa mistä itse pitää, mutta silti odotetaan miehen pystyvän tyydyttämään hänet! Itse saan suurimmat kiksit siitä, että nainen saa ison O:n tai useampia ja siksi minusta tuntuu omituiselta ettei nainen kykene sen tyyppiseen kanssakäymiseen, että tälle luotaisiin riittävät mahdollisuudet.

Ehkä otsikon "valtaosa" on hieman provosoivasti kirjoitettu, koska otokseni on moniin muihin verrattuna varsin pieni eli alle 20 petikumppania, vaikka ikää reilusti yli 40. Nykyisin tosin avioliitossa, joten kokemusta ei todennäköisesti lisää tulekaan.[/QUOTE]

En koko ketjua jaksanut lukea, mutta päällimmäisenä tästä aloitusviestistä jäin ihmettelemään, miksi kirjoitat tällaisesta aiheesta palstalle, vaikka olet naimisissa etkä ole sängyssä surkeiden naisten kanssa ollut pitkään aikaan? Vai oletko?
 
"Töttis"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29913137:
En koko ketjua jaksanut lukea, mutta päällimmäisenä tästä aloitusviestistä jäin ihmettelemään, miksi kirjoitat tällaisesta aiheesta palstalle, vaikka olet naimisissa etkä ole sängyssä surkeiden naisten kanssa ollut pitkään aikaan? Vai oletko?
AP on tavallinen suomalainen surkimusmies, joka sysää oman osaamattomuuden naisten vastuulle. Kerrotun perusteella myös moraali on hyvin veltto (sen toisen ohella), jos kovastikin huolestuttaa naisten sänkytouhut. Erityisesti kun väittää olevansa naimisissa...
 
[QUOTE="a p";29912906]...jatkuu, kun lähti ennenaikaisesti! ;)

Ennen nykyistä suhdettani harva nainen sai minut tulemaan suuseksillä. Tämä johtui 100% osaamattomuudesta ja siitä, että nainen ei joko osannut tai halunnut ottaa vastaan ohjeitani. Sanoisin ettei mieskään osaa ellei nainen kerro kuinka seksissä tulisi edetä. Sitten kun molemmat tietävät, kuinka edetään, voi mies antaa naiselle O:n ilman "ohjeita". Joskus (usein) nainen ei vain toimi aina samalla tavoin ja seksistäkin tulee tylsää, jos se on samalla tavoin toistuvaa vuodesta toiseen.[/QUOTE]

Ihme-höpötystä :D
 
Törkeän, törkeän, törkeän. Vaikutat todella heikkoitsetuntoiselta. Aikamoinen turn-off kun naisen on aivan pakko yrittää päteä juuri noin kuin sinä teet ja vieläpä näppäimistön ääressä. Kaltaisesi naiset ovat useimmiten niitä jotka mittaavat sosiaalisen statuksensa facebook-kavereiden ja tykkäysten määrillä.
Ihmistuntemuksesi ei ole kovinkaan kummoinen :) En tiedä voisitko enempää olla hakoteillä.
 
naisillahan yleinen asenne on että parisuhde (ml. seksi) on miehen vastuulla ja siksi naisten ei tarvitse edes yrittää
Mihin tämä perustuu?
Mulle ainakin on hiton tärkeetä että mies saa nauttia monilla tavoin ja saa toteuttaa fantasioitaan, itse kiihotun parhaiten ja nopeiten juuri siitä kun näen mieheni nauttivan! Tunnen olevani kuuma kun mies haluaa minua ja nauttii käsissäni. Erittäin helppo selviö. Kumpikin nauttii toisistaan ja tekee asioiden eteen ihania juttuja.

Olen aikoinaan maannut useiden miesten kanssa ja sekaan mahtuu monenlaista tallaajaa. Pahimmat ovat niitä jotka ovat estyneitä ja luulevat että nainen hajoaa käsittelystä. Tai joiden silmissä kiimainen nainen muuttuu huoraksi ja ei ainakaan sopivaksi vaimomatskuksi. Eihän kiihkeä nainen voi olla uskollinen ja hyvä äiti.
 
uskollinen vaimo
Eihän kiihkeä nainen voi olla uskollinen ja hyvä äiti.
Yhtä lukuunottamatta (puolisoani) kaikki kumppanini olivat tuolla kannalla. Ehkä se avoimuus seksuaalisuudesta oli mielestänsä synonyymi sille, että jakaakin avoimesti. Mulle on tärkeää että saan kertoa fantasioista, fetisseistä yms. mutta monet kokivat sen van suorastaan ahdistavaksi, vaikka olis ollut miten perusjuttuja, puhumattakaan niistä erikoisemmista jutuista. Ja seksiä paljon haluava nainen luonnollisesti haluaa sitä myös kaikkien kanssa. Anna mun kaikki kestää.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Yhtä lukuunottamatta (puolisoani) kaikki kumppanini olivat tuolla kannalla. Ehkä se avoimuus seksuaalisuudesta oli mielestänsä synonyymi sille, että jakaakin avoimesti. Mulle on tärkeää että saan kertoa fantasioista, fetisseistä yms. mutta monet kokivat sen van suorastaan ahdistavaksi, vaikka olis ollut miten perusjuttuja, puhumattakaan niistä erikoisemmista jutuista. Ja seksiä paljon haluava nainen luonnollisesti haluaa sitä myös kaikkien kanssa. Anna mun kaikki kestää.
Onneksi minäkin löysin kumppanin joka on yhtä monipuolinen, uskalias ja halukas.
Ja silti luottaa minuun ja arvostaa minua uskollisena vaimona.
 
Naiset tarvii sen "virittäytymisen" ja on vaihteen päälle, että voi täysillä nauttia mutta parisuhteessa tuo kaikki on niin selviö. Jos kohtelet tyttöystävääsi huonosti niin on turha odottaa mitään ilotulitusta. Yhden yöt jutut sen sijaan on ihan surkeita mutta siksi just hyviä :D
 

Yhteistyössä