Miksi valtaosa naisista on surkeita sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti
Ja omasta kokemuksesta sanon että Sen Oikean kanssa seksi toimii melkolailla automaattisesti, sitä vain palapeli loksahtaa paikalleen jo eka yöstä lähtien. Paranee tosin vuosi vuodelta kun luottamus kasvaa, oppii tuntemaan ja tulee rohkeutta avoimesti toteuttaa ne irstaimmatkin jutut.
No onpas teillä täydellistä, onko elämässänne mtn murheita tai ongelmia? Ihan kiva että olet onnellinen ja kiitollinen parisuhteestanne, mutta kyllä tuo jo alkaa mennä yli… Joka paikassa kun pitää kuulutella miten hienoa sekunttia sekunnilta yhteiselo on ja kaikki s ujuu kuin rasvattu, niin pakostakin hiipii mieleen, että olisko puhe siitä mistä puute?

Mä en usko että on olemassa vain Yksi Oikea, vaan eiköhän tällä planeetalla ole useimpiakin eri tavalla hyviä/sopivia kumppaneita. Lapsellista mielestäni puhua jostain Siitä Oikeasta :D Niitä kun on joka puolella.
 
"heh"
Häppärille tiedoksi, että joillekin nyt riittää se yks ja oikee. ;) Ja jos onni suo sen saa pitää lopun elämäänsä.
Itsekin olen mielestäni löytänyt Sen Oikean miehen mutta silti en kiellä etteikö jossain voisi olla muitakin mutta mulle riittää tuo yks.
Seksin suhteen olen v-r:n kanssa samoilla aatoksilla.. Oli mullakin kumppaneita ja avoliittojakin pari ennen nykyistä aviomiestäni mutta sängyssä loksahti nykyisen kanssa heti upeasti verraten aiempiin. :) Ja paraneehan se vaan vuosi vuodelta.. luottamus ja ns.tuttuus antaa vain lisäpotkua uusiin kokeiluihin niin halutessaan. Ei seksin kyllä enää omalta kohdaltani tarvitsis enempää parantua mutta en pistä vastaankaan, heh.
Pari vuotta sitten sairastin syövän ja kaljunakin peitot heilui, kunhan kivut oli hallinnassa ja napeilla ne hoitui. Eiköhän siinä ollut tarpeeksi murhetta testaamaan yhteisen kemian toimivuutta. ;) Noin esimerkkinä..
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
No onpas teillä täydellistä, onko elämässänne mtn murheita tai ongelmia? Ihan kiva että olet onnellinen ja kiitollinen parisuhteestanne, mutta kyllä tuo jo alkaa mennä yli… Joka paikassa kun pitää kuulutella miten hienoa sekunttia sekunnilta yhteiselo on ja kaikki s ujuu kuin rasvattu, niin pakostakin hiipii mieleen, että olisko puhe siitä mistä puute?

Mä en usko että on olemassa vain Yksi Oikea, vaan eiköhän tällä planeetalla ole useimpiakin eri tavalla hyviä/sopivia kumppaneita. Lapsellista mielestäni puhua jostain Siitä Oikeasta :D Niitä kun on joka puolella.
Mä olen tavallaan samaa mieltä tuosta. Vaikka elänkin sen yhden ja ainoan kanssa ja seksi sujuu loistavasti siinä kuin muukin elo, ei voi koskaan tietää ollaanko onnellisesti yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa. Vihkiessäkin sanotaan "tahdon", ei "aion" tai "lupaan". Ainahan se tahtominen voi loppua. Jos mies nyt lähtisi lätkimään tai kuolisi, en missään tapauksessa väitä olevani lopun ikääni sureva leski koska hyvinkin jossain voi olla toinenkin Ainoa Oikea mun elämäni ehtoopuolta ilahduttamaan.

Toistaiseksi kuitenkin mennään näin, eikä ole mitään tarvetta muuttaa asian laitaa.
 
No onpas teillä täydellistä, onko elämässänne mtn murheita tai ongelmia? Ihan kiva että olet onnellinen ja kiitollinen parisuhteestanne, mutta kyllä tuo jo alkaa mennä yli… Joka paikassa kun pitää kuulutella miten hienoa sekunttia sekunnilta yhteiselo on ja kaikki s ujuu kuin rasvattu, niin pakostakin hiipii mieleen, että olisko puhe siitä mistä puute?

Mä en usko että on olemassa vain Yksi Oikea, vaan eiköhän tällä planeetalla ole useimpiakin eri tavalla hyviä/sopivia kumppaneita. Lapsellista mielestäni puhua jostain Siitä Oikeasta :D Niitä kun on joka puolella.
Sinä oletkin vielä nuori ja niitä potentiaalisia oli joka paikassa kun olin sinun ikäisesi. Silloin en ollut vielä Sitä Oikeaa tavannutkaan.
Ja kiitos kysymästä, viimeinen vuosi on pitänyt sisällään murheita ja ongelmia. Jos olisit himpun verran enemmän lukenut tekstejäni (muutakin kuin seksi-aiheisissa ketjuissa) niin tietäisit läheisemme sairastamisesta, lähisukulaisen itsemurhasta, kännipussailu-kriisistä, isosta urakasta joka jäi meidän harteille talvella.... Onhan näitä murheita ja suruja mutta anteeksi että me ollaan ne voitettu ja edelleen oon onnellinen ja kiitollinen.

Ja puhe mistä puute? Edellisestä orgasmistani on aikaa n.20 minuuttia, kiitos mieheni.
 
"mies1"
[QUOTE="Ihmettelen";29912718]Miksi te naiset ette yhtään panosta sänkytouhuihin? Kokemukseni mukaan hyvin suuri osa naista on äärimmäisen passiivisia, puhumattomia ja osaamattomia. Ei edes osata sanoa mistä itse pitää, mutta silti odotetaan miehen pystyvän tyydyttämään hänet! Itse saan suurimmat kiksit siitä, että nainen saa ison O:n tai useampia ja siksi minusta tuntuu omituiselta ettei nainen kykene sen tyyppiseen kanssakäymiseen, että tälle luotaisiin riittävät mahdollisuudet.

Ehkä otsikon "valtaosa" on hieman provosoivasti kirjoitettu, koska otokseni on moniin muihin verrattuna varsin pieni eli alle 20 petikumppania, vaikka ikää reilusti yli 40. Nykyisin tosin avioliitossa, joten kokemusta ei todennäköisesti lisää tulekaan.[/QUOTE]

Naisten eroottisuus on hankala asia Suomessa. Asia korjaantuisi lisäämällä naisellisuuden ja kauneuden tärkeyttä sekä flirttikulttuuria ihan arjessa. Nk. "järkevä nainen" on lahna, turhan usein.
 
pentsa
Ap osuu ihan oikeaan suurin osa suomalaisista naisista on sängyssä kuolleita ruumiita. Kokemusta sadoista naisista, suomalainen nainen ei vain kestä kritiikkiä. Ulkomaalaiset naiset ovat täysin erilaisia.
 
pentsa
"Ulkomaat", tuo hieno paikka jossa kaikki naiset on keskenään samanlaisia.
Omat kokemukset jokaisesta ulkomaalaisesta naisesta on positiivisempia kuin tämän maan naisista. Se näkyy ihan kaikessa, ei missään päin maailmaa ole niin tylyjä ja vittumaisia naisia kuin Suomessa.

Olen asunut ulkomailla paljon ja aion jossain vaiheessa muuttaa Sveitsiin pysyvästi espanjalaisen tyttöystäväni kanssa. Tämän maan naisia ei tule todellakaan ikävä.
 
"mies1"
[QUOTE="vaimo";29912958]Musta tuntuu, että suurin osa miehistä ei edes halua seksuaalista, avointa, kokeilunhaluista ja seikkailullista naista sänkyynsä, vaan ahdistuu. Seksilelut EI, roolileikit EI, asusteet EI, uudet jutut EI jne jne jne. Jopa useat orgasmit on EI, koska tulee kateellinen olo! Ei mitään mielenkiintoa oppia tuntemaan toisen seksuaalinen käyttäytyminen läpikotaisin, ei kiinnosta touhuta usein, nautinnon pitkittäminen on liian raskasta ja usean tunnin seksit on aivan ehdotonta ajanhukkaa jne.

Ole siinä sitten tuollainen kun tuntuu, että seksuaalinen nainen on tabu tai inhottava, tukahdutettava asia, jotain perverssiä. Luojan kiitos löysin itselleni lopulta miehen joka on hyvä sängyssä, eikä tylsä, kaavoihin kangistunut, helposti ahdistuva, ahdamielinen ja intohimoton, kuten valtaosa miehistä tuntuu oman otokseni perusteella olevan.[/QUOTE]

Ei liiaksi alussa, mutta tärkeää ainakin mulle yleisesti. Kaksi eri asiaa, jolla iso merkitys. Intohimo ei ole vain nahka-asuja yms. Suomalainen nainen ei oikein tahdo osata kuin A tai B eli JOKO ruoska viuhuu alkuun näin kuvainnollisesti TAI lahnana. Kun se idea on just seksuaalisuuden moniulotteisuus ja nautinnon haku sitä kautta, etenkin alussa ääripäitä vältellen.

Kiltteys höystettynä tuhmuudella toimii ainakin mulle parhaiten, ei vain JOKO kiltti TAI tuhma. Opetelkaa leikkisyys, jättäkää pienemmälle realismi ja jalat maassa :)

Toinen asia: tuntien nautinnot eivät kyllä minuakaan kiinnosta, JOS nainen ei ole aktiivinen ja hoitele minuakin. Vastavuoroisuus erittäin tärkeää. Väsyn jo viikoissa, jos nainen lähinnä makoilee ja nautiskelee (=siis tavallaan hyväksikäyttää mun intohimoa) ja mä teen työt.
 
tilaston antti
[QUOTE="mies1";29917164]Väsyn jo viikoissa, jos nainen lähinnä makoilee ja nautiskelee (=siis tavallaan hyväksikäyttää mun intohimoa) ja mä teen työt.[/QUOTE]

Epäilen vahvasti että liioittelet kestävyyttäsi. Itse yhdyntä kestää yleensä keskimäärin sen 5 minuuttia.
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
"Emilia"
Itse ajattelen, että seksiä ei pitäisi suorittaa, eikä ajatella että onko siinä hyvä/huono.
Siinä on kysymys lähtökohtaisesti syvemmistä asioista, rakkaudesta, läheisyydestä, yhteydestä jne.
Kun kaksi ihmistä tykkää toisistaan niin seksi on yhteinen juttu, osoitusta tunteista, siihen mahtuu mielikuvitusta ja hauskuutta ja ihan mitä vaan. Kuinka siinä voisi edes ajatella toisen olevan hyvä tai huono...
 
"mies1"
Tuossa näkyy muuten myös meidän kulttuurin kristinuskon vaikutus "lihan himoihin". Ollaan tavallaan tietynlaisessa boksissa koko seksuaalisuudesta. Ero on hurja esim. Ranskaan nähden mut sitä on vaikea havaita sillä moni mies ei puhu asiasta. Oscar Wilden tai markiisi de Saden tyyliset seksuaalisuus-esteetikot puuttuvat Suomesta täysin.

Jollekin olisi erinomainen tutkimusaihe verrata suomalaista alkoholin käyttöä ja seksuaalisuutta keskenään.
 
tilaston antti
[QUOTE="mies1";29917187]Tuossa näkyy muuten myös meidän kulttuurin kristinuskon vaikutus "lihan himoihin". Ollaan tavallaan tietynlaisessa boksissa koko seksuaalisuudesta. Ero on hurja esim. Ranskaan nähden mut sitä on vaikea havaita sillä moni mies ei puhu asiasta. Oscar Wilden tai markiisi de Saden tyyliset seksuaalisuus-esteetikot puuttuvat Suomesta täysin.

Jollekin olisi erinomainen tutkimusaihe verrata suomalaista alkoholin käyttöä ja seksuaalisuutta keskenään.[/QUOTE]

Kyllä sä kävisit seksuaalisuusesteetikosta, ihan jo rakastelemiesi eri kulttuurien määrän perusteella. Täytyyhän sulla olla vahvaa tietopohjaa noiden argumenttien takana.

Oma vaatimaton panokseni tutkimuksen saralta: itse tekemieni empiiristen testien perusteella seksi on parempaa selvin päin.
 
"mies1"
[QUOTE="Emilia";29917181]Itse ajattelen, että seksiä ei pitäisi suorittaa, eikä ajatella että onko siinä hyvä/huono.
Siinä on kysymys lähtökohtaisesti syvemmistä asioista, rakkaudesta, läheisyydestä, yhteydestä jne.
Kun kaksi ihmistä tykkää toisistaan niin seksi on yhteinen juttu, osoitusta tunteista, siihen mahtuu mielikuvitusta ja hauskuutta ja ihan mitä vaan. Kuinka siinä voisi edes ajatella toisen olevan hyvä tai huono...[/QUOTE]

Juuri näin! Jostain meille on tullut näkemys, että seksin harrastaminen on taiTO, kun sen pitäisi olla taiDE. Ei niinkään käsityöläisyyttä vaan enemmänkin tunnetta ja kokemista, "henkeä" sekä "leikkiä", hyvää syntistä hedonismia.

Tuohon on monia syitä, joita olisi kiintoisa selvitellä akateemisestikin.
 
tilaston antti
[QUOTE="mies1";29917195]Juuri näin! Jostain meille on tullut näkemys, että seksin harrastaminen on taiTO, kun sen pitäisi olla taiDE. Ei niinkään käsityöläisyyttä vaan enemmänkin tunnetta ja kokemista, "henkeä" sekä "leikkiä", hyvää syntistä hedonismia.

Tuohon on monia syitä, joita olisi kiintoisa selvitellä akateemisestikin.[/QUOTE]

Nyt tuli varmaan kirjoitusvirhe. Pitäisikö tuossa meille-sanan tilalla olla teille? Uskon vakaasti näin. Käsityöläisyys on ihan kivaa, jos ei muuta ole tarjolla ja mielikuvituksellani olen onnistunut saamaan mukaan ihan ok määrän syntistä hedonismiakin.

Tarviiko tuota runkkaamista kuitenkaan akateemisesti sen kummemmin tutkia? Tästä oon vähän eri mieltä. N. 100% aikuisväestöstä sitä on kuitenkin harrastanut jossain vaiheessa elämäänsä. Asiassa ei liene merkittäviä tilastopoikkeamia.
 
Omat kokemukset jokaisesta ulkomaalaisesta naisesta on positiivisempia kuin tämän maan naisista. Se näkyy ihan kaikessa, ei missään päin maailmaa ole niin tylyjä ja vittumaisia naisia kuin Suomessa.

Olen asunut ulkomailla paljon ja aion jossain vaiheessa muuttaa Sveitsiin pysyvästi espanjalaisen tyttöystäväni kanssa. Tämän maan naisia ei tule todellakaan ikävä.
Ihan vapaasti ei siitä ole kysymys. Huvituin vaan tuosta ulkomaista, se kun ei kauheasti kerro, mahtaako halujesi kohde olla afganistanilainen, ranskalainen, Perun vuoristomummo vai näiden ristisiitos.
 
Nyt tuli varmaan kirjoitusvirhe. Pitäisikö tuossa meille-sanan tilalla olla teille? Uskon vakaasti näin. Käsityöläisyys on ihan kivaa, jos ei muuta ole tarjolla ja mielikuvituksellani olen onnistunut saamaan mukaan ihan ok määrän syntistä hedonismiakin.

Tarviiko tuota runkkaamista kuitenkaan akateemisesti sen kummemmin tutkia? Tästä oon vähän eri mieltä. N. 100% aikuisväestöstä sitä on kuitenkin harrastanut jossain vaiheessa elämäänsä. Asiassa ei liene merkittäviä tilastopoikkeamia.
On siitä, ainakin mikäli uskomme eilen katsomaani 5D dokumenttia aikuisista neitsyistä.

Ps. Tuota virhettä lukuunottamatta oot ihana. :heart:
 
"Lulu"
Itsestäni ainakin monesti tuntunut, että miehet vaan "tyhjentää omat kassinsa", ts. pitää panopatjana. Ei hirveesti haluta esileikkiä tai ei välttämättä kiinnosta saako nainen orgasmia. Moni on häipyny kun on vaan ite saanu temppusa tehtyä.
No, oon varmaan ollut tekemisissä urpojen kanssa.
 
Vierass
Omat kokemukset jokaisesta ulkomaalaisesta naisesta on positiivisempia kuin tämän maan naisista. Se näkyy ihan kaikessa, ei missään päin maailmaa ole niin tylyjä ja vittumaisia naisia kuin Suomessa.

Olen asunut ulkomailla paljon ja aion jossain vaiheessa muuttaa Sveitsiin pysyvästi espanjalaisen tyttöystäväni kanssa. Tämän maan naisia ei tule todellakaan ikävä.
Veikkaan, että otoksesi ulkomaalaisista naisita ei vastaa täysin kyseisen maan naisia. Nainen, joka hakeutuu harrastamaan seksiä ulkomaalaisen miehen kanssa, voi poikeata hyvinkin paljon maan keskivertonaisesta. Uskon, että nämä naiset ovat seksuaalisesti aktiivisempia, kokeilunhaluisempia jne.
 
Vierasmiess
Ap:lla on kyllä pointtia jutuissa vaikka menikin ihme sekoiluksi.

Kyllä naiset itsekin voisivat myöntää että moni haluaa ja jopa suorasataan vaatii SAADA mieheltä hyvää seksiä ja kunnon panot, mutta mielessä harvemmin käy mikä olisi oma rooli tilanteessa. Useimmilla naisille vaikuttaa olevan riittävä peruste seksin vaatimiselle se, että omissa housuissa on karvamunkki jota mies saisi panna saadakseen orgasmin. Se varjolla naine valtuuttaa miehen ties mihin temppuihin ja suorastaan haukkuu pienimunaiseksi huonoa seksiä antavaksi luseriksi kun ei itse saanutkaan vaatia mieheltä sitä sun tätä. Munan kokokin on lähinnä vitsi kun tosiasia on että ne tussut enemmän kooltaan ja lihaksiltaan vaihtelee kuin mulkut. Puhumattakaan siitä kuinka estyneitä naiset on saamaan orkkunsa panosta. Osa saa jopa nukkuessaan orkut mutta seksissä ollaan alla ahdistuneita lahnoja jotka häpeää kilojaan ja karvojaan joten se siitä seksistä.

Kuinka moni mies saa seksiä jossa voi heittäytyä selälleen, antaa naisen tehdä hommat ja päälle haukkua kun seksi olikin niin huonoa? Aika yleisesti saa käsityksen että naiset ovat aina hyviä antamaan pillua, mutta miehet ovatkin huonoja panemaan. Ja naiset ottavat "loistavasti" poskeen, mutta miehet ei löydä edes klitorista.
Kuinka moni nainen suostuisi seksiin jossa olisi miehelle opettaja ja homman vetäjä, kun vastaavasti suuri osa naisista tykkää seksistä jossa mies vie ja tietää mitä tekee? Miksi sen pitäisi olla miehesti kivaa kun sellainen ei naiselle käy?
 
"random"
Vierasmiess, kyllä kaikki jo tietää, miten surkeesti sulla menee sängyssä, miten pieni muna sulla on ja miten valtava karvamunkki vaimollas. Ja että naiset aina haukkuu tai nauraa sun seksitaitojas. Älä enää jaksa mainostaa, ei ketään kiinnosta. :(
 

Yhteistyössä