Miksi te kuvaatte itsenne niin, että tissivako näkyy ja suuta on hivenen muikistettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
not_sure_if_srs.jpg

:xmas:

mä en enää ikinä palstaile ennen nukkumaanmenoa
.

Kiva kiva, nyt mä näen painajaisia Boratista, kun se vaihtaa tuon mankinin siihen nahkaiseen hirvitykseen. :x Ja kai jossain kohtaa Paavo Pesusienikin kirmailee mankinissa. Huokaus.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="123";26409442]Kauheinta on ne kuvat missä katotaan rillien yli. Niin että rillit roikkuu tossa nenällä.
Ja sit niitä kuvia on koko profiilikansio täynnä1[/QUOTE]

Äläs nyt.
Rillit on seksyt.
Melkein puraisin optikkoa, joka tuumasi ettei minulla vielä ikänäköongelmia ole...

:)

[QUOTE="vieras";26409242]Toiset vaan näyttää nätimmältä niin, ongelma siitä tulee katsojalle jos se jotain ongelmaa siinä näkee.[/QUOTE]

Nyt sotket kyllä nättiyden seksikkyyteen. Ei kaikki miehet halua seksiä pursuavaa naista vaan mielummin eri tavalla kaunista naista.

On ikävää, että aikuiset naiset matkii teinityttöjen tapaa kuvata itsensä, siis tissvako ja huulet tötteröllä. Aikuisen pitäisi olla aikuinen ja antaa nuorille hyvää esimerkkiä.

Mutta nykyaikuiset... voiko niitä edes suurinta osaa aikuiseksi kutsua... keskenkasvuisia kakaroita suurin osa. Mitään häpyä ei ole enää, ennen teinit nauroi aikuisille, jotka yrittivät matkia heitä tai olla heidän käverinsa... taitavat nauraa nykyäänkin ja niin nauraa oikeat aikuiseksi kasvaneet aikuisetkin ja säälii. Nykylapset ja nuoret on hukassa, kun vanehmmat leikkivät itsekin olevansa teinejä vailla mitään moraalia ja vastuuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26412454:
Tietenkin! Voi minua, koetan päivystää täällä jatkossa entistäkin enemmän. Uhraudun vuoksenne! :saint: (Kannattaakohan poistua enää lainkaan?)

Ei kannata. Minäkin olen lomalla, moraalini on jatkuvassa vaarassa. Pian lähettelen kuviani tissiketjuihin, ja keskustelen Ticketeistä :|

Mä oon koittanut vääntää huulii tötterölle mut ei onnistu.:D
Silti jokainen mun kuva on duckface ollut jonkun mielestä..
Minkä mä sille voin et oon tälläi turbohuuli,lommoposki..:laugh:
Synnynnäinen duckface siis kai..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26411112:
ennen kuin moraalinne romahti täysin.

Mikä moraali? Ei palstailijoilla mitään moraalia ole, nih. Ei voi olla, kun tällaisia juttuja laittaa tänne. Kukaan ei ajattele niitä pieniä viattomia palstailijoita, jotka saavat huonoja vaikutteita ja painajaisunia. :saint:

(Mun pitäisi kyllä varmaan olla enemmän huolissani omasta mielikuvituksestani...)

Joo, mutta jos nyt ihan vakavasti otetaan tuo Duckface-ilmiö. Sehän taisi alkaa jo melkein 10 vuotta sitten Myspacessa. Teinitytöt ottivat itsestään duckface-kuvia profiiliinsa ja muut matkivat, koska pitivät kuvia "cooleina". Se sitten on taas ihan toinen juttu miksi jotkut aikuisetkin ottavat moisia kuvia, tokkopa teinejä matkiakseen. Todennäköinen tarkoitus lienee yritys näyttää seksikkäältä ja nuorelta. :D

Yhteistyössä