Miksi ihsen pitää olla niin inhonjanonen, että se katsoo videolta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
kaikenlaista paskaa, mitä ei oikeasti pitäs katsoa.
Tuli vaan mieleen että eilen katsoin elokuvan "mighty heart", niin tottakai heti sen jälkeen googletin ko.miehen johon elokuva perustui, ja tietysti ennenpitkää katsoin videonkin jossa pää sahattiin puukolla irti. Ei kyllä tainnut olla juuri tämän Danny Pearlin pää, mutta jonkun..
Hyi helvetti.:$
Muutenkin olen sairas (siis fyysisesti :xmas:) ja olo ilman päänpoistovideoitakin on kamala.

Miksi ihminen on sellanen eläin että se katsoo kaikenlaista kuvottavaa?
Mitä kuvottavaa te olette katsoneet netissä?

Mä en katso! Tiedän että tulee paha olo ja jää mieleen kummittelemaan niin en katso. Saatan kyllä katsoa hyvin väkivaltaisia tms. elokuvia (ihmisiä kohtaan siis), mutta ne onkin vaan lavastettua. En kyllä myöskään katso elokuvia joissa esim.eläimille tehdään pahaa, niistä ei ikinä tiedä onko tehty oikeasti vai ei ja muutenkin se tuntuu pahalta.

Olen tietoisesti yrittänyt välttyä kaikelta kuvottavalta, mutta silti joskus erehdyin katsomaan moottoripyörä- tai auto-onnettomuuskuvia :x Ruumiinavauskuviin olen myös törmännyt mutta ei se y-viilto nyt vielä niin pahalta näytä.

Monen linkin olen kyllä avannut mutta äkkiä painanut ruksia. Jostain kuvasta on kyllä jäänyt kummallinen etova olo pitkäksi aikaa.

(Minä taas olen parantumaton siinä, että alan aina lukea/katsoa tarinoita sairaista lapsista tai puolisoista tai jotain muuta nyyhkyjuttua, josta siitäkin jää kumma olo. Sekään ei sovi mulle)

Mulle jää pitkäksi aikaa häijy olo mutta silloin tällöin katson itse sellasia jane doe/john doe-tapausten caseja ja kuvia. Eli niitä jotka on löydetty kuolleena eikä kukaan tunnista. Kuvat ei oo mitään raakoja mutta paha mieli tulee jokaisesta tapauksesta kun kukaan ei kaipaa..
Onnettomuus/rikospaikkakuvia myös joskus oon kahlaillut.

Mä en katso! Tiedän että tulee paha olo ja jää mieleen kummittelemaan niin en katso. Saatan kyllä katsoa hyvin väkivaltaisia tms. elokuvia (ihmisiä kohtaan siis), mutta ne onkin vaan lavastettua. En kyllä myöskään katso elokuvia joissa esim.eläimille tehdään pahaa, niistä ei ikinä tiedä onko tehty oikeasti vai ei ja muutenkin se tuntuu pahalta.

En itsekään suinkaan kaikkea katso, eläimille tehtyä pahaa en voi katsoa ollenkaan, muistan ne loppuelämäni enkä saa unta öisin.

Enkä avais kyllä mitään missä lapsillekaan tehdään pahaa.

Mutta nyt piti sit avata tommonen video. Tuli sen jälkeen sellanen olo että tässä maailmassa ei ole mitään hyvää jäljellä.. ei tiedä koska omakin pää sahataan irti. Millään ei ole arvoa enää.
Elävät olennot ovat vaan lihaklönttejä jota sahataan ja viilletään auki.

Mä katsoin silloin suurtsunamin jälkeen tältä palstalta yhden linkin tunnistamattomien uhrien kuviin. Pari kuvaa katsoin ja sitten riitti.
Yleensä pyrin välttämään moisia. Mulle tulee ahdistunut olo, jos uutisissa näytetään jotain pommiuhreja tai ammuttuja kadulla.

En tiiä. 2000-luvun alussa piti käydä parikin kertaa rottenin sivuilla kattomas miltä näyttää lihamyllyyn jumittunut käsi, miehen naama moottoripyöräonnettomuuden jälkeen, 2 viikkoa kuumassa huoneistossa mojunut ruumis, ihmisen ruumiin hajoamiskuvat luonnossa eri aikajaksoissa. Mut pahimmat traumat on jäänyt elokuvasta audition.. yök.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22987685:
Mä katsoin silloin suurtsunamin jälkeen tältä palstalta yhden linkin tunnistamattomien uhrien kuviin. Pari kuvaa katsoin ja sitten riitti.
Yleensä pyrin välttämään moisia. Mulle tulee ahdistunut olo, jos uutisissa näytetään jotain pommiuhreja tai ammuttuja kadulla.

Juu, kukapa semmosista hyvää oloa saiskaan.. tai ehkä joku saa, onhan maailma pimeä paikka.

Mun elämä mullistui kun katsoin "two girls, one cup"-videon. Luulin että mikään netistä löytyvä ei saisi evääkään värähtämään. Meni n. 30 sekuntia kun laattasin roskikseen.

Ei ole verta ja suolenpätkiä, vain kaksi tyttöä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22987711:
Lisäksi mua ahdistaa ja tekee pahaa nähdä kuvia tehotuotetuista eläimistä. Siksi en diggaa niitä oikeutta eläimille julisteita ja lappusia mitä on liimailtu pitkin kaupunkia.

Sama homma. Mutta sehän siinä on tarkotuskin.

[QUOTE="vieras";22987783]Kait se mies kuoli ennen kuin ne rupes leikkaan päätä irit?[/QUOTE]

Ei kun se kuoli siinä samalla.
Sitten se joka sen puukolla veisti irti, nosti sen pään ilmaan kun oli saanu sen irti. Mietin siinä että toimikohan sen miehen aivot vielä siinä vaiheessä siellä irtopäässä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä