Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiiiih... nyt on minun aika sukeltaa poisborat on paikalla.
Oliko tässä nyt mummeliisan harmaa alter egoJoitakin ärsyttää pienet jutut, joitakin isommat ja jotkut luonnonoikut ymmärtävät kaikkea.
![]()
Kyllä. :|Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26410315:Minusta tuntuu, että keskustelu on viimeistään nyt siirtynyt sellaiselle tasolle, että Lilii kokee tämän pöyristyttävän sivistymättömänä.
Ei ollut.
Mummeliisaa huvittavat kuvat.
Niin omat kuin muidenkin.
(Mutta hauska yritys pukea minut johonkin mikä ei minulle yhdessäkään kommentissani sovi).
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26411112:Kyllä. :|
Luojan (?) kiitos menin nukkumaan ennen kuin moraalinne romahti täysin.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26412432:Epäilen, että moraali romahti täysin juuri siksi, että sinä lähdit :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26412454:Tietenkin! Voi minua, koetan päivystää täällä jatkossa entistäkin enemmän. Uhraudun vuoksenne! :saint: (Kannattaakohan poistua enää lainkaan?)
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26412577:Ei kannata. Minäkin olen lomalla, moraalini on jatkuvassa vaarassa. Pian lähettelen kuviani tissiketjuihin, ja keskustelen Ticketeistä :|
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26412677:mitä ne on ?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26411151:kirjottaminen tai puhuminen itsestään noin on vähintäänkin epäilyttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26411112:ennen kuin moraalinne romahti täysin.
Ehdottomasti.
![]()
mun pitää kuvata alaviistosta että roikut olis jotenkin tissien näköset ja vakonäkys...ja huulia ei paljon tarvi enää törröttää....Tuskin tulee nytkään, mutta odotellaan. Ne kuvat on aina otettu jotenkin ylhäältä päin näin:
![]()