Mielenkiinnosta, mitä tupakoivan äidin tähän pitäisi vastata? Kuitenkin kun kysytään MIKSI. Ja siihen vastasin? Voit toki olla sitä mieltä että olen tyhmä. Se ei kuitenkaan vaikuta minuun mitenkään, ja toivottavasti et lapsiasi opeta toisia haukkumaan, varsinkaan tuntemattomia.
En ole sanonut että olisin ylpeä että poltin ja poltan edelleen. Noup. Tiedän mitä se tekee sikiölle. Enkä voi enää sitä muuttaakkaan.
Mollaa kerralla kunnolla nyt, jotta voit tuntea itsesi hyväksi ihmiseksi. Muista myös aloittaa monta lausetta sanoilla "minä en ikinä...", jotta tunnet olosi mahdollisimman hyväksi.
Kukaan ei ole täydellinen äiti. Ei ne jotka ovat polttaneet, ei savuttomat, ei sairaalloisen ylipainoiset, ei hoikat, ei tummahiuksiset, ei ne jotka tekee kaiken ns. oppikirjojen mukaan, ei kukaan. Jokaisella meillä on omat huonot tapamme lasten kanssa, vaikka kuinka haluaisi sanoa että "tuon toisen tapa on huonompi, joten haukun sen". Näin nostetaan oma itsensä muiden yläpuolelle tarkoituksella. Minä voisin samalla sitten kiillottaa kruunuani että enpähän ainakaan ole huumeita taikka alkoholia käyttänyt ollenkaan raskausaikana ja haukkua nyt ne kaikki, koska minä en sellaista olisi ikimaailmassa tehnyt ja niin edelleen kuten täällä tehdään polttaville. Mutta koska sellainen on mielestäni mänttiä touhua ja todistaa vain ja ainoastaan haukkujan oman pääkopan tyhjyyttä, niin jään mielelläni kiviettäväksi!