Miksi paheksutaan naisia, joilla on lapsia useamman miehen kanssa?

"iina"
no on mullaki kahdelle, mut oikeest mä uskon, että jollain voi olla vaik viis oikeeta paria ja toivottavasti ne pystyis vaan elää sovussa toistensa kans ehkä se ois mahdollista eks se oo hyvä jos on monta ketkä rakastaa
 
oikeest
[QUOTE="iina";30102272]no on mullaki kahdelle, mut oikeest mä uskon, että jollain voi olla vaik viis oikeeta paria ja toivottavasti ne pystyis vaan elää sovussa toistensa kans ehkä se ois mahdollista eks se oo hyvä jos on monta ketkä rakastaa[/QUOTE]:LOL:

Rivien välistä voi helposti lukea millainen on tyypillinen monelle miehelle lapsia maailmaan paskonut nainen. En edes ymmärrä mitä tämä kaveri yrittää tuossa sanoa.
 
"jeps"
Miksi parisuhde on itseisarvo. Katsotaan, että on kyvytön parisuhteeseen. Jos sitä suhdetta ei todellakaan halua? Mielestäni parisuhde on aivan turha, varsinkin kun katsoo näitä aloituksia missä mies on niin kammottava. Yksin pärjää paremmin.
 
vieras..
[QUOTE="jeps";30102280]Miksi parisuhde on itseisarvo. Katsotaan, että on kyvytön parisuhteeseen. Jos sitä suhdetta ei todellakaan halua? Mielestäni parisuhde on aivan turha, varsinkin kun katsoo näitä aloituksia missä mies on niin kammottava. Yksin pärjää paremmin.[/QUOTE]

Ehjä ja harmoninen ydinperhe jossa biologiset vanhemmat osallistuvat tasavertaisesti arkeen ja kasvatukseen on ideaalinen kasvuympäristö lapselle.

Uusiperhe tarkoittaa AINA että vanhemmat ovat epäonnistuneet elämänsä tärkeämmässä tehtävässä.
 
"pottu"
eräällä tutulla on 5 lasta, jolla vain kahdella sama isä ja postia tulee Makkoselle, Heikkiselle & Virtaselle..
(nimet muutettu) mikä on vähän hassua & varmaan melko hankalaa!
 
vierailijaa
Mitäs se muille edes kuuluu:D Mä sain ekan 17vuotiaana,hänen isää ei kiinnostanu isyys,enkä pakottanu. Myöhemmin kuulin hänen tehneen itsemurhan. Kaksi lasta sain sitten aviossa. Narsisti oli se mies. Ja kuopuksen isän kans ollaan aina oltu enemmän kavereita,vaikka rakasteltiin. Näin. Aborttia en ole koskaan tehnyt. Oletko sinä?
 
vierailijaa
eräällä tutulla on 5 lasta, jolla vain kahdella sama isä ja postia tulee Makkoselle, Heikkiselle & Virtaselle..
(nimet muutettu) mikä on vähän hassua & varmaan melko hankalaa!
eräällä tutulla on 5 lasta, jolla vain kahdella sama isä ja postia tulee Makkoselle, Heikkiselle & Virtaselle..
(nimet muutettu) mikä on vähän hassua & varmaan melko hankalaa!
Sekään ei liene sun murhees? Mitä hankalaa tuossa on.
 
Vierailija111
eräällä tutulla on 5 lasta, jolla vain kahdella sama isä ja postia tulee Makkoselle, Heikkiselle & Virtaselle..
(nimet muutettu) mikä on vähän hassua & varmaan melko hankalaa!
Meille tulee postia kolmella eri sukunimellä. Olemme miehen kanssa naimisissa, mutta mä pidin tyttönimeni. Miehen lapsella on sama sukunimi kuin miehellä. Mun lapsella on isänsä sukunimi. Yhteisiä lapsia ei ainakaan vielä ole miehen kanssa.

En kyllä ymmärrä mitä hankalaa on siinä, että samassa taloudessa on useita eri sukunimiä. Tiedän talouden jossa on neljää eri sukunimeä, on kolme sukupolvea naisia ja lisäksi vanhimman uusi puoliso. Tuskin heilläkään mitään hankalaa on noiden sukunimiensä kanssa.
 
vierailija
Aloittaja puhuu omituisia naisen ”kuulumisesta” jollekin. Minun ei tarvitse ” kuulua” kellekkää vaan rakkaussuhteessa me molemmat kuulumme toisillemme kun emme halua keidenkää muiden kanssa olla. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja toinen lapsi tulossa. Kaikki eivät ole takkauselämässä onnellisia mutta lapselle on varmaan hyväksi jos vanhemmilla pysuva parisuhde jossa lapset saa kasvaa. En välttämättä ymmärrä naisia jotka tekee lspsia useiden miesten kanssa, tarkoittaa vaihtuvia ihmissuhteita lapsen elämässä jos kaikilla eri isät. Kahden kanssa ok, sitten menee yli hilseen.
 
vierailija
Onha se nyt vaa iha hito karmeeta jos esim kolmen eri ihmisen kans lapsia. Oli kyseessä mies taikka nainen. Hyi hitto, en ainakaan itse alkas millekkään moisen hyypiön kans. Taitaa olla elämänhallinta päin persettä tommosilla jotka lisääntyy ku plussapallot kenen kans vaa
 
vierailija
Sääliksi käy niitä lapsia joiden perheessä äitin pitäny jakaa persettä ympäriinsä ja lapsia on monelle eri ukolle. Oksettavaa. Malliesimerkkjä lapsilleen. Kai siinä lapsetki on ihmeissään ei helevetti
 
vierailija
Kyllähän lastenhankinta voi olla harkittua, vaikka ei olisi kyse vakavasta suhteesta. Miksi lapsi pitäisi tehdä aina parisuhteen jatkoksi? Miksi pitäisi tehdä töitä parisuhteen eteen, jos se ei tunnu itsestä tärkeältä? Mitä, jos on halunnut vain ne lapset, muttei ole pitänyt sitä miestä niin tärkeänä - no tämä on tietysti kamalaa, kun "miesten pitäisi olla naisille tärkeitä jne" ;)

Mutta lastentekoikä on (jos jätetään teini-ikä pois) n. 20 vuotta, ikävuodet 20-40, ja jotkut saavat vielä muutaman extravuoden jos ovat hedelmällisiä neljänkympin jälkeen. Kyllä kahteenkymmeneen vuoteen mahtuu ihan hyvin useampi vakava suhdekin. Nehän voivat kariutua myös miehen aloitteesta - eli nainen on voinut olla ihan tosissaan. Ja kuten sanottu, miksi on niin suuren paheksunnan aihe, jos ei vaikkapa ole niin parisuhdekeskeinen ihminen?

Palstalla kyllä yleensä kirjoitellaan vain naisista, joiden lapsilla on eri isät. Sitä käytetään lisämääreenä kun halutaan osoittaa, miten huono ihminen joku on. Näitä ketjuja on useita, tälläkoin hetkellä näyttäisi olevan yksi ihan etusivulla.
Mörkkistä parhaimmillaan. Niin eihän isä voi olla lapselle tärkeä. Ei tietenkään kun äiti ei ole sitä mieltä...
 

Yhteistyössä