V
vieras
Vieras
Siis tämän palstan kirjoituksista päätellen kukaan nainen ei siedä kuin omia lapsiaan. Muut ovat vähintään ärsyttäviä jollei inhottavia. Että olet siis normaali äiti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja marjo:Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:Alkuperäinen kirjoittaja marjo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:jos alkaa suhteeseen , pitäis jo alusta lähtien sit ymmärtää mitä pakettiin kuuluu.. ja jos miehellä lapsia, se pitäis olla sanomattakin selvää että ne on osa miestä, eli osa myös sinun elämää :/
muuta en osaa sanoa...
No kyllähän minä sitä mietinkin silloin. Ajattelin että kyllä tämä tastä paremmaksi muuttuu minunkin mieli vuosien saatossa, mutta eipä ole edistystä tapahtunut.
miksi sitten siis sysäät vastuun pahasta olostasi miehesi lapsille??? lapsia hekin ovat. ja syyttömiä sinun tunteisiisi.
Kyllähän minä tiedän että minun pitäisi olla järkevämpi, mutta minä en tiedä mikä minua risoo. Kai se on sitten se etten kestä katsella vetämättömiä teinejä jotka eivät siivoa jälkiään, yleisestä siistimisestä puhumattakaan jne. Pelkään kyllä että meillä edessä 200 neliötä paskavuorta, jonka minä joudun siivoamaan. Ja tänään pimahdin oikeastaan miehelle siitä kun yksi isommista haluaa oveensa lukon. Minä ajattelin lähinnä että se paska ulottuu sen jälkeen kattoon asti ja pienemmät ipanat onnistuvat vielä lukitsemaan itsensä sinne.
voi kuule, kyllä ne teidän yhteisetkin lapset tulevat joskus teini-ikään...ketäs sitten syytät kun katsot vetämättömiä teinejä?
Ei kaikista lapsista kasva vetämättömiä teinejä! Ap:han pystyy omalla kasvatuksellaan vaikuttamaan siihen kasvaako heidän yhteisistä lapsista ahkeria vai veteliä.
Eihän ap ole voinut kasvattaa miehensä lapsia ahkeriksi, kun ovat äitinsä luona asuneet. Joten vaikea puuttua heidän vetelehtimiseen, mutta
nyt sitten muuton yhteydessä kunnon kuri ja säännöt. Paskavuoria en kyllä hyväksyis, siivousvuorot ja huoneet pitäs olla ok kunnossa.
Eikä todellakaan mitään lukkoja oviin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhdessä ollaan oltu toistakymmentä vuotta. Yhteisiä lapsia meillä on kaksi ja miehellä edellisestä liitosta kolme. Miehen lapset ovat asuneet aina äitinsä luona, viikonloput ovat aina meillä ja nyt tänä kesänä yksi heistä oli käytännössä koko kesän meillä, kaksi muuta suurimman osan. Jotenkin ollaan tultu toimeen, mutta nyt kun meille valmistuu (?) tänä vuonna uusi talo, on siellä varattu näille kolmelle oma huone (minulta ei kysytty) ja näille meidän pienille on yksi yhteinen pieni huone (vaatehuone) meidän huoneen yhteydessä. En tiedä mikä minua risoo tässä asiassa, mutta minua tympii suuresti tieto siitä että kun talo valmistuu, meidän elätettäväksi muuttaa näillä näkymin kaksi kolmesta teinistä.
Pitääkö minun mennä hoitoon vai sanoa miehelle että eri osoitteet odottavat.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhdessä ollaan oltu toistakymmentä vuotta. Yhteisiä lapsia meillä on kaksi ja miehellä edellisestä liitosta kolme. Miehen lapset ovat asuneet aina äitinsä luona, viikonloput ovat aina meillä ja nyt tänä kesänä yksi heistä oli käytännössä koko kesän meillä, kaksi muuta suurimman osan. Jotenkin ollaan tultu toimeen, mutta nyt kun meille valmistuu (?) tänä vuonna uusi talo, on siellä varattu näille kolmelle oma huone (minulta ei kysytty) ja näille meidän pienille on yksi yhteinen pieni huone (vaatehuone) meidän huoneen yhteydessä. En tiedä mikä minua risoo tässä asiassa, mutta minua tympii suuresti tieto siitä että kun talo valmistuu, meidän elätettäväksi muuttaa näillä näkymin kaksi kolmesta teinistä.
Ehkä teidän pitäisi mennä johonkin parisudeterapiaan ennemmin, kuin sinun hoitoon. Jos sinulta ei ole kysytty sen vertaa, että minkälaisen talon haluat, kun uutta laitetaan! Tuota kyllä ihmettelen, että miksi pitää tehdä vaatehuone, jos lapset tarvitsevat huoneen. Siis miksi siitä tehdään vaatehuone, eikä lastenhuone? Jos raha on noin tiukilla, niin tehkää lastenhuone ennemmin ja ostakaa vaatekomerot huoneisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhdessä ollaan oltu toistakymmentä vuotta. Yhteisiä lapsia meillä on kaksi ja miehellä edellisestä liitosta kolme. Miehen lapset ovat asuneet aina äitinsä luona, viikonloput ovat aina meillä ja nyt tänä kesänä yksi heistä oli käytännössä koko kesän meillä, kaksi muuta suurimman osan. Jotenkin ollaan tultu toimeen, mutta nyt kun meille valmistuu (?) tänä vuonna uusi talo, on siellä varattu näille kolmelle oma huone (minulta ei kysytty) ja näille meidän pienille on yksi yhteinen pieni huone (vaatehuone) meidän huoneen yhteydessä. En tiedä mikä minua risoo tässä asiassa, mutta minua tympii suuresti tieto siitä että kun talo valmistuu, meidän elätettäväksi muuttaa näillä näkymin kaksi kolmesta teinistä.
Ehkä teidän pitäisi mennä johonkin parisudeterapiaan ennemmin, kuin sinun hoitoon. Jos sinulta ei ole kysytty sen vertaa, että minkälaisen talon haluat, kun uutta laitetaan! Tuota kyllä ihmettelen, että miksi pitää tehdä vaatehuone, jos lapset tarvitsevat huoneen. Siis miksi siitä tehdään vaatehuone, eikä lastenhuone? Jos raha on noin tiukilla, niin tehkää lastenhuone ennemmin ja ostakaa vaatekomerot huoneisiin.
Se on iso vaatehuone, joka käy kyllä pienten lasten huoneestakin.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:jaa, ja nyt alat sit puolusteleen miestäs ku eka tuut tänne marmattaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Miksi te rakennatte talon, jossa ei ole riittävästi huoneita? Siis jos teidän yhteisille lapsille ei ole kuin vaatehuone, niin eikö olis kannattanut miettiä sitä siinä vaiheessa kun asuntoa alettiin suunnitella?![]()
Kai teidänkin lapset kasvaa, ei ne koko ikäänsä siinä vaatehuoneessa voi olla. Sittenkö rakennetaan taas isompi pytinki, vai mikä oli ajatuksena?
No ei meillä ole isompaa varaa rakentaa, 200 neliötä on tulossa. Ja tarkoitus kyllä on että parin vuoden päästä pienemmät saisivat omat huoneet, mutta minä kun luulen ettei vapaata huonetta löydy heille.
Meillä talossa kanssa tuo 200m2, löytyy kyllä 5 makuuhuonetta (ihan normi kokoiset) ja muut tilat päälle. Olisi ehkä kannattanut rakennusvaiheessa suunnitella sisätilat niin, että jokaiselle löytyisi oma soppi ja perherauha olisi siten taattu!!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:en edelleenkään käsitä miten nuo lapset/nuoret voivat muuttaa teille pelkäästään sun miehen päätöksellä? jos sinä et heitä sinne asumaan halua. näinhän se ratkee juu jos teini ei pidäkkään isäpuolestaan.
niin en minä ainakaan tule olettamaan että mun muksuni pääsee isille asuu sormia napsauttamalla,kun mun luona on alusta asti asunut.