Miksi ole ylpeä itsestäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

g

Vieras
niin paljon on aina negatiivista sanottavaa itsestään mutta nyt saa jokainen kehua itseään luvan kanssa. mistä on sellainen saavutus minkä takia olet ylpeä itsestäsi?

.... ja tähän ei niitä "olen saanut niin ihanan lapsen pus pus :heart: " vastauksia.

No, koska olen saanut aikaan niin ihanan lapsen, pus pus.

Lisäksi pidän itseäni älykkäänä ja olen ylpeä siitä. Hoidan työtä, joka on vaativaa monesta syystä. Olen hoitanut asiani niin,että eron sattuessa pystyisin hyvällä palkallani elättämään lapseni ilman vaikeuksia. Ja ilman sossun tukia. Lisäksi olen ylpeä perhetaustastani. On kivaa, että yhä naimisissa olevat vanhempani eivät ole mitään moniongelmaisia ja köyhiä välinpitämättömiä ihmisiä.

- olen kaunis ulkoisesti ja sisäisesti, en juorua tai mustamaalaa
- olen pärjännyt erinomaisesti koulussa ja yliopistossa
- olen huumorintajuinen
- minulla on hyvä vartalo
- minulla on itsekuria
- en ole kateellinen
- olen luotettava, rehellinen, kunnollinen, jos johonkin ryhdyn kannan vastuun.

Ainaki oon tyytyväinen siitä, että oon vähän lukenu ja ottanu selvää ja miettiny että mikä tämä maailma on ja miten toimii. :) Se on helpottanu elämää ja tuo hyviä asioita.

Olen iloinen, että en ota hirveätä stressiä kodista. Siis, ei haittaa, että välillä sotkuista. Eikä haittaa, jos joku paikka vähän repsottaakin. Olen iloinen, että viihdyn kodissamme.

Työelämässä osaan olla mukava kaikista v:mäisillekin asiakkaille. Useimmiten saan heidät leppymään.

Osaan asennoitua toisen ihmisen elämään, en siis tuomitse kaikkia käyttäytymisiä. Tämä puoli minussa kyllä häiritsee itseäni, koska on kuitenkin aika rasittavaa koko ajan miettiä, miksi joku toimii, miten toimii.
Mutta silti olen ylpeä, että osaan ajatella myös toisten ajatusmaailmaa....

Tein parhaimman päätöksen vaikka siihen aikaa menikin..
Olen äskettäin päässyt irti väkivaltaisesta ex-miehestäni lapseni kanssa.
Ja siltikkin vielä pystyssä olen pysynyt! :)
Ja vahvana jatkan, vaikka elämäni on ollut solunsalpaajista perheenjäsenen kuolemaan.
Ja sitä kautta 24 kertaa kotia muuttaneena, olemme nyt löytäneet oman pienen pesän, joka on meidän KOTI<3

Yhteistyössä