Miksi lihava saa olla ylpeä itsestään mutta laiha ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla

Vieras
Tuli vaan tässä mieleen, että jos täällä netissä ilman kuvaa kehut itseäsi, sanot että olet normaalipainoinen tai hoikka, että pidät itseäsi kauniina ja olet ylpeä itsestäsi, niin vastaukset ovat tyyliin: niin varmaan! Ruma naama sulla on kuitenkin! Just joo, uskokoon ken tahtoo!

Mutta jos lihava tai rehevä tai mitä lie, kertoo olevansa sen ja sen painoinen, ja että on ylpeä itsestään, hänelle vastataan: hienoa! Noin sen kuuluukin mennä!

jne.

Kummallista, oletteko huomanneet saman? Ja ihan irl, jos joku normaalipainoinen tai laiha vaikuttaa tyytyväiseltä itseensä, tai jos joku kaunis ei ole haukkumassa itseään joka välissä, hän on ylpeä lehmä, tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja mitä vielä. Mistä tämä tällainen johtuu, että lihavaa ei saa haukkua, mutta laihaa saa sanoa rumaksi kukkakepiksi eikä siitä tule mitään lynkkaustuomiota kenellekään.

Toinen mistä ei saa olla ylpeä on, jos oma lapsi on vaikka erityisen taitava jossain. Heti kiillotat vain omaa kruunuasi vaikka oikeasti olet vain ylpeä lapsestasi. Yhtään vähättelemättä ketään muuta tietenkin.

Meillä jopa oma mies aina katsoo pahasti, jos kerron jollekin kuinka hienosti poikani jotakin osaa. Aina pitäisi vaan väheksyä vieraille, etteivät pahoita mieltään, jos heidän lapset ei vielä osaakaan. Kummallista minusta.

Huomasin kans, kun mua täällä haukutaan jos näytän liian laihalta, että hyi mikä poikamainen vartalo, sitten jos lihon niin hyi mikä läski vaikka eii mulla paino menee normaali painoa enempää ja monet muuta täällä saivat aika ällöttävät komentit esim. rukoilijasirkka ja hän on laiha

Koska jos iloitsee hoikkuudesta, on pinnallinen tyhjäpää, mutta jos on lihava, osaa arvostaa elämän oikeita asioista. Sama kuin se, että vain köyhä tietää jotain oikeasta elämästä, ja rikkaat ei. Niin ja rikkaat ei tiedä rakkaudesta mitään, vaan köyhät tietää. :D :D :D :D

Ja sitten nää samat haukkujat ihmettelee minkä takia Suomessa on niin paljon masentuneita. Kai siinä nyt masentuukin kun koko ajan poljetaan itsetuntoa ja ikinä et ole hyvä. Ertyisesti lapsista saa ja pitää olla ylpeä, terve itsetunto on kaiken ihmisarvoisen elämän perusta. Mä en ymmärrä mistä niitä ilkeitä ihmisiä sikiää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Koska jos iloitsee hoikkuudesta, on pinnallinen tyhjäpää, mutta jos on lihava, osaa arvostaa elämän oikeita asioista. Sama kuin se, että vain köyhä tietää jotain oikeasta elämästä, ja rikkaat ei. Niin ja rikkaat ei tiedä rakkaudesta mitään, vaan köyhät tietää. :D :D :D :D

Okei, pistän tämän nöyränä mieleeni ja poistun hiljaa takavasemmalle lihomaan ja köyhtymään :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Okei, pistän tämän nöyränä mieleeni ja poistun hiljaa takavasemmalle lihomaan ja köyhtymään :D

Hyvä, mä olen palstalta tämän oppinut, ja palstahan tietää :saint:

Juuri näin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mun mielestä kaikki saa olla ylpeitä itsestään, kukin kantaa kilonsa itse - ei nakerra minua.

Juuri näin

Mutta miksi lähes aina joku kun sanoo olevansa kaunis hoikkana, vaaditaan laittamaan kuvaa todisteeksi ja jos joku hullu erehtyy näin tekemään, tulee hirveä lynkkaus? Mutta lihavalta ei kukaan vaadi todisteita eikä perusteluja ylpeilylleen?

:o No mun mielestäni tällä palstalla haukutaan ihan kaikkia, oli ulkonäkö mikä tahansa.

Täällähän haukutaan lihavat useammassa ketjussa päivittäin pataluhiksi. Hoikat mukaan lihavan naisen mies haluaa vaihtaa hänet johonkin hoikempaan ja pettää heti, kun tilaisuus tulee. Ihan sama, minkälaisissa vaatteissa lihava kulkee, hän on kuitenkin ällöttävä oksetus, eikä voi koskaan näyttää hyvältä. Lihava ei voi olla menestynyt elämässään, lihava ei voi aidosti olla onnellinen jne jne.

Vai johtuuko tämä lihavien haukkumisen huomaamatta jääminen kenties siitä, että täällä useimmiten käytetään lihavista nimitysta läskit? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Huomasin kans, kun mua täällä haukutaan jos näytän liian laihalta, että hyi mikä poikamainen vartalo, sitten jos lihon niin hyi mikä läski vaikka eii mulla paino menee normaali painoa enempää ja monet muuta täällä saivat aika ällöttävät komentit esim. rukoilijasirkka ja hän on laiha

Älä välitä Savanna, haukkuminen on lapsellista eikä heitä kannata uskoa. Minun mielestä kaikki kuvat, joita olet näytänyt, näytät niissä normaalipainoisen hoikalta ja kaunis kroppaiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Älä välitä Savanna, haukkuminen on lapsellista eikä heitä kannata uskoa. Minun mielestä kaikki kuvat, joita olet näytänyt, näytät niissä normaalipainoisen hoikalta ja kaunis kroppaiselta.

Kiitos, en välitä ollenkaan, on täällä kaikki hyvää näköisiä äitejä, mä inhoan niitä jotka haukku jokaista

Yhteistyössä