Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Tai siihen, miten seksikkääksi itsensä tuntee. Minulla nimittäin vaikuttaa juuri siihen. Mies ei ole ikinä vihjannutkaan, että häntä haittaisi mahamakkarani ja vaikuttaa haluavan minua ihan kuten hoikempanakin. Oman pään sisällä siis tämä juttu.
No ole onnellinen, mun mies on sanonut suoraan että tykkäisi jos olisin laihempi.
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Tai siihen, miten seksikkääksi itsensä tuntee. Minulla nimittäin vaikuttaa juuri siihen. Mies ei ole ikinä vihjannutkaan, että häntä haittaisi mahamakkarani ja vaikuttaa haluavan minua ihan kuten hoikempanakin. Oman pään sisällä siis tämä juttu.
No ole onnellinen, mun mies on sanonut suoraan että tykkäisi jos olisin laihempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Tai siihen, miten seksikkääksi itsensä tuntee. Minulla nimittäin vaikuttaa juuri siihen. Mies ei ole ikinä vihjannutkaan, että häntä haittaisi mahamakkarani ja vaikuttaa haluavan minua ihan kuten hoikempanakin. Oman pään sisällä siis tämä juttu.
Mulle mies valitellut että pitäisi saada kiloja takaisin.Liikaa lähtenyt ja paino on mulla normaali nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Tai siihen, miten seksikkääksi itsensä tuntee. Minulla nimittäin vaikuttaa juuri siihen. Mies ei ole ikinä vihjannutkaan, että häntä haittaisi mahamakkarani ja vaikuttaa haluavan minua ihan kuten hoikempanakin. Oman pään sisällä siis tämä juttu.
Auts. Ei hirveästi paranna olotilaa...
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Tai siihen, miten seksikkääksi itsensä tuntee. Minulla nimittäin vaikuttaa juuri siihen. Mies ei ole ikinä vihjannutkaan, että häntä haittaisi mahamakkarani ja vaikuttaa haluavan minua ihan kuten hoikempanakin. Oman pään sisällä siis tämä juttu.
Juu. Ei siinä tunne itsestään mitään positiivista kun alle 3kuisen vauvan äiti saa kuulla tuommoista...
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Tai siihen, miten seksikkääksi itsensä tuntee. Minulla nimittäin vaikuttaa juuri siihen. Mies ei ole ikinä vihjannutkaan, että häntä haittaisi mahamakkarani ja vaikuttaa haluavan minua ihan kuten hoikempanakin. Oman pään sisällä siis tämä juttu.
Juu. Ei siinä tunne itsestään mitään positiivista kun alle 3kuisen vauvan äiti saa kuulla tuommoista...
No nyt et sitten välitä yhtikäs miehes sanoista! Mies on ollut aivan ajattelematon. Vain harvalla naisella on tuossa vaiheessa kroppa kuosissaan. Minun mies tuossa vaiheessa silitteli masulöllykkää ihannoivasti. Hänestä se oli suloinen ja ennen kaikkea ihana, kun oli kantanut niin ihanan aarteen sisällään. Eikä minuakaan silloin massulöllykkä haitannut. Mielestäni se oli suht pienikin ja painokin oli mukavasti tipahtanut synnytyksen jälkeen. Mutta kun se löllykkä on siinä edelleen ja paino samassa, vaikka lapsonen on jo reilusti yli vuoden vanha... Nyt alkaa minua jo häiritsemään. Eikä ole mieskään enää masua suloiseksi sanonut, jos ei siis myöskään ole moittinutkaan =)