Nyt mä kyllä sanon vaikka tapana ei ole arvostella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Telkkarista tulee toi miljonääriäidit ja mä en ymmärrä miksi ne naiset näyttää niin elähtäneiltä ja karuilta vaikka niiden ei tosiaan olis tarvinnut vetää itseään tollasiin kuoseihin??

Mua vaan järkyttää että on hiuslisäkettä joka on aina tuhanne solmussa ja pumpattua naamaa että näyttää ihan jokerilta hymyillessään...

Mä yritän välttää tällaisia purkauksia ja olla välittämättä mutta kun nuo ihmiset saisivat varmasti varoillaan itsestään sädehtiviä käyttämällä kaiken tuon överituunauksen sijasta vaikkapa joitain energiaa antavia hoitoja ym. Niin miksi oi miksi he näyttävät kaikki, no tyyliin tukiaiselta?

Oon mä kamala :/

Siksi, että me tavikset emme kadehtisi niitä :D Ja ruokimme ärsytystämme katsomalla niitä.
Tosin mun ärsytyskynnykseen riittää salkkarien katselu. Miljönääriäidit on liian ärsyttävä, kai. En tiedä, kun en ole katsonut.

:laugh:...ihana! Just mun ajatukset!

Siis eihän noi naiset ole ollenkaan lasten katsottavia..tai siis näkee kyllä mitä sillä rahalla on saatu aikaiseksi kun on botoxia siellä ja varsinkin täällä ja ruskettavaa väriä ja rasvaimua jajajaja...mutta on niiden ajatusmaailma vaan niin (surku)hupaisaa, että käypi vallan mukavasta en-ajattele-mitään- viihteestä...

Musta se Maria Montazzami - vai miten lie kirjoitetaankaan - on aivan mahtava persoonallisuus!

:laugh:...ihana! Just mun ajatukset!

Siis eihän noi naiset ole ollenkaan lasten katsottavia..tai siis näkee kyllä mitä sillä rahalla on saatu aikaiseksi kun on botoxia siellä ja varsinkin täällä ja ruskettavaa väriä ja rasvaimua jajajaja...mutta on niiden ajatusmaailma vaan niin (surku)hupaisaa, että käypi vallan mukavasta en-ajattele-mitään- viihteestä...

Musta se Maria Montazzami - vai miten lie kirjoitetaankaan - on aivan mahtava persoonallisuus!

Mäkään en tuu kattoneeks ku välillä ihan sivusilmällä... Se yks niistä on kyllä aika topakka täti, sitä on hauska seurata :D Pyysi jossain jaksossa poikiensa tyttikset kylään ja seulo niitä oikein urakalla ja pojat oli ihan et "äiti eiii..."

Yhteistyössä