Kertoisiko joku, mikä vika punaisissa hiuksissa on? Muistan, että monessa ketjussa on irvailtu nimenomaan niitä, jotka värjäävät punaiseksi. En käsitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aijjaa, nyt se ettei meikkaa tai pukeudu "saapikkaisiin ja hennesin takkiin", tarkoittaa sitten sitä että painaa 100 kiloa, kulkee suoranaisissa ryysyissä ja jalkakarvat rehottaa.
ootte huvittavia, eihän Suomessa naisilla edes kasva semmosia mustia tappajakarvoja mitä esim. tuolla itänaapurissa.... minulla ainakin on niin hentoisen vaaleat jalka ja käsikarvat, ettei niitä nyt oikeastaan edes tarttis ajaa vaikka ajankin.
Ja että vielä kaikki muut naiset kyttää kateellisina kun te olette niin hienosti "laittautuneet" illanistujaisiin - siis naturellisti toki. Koska tokihan 99% muista suominaisista tulee sinne illanistujaisiinKIN kuin sikatilalta suoraan. Joopa joo.
Minusta tuo vaan kertoo ihmisen omasta epävarmuudesta ja melko sairaalloisesta ulkonäkökeskeisyydestä. Vaikka itse en näe mitään järkeä jossain 5 minuutin pikameikissä johon kuuluu silmänrajauksetkin (for what???!!) silloin kun menen leikkipuistoon, niin ei se tarkoita sitä että olen joku satakiloinen porsas. Minun ei vaan oikeasti tarvitse piirtää niitä silmiä päähäni joka aamu, koska nämä päässä jo olevat on riittävän nätit ilmankin. Ja jos minä olisin kovin kateellinen jonkun akan silmänrajauksista, niin varmaan sitten rustaisin itsellenikin sellaiset joka armias aamu, eikai siinä sen kummempaa? Eli kateuskortti on aika naurettava tähänkin suuntaan.
Ja jos kaikki muut naiset karsastaa sinua niin ehkä kannattaa katsoa peiliin.Itse taas todellakin laittaudun niihin illanistujaisiin, enkä saa mitään tappavia katseita. Ehkä siksi, kun minulla on tapaus tutustua näihin naisiinkin eikä vaan istuskella niiden miesten keskellä - koko iltaa kyttäämässä että kuka kyttää MINUA kaikkein pahimmalla silmällä. Mutta toki sitä aina voi uskotella itselleen, että muut ei tykkää minusta siksi kun olen niin ylivoimaisen kaunis :'D
Täällä asiasta käytiin (yllättäen) vilkastakin keskustelua. Ja yleensä se aina oli se äiti joka vahvimmin puolusti omaa oikeuttaan olla kotona kolme vuotta hoitamassa lapsia. Yllättäen![]()
Asiaa kannattaa pohtia yhteiskunnallisena asiana niinkin, että kun naapurissa on jo pitkään ollut normaalia se, että mies on hoitovapaalla siinä missä nainenkin, mahdollistaisi sen miehelle myös täällä ihan toisella tavalla kuin nyt. Nyt hoitovapaalle jäävä mies on lähinnä kummajainen/friikki, myös sen työnantajan mielestä. Ikävää mutta totta. Muutosta asiaan ei tule ennen kuin naiset ymmärtävät tämän tosiasian.
Se ei välttämättä ole tarkoitettu kohteliaisuudeksi..Mua luullaan usein venakoksi. Kerran kartsalla joka yksi venäläismies puhui mulle suoraan venäjää :O luulen, että johtuu siitä, että olen pitkä, tumma, käytän meikkiä ja näytän huolitellulta kun menen kaupungille.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30701215:Kertoisiko joku, mikä vika punaisissa hiuksissa on? Muistan, että monessa ketjussa on irvailtu nimenomaan niitä, jotka värjäävät punaiseksi. En käsitä.
No, punaiset hiukset on yksinkertaisesti aivan karsean näköiset, varsinkin jos on lyhyt poikatukka naisella.
Eri juttu sitten jos on luonnostaan ginger.
Maku asia tämäkin. Mielestäni aito punapää on kaunein liidunvalkoisella iholla, vihertävänruskeillä silmillä ja kesakoilla.
Peiliäkö katsoit?
Jokainen saa näyttää siltä miltä tykkää, mutta kukkua ei pitäisi puhua! Miten rumien ja kulahtaneiden vaatteiden pukeminen voi olla nopeampaa kuin muiden? Siistin näköisten vaatteiden peseminen ja huoltaminenkaan ei vie sen enempää aikaa kuin muiden ja itse ainakin katson jo illalla vaatteet valmiiksi tuolille, ettei tarvitse aamu kuudelta ruveta kaivelemaan kaappeja. Huulipunan laittoon minulta menee n. 1 min, hiusten laitto ponnarille tai sykerölle vie n. 1 min. (tukan kampaamista ei ole laskettu mukaan, kun jokainen "laittamatonkin" luullakseni kampaa tukkansa aamuisin). Väittäisin että näytän naiselliselta ja huolitellulta tuolla laittamisella, vielä kun on siistihköt vaatteet päällä, kun klo 6.30 astun lapsen kanssa kotiovesta ulos. Jos en laittaisi huulipunaa, en usko että siltikään heräisin aamuisin minuuttia myöhemmin. Mitä enemmän laittautumiseen on rutiinia, sitä vähemmän aikaa se vie. Uskoisin että ajasta puhuminen on tekosyy tai sitten ei ole oikeaa käsitystä laittatumisen viemästä ajasta. Laittautumiseen saa tietysti halutessaan menemään vaikka kuinka paljon aikaa, mutta pelkällä ripsarilla ja/ tai huulipunalla ja tukan laitolla tekee jo huolitellumman vaikutuksen.