Aloittajan kysymykseen suoravastaus:
Haluaisin kyllä näyttää hyvältä. Muitten puolesta en voi puhua, mutta epäilisin, että moni muukin näyttäisi mielellään hyvältä.
Joka aamu käytän meikkaamiseen n.20min ja hiusten laittoon n.10-15 min. Käyn joka päivä suihkussa ja katson, että vaatteet on puhtaat. Pesen hampaat 2xpäivässä, en syö ylimääräisiä herkkuja jne..
Mutta...kuten monella muullakin varmaan, minulla ei ole juurikaan rahaa mihinkään ylimääräiseen. Kampaajalla käyn 1-2 kertaa vuodessa. Tällä hiuslaadulla saisi käydä useammin, mutta minkäs teet. Kaupan väreillä en ole saanut nättiä, joten pitkä maantienharmaa tylsä reuhka siis minulla. Aamun hiuksien vääntely yrityksistä huolimatta hiukset ei asetu kuin perusponnarille ja sen siistiksi saamiseen voi siis mennä 10-15min.
Naamaa meikkailen joka aamu, mutta ei siitäkään valitettavasti tämän kummempaa tule. Kärsin kroonisesta ihottumasta (POD) ja olen todella onnellinen jos saan ihosta edes suht tasaisen näköisen 20 min laittamisella, nättiä siitä ei kuitenkaan koskaan tule. Ennen minulla oli välillä ripsien pidennykset, nyt niihin ei enää ole rahaa.
Tiedän, että tekisin itsestäni näteillä vaatteilla tyystin eri näköisen. Eipä vaan ole varaa stailailla itseäni. Ihan verkkareissa en kulje, mutta ei nämä huonosti istuvat farkutkaan kauniiksi tee. Vaatekaapissa on jäljellä ne vaatteet mitkä on vielä jotenkin ehjiä, mutta nuhjuisia ja väärää kokoa moni. Kirppiksiltä koitan katsella "uusia", mutta ehdin sinne todella harvoin. Silloinkin priorisoin vaatehankinnat niin, että vaatteiden on oltava käytännöllisiä ja myös ulkoiluun sopivia. Edes kirpiksille minulla ei ole varaa laittaa ylimääräistä yhtään.
Että näin minulla. Ja siis TODELLAKIN näyttäisin mielelläni hyvältä. Sen eteen mielestäni teen minkä pystyn. Pelottaa ajatellakin miltä näyttäisin jos lakkaisin yrittämästä...