Miksi naiset haluu näyttää aliravituilta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EnTajuuNaisii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EnTajuuNaisii

Vieras
Miksi niin monet naiset haluavat näyttää aliravituilta? Monet tuntemani naiset näyttävät siltä, että niiden pitäis lihota 5-10 kg jos haluaisivat näyttää paremmilta. Mutta ei, ne vaan puhuu miten laihduttaa pitäis.

Tiedän, mistä puhut. On ihan ok, että haluaa pysyä normaalipainossa ja niissä mitoissa, jotka itseä miellyttävät, eli en tarkoita, että pitää olla ylipainoa. Mutta laihduttamisessakin VOI mennä liian pitkälle. Mulla on kanssa yksi kaveri, joka laihduttaa ja laihduttaa, vaikka on jo superlaiha. Naamataulu alkaa muistuttaa lähinnä kilapyörän satulaa, ja niin kauniit piirteet kun hänellä oli muutamaa kiloa pyöreämpänä!

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Nykyajan kauneusihanne nyt vain on sellainen.

Ei aivan noin. Media siis yrittää luoda kuvaa, että mitä laihempi - sitä kauniimpi, ja suurin osa naisista on mennyt halpaan. Sen sijaan miehille heidän oma silmänsä kertoo, että normaalipainoinoinen nainen on eniten kiinnostava.

Epäterveestä suhteesta omaan kehoon ja ruokaan kertoo mm. palstalla vellova jatkuva karppauksen ihannointi. Miehen näkökulmasta on vaikea ymmärtää miksi naiset kilpailevat siitä, kuka näyttää eniten anorektikolta.

En missään nimessä halua näyttää aliravitulta!Lihaa on luitten päällä, sopivasti :) . Viimeiset 20 vuotta sama paino(muutama kilo sinne tänne heittelee). Tykkään naisellisista muodoista ja pyöreydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja EnTajuuNaisii:
Miksi niin monet naiset haluavat näyttää aliravituilta? Monet tuntemani naiset näyttävät siltä, että niiden pitäis lihota 5-10 kg jos haluaisivat näyttää paremmilta. Mutta ei, ne vaan puhuu miten laihduttaa pitäis.

Laitahan omat mittasi. Osaa suhteuttaa tuon "aliravitulta" näyttämisen. Mielestäni aliravittuja on katukuvassa toodella vähän, tai ei yhtään. Lähinnä pyörylöitä, jotka katsovat arvostellen hoikkien perään *anorektikko*.

Oon mies enkä diggaile liian laihoja naisia eikä muutkaan mun tuntemani miehet. Ihmettelen miks naiset sit haluaa olla liian laihoja eli rumia? Läskeyskin on huonon näköistä, mutta miks semmoset ennestään jo liian laihat haluaa laihduttaa.

Oon mies enkä diggaile liian laihoja naisia eikä muutkaan mun tuntemani miehet. Ihmettelen miks naiset sit haluaa olla liian laihoja eli rumia? Läskeyskin on huonon näköistä, mutta miks semmoset ennestään jo liian laihat haluaa laihduttaa.

Laitahan silti omat mittasi ja muutakin faktaa ;)...eihän liian laiha tietenkään ole kaunista!

Joo en mäkään ymmärrä niitä valmiiksi 50-55-kiloisia selkeästi tosi hoikkia naisia, jotka valittelee läskeistään ja haluaa laihemmaksi. Musta se kuulostaa joko huomiontavoittelulta sellainen läskien voivottelu, toivotaan että muut alkaa kilpaa vakuuttelemaan että ei kyllä sä olet jo laiha, tai sitten on omakuva jo vääristynyt ja anoreksia ei kauikana.

Joulun jälkeen kun tulin sukulaisista, samassa vaunussa oli oikeasti jo luurangonlaiha nainen, jonka jalat oli farkkujenkin peitossa mun käsivarren paksuiset ja kädet ihan luiset, posket lommolla. Näytti sellaiselta miltä keskitysleireissä porukka. Mietin, että tajuaakohan se miten rumalta näyttää, vai näkyykö peilistä edelleen läski. Tai oliko sillä sitten jokin muu sairaus mikä kuihduttaa olemattomaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Sanoppas muuta. Beckhaminkin rouvan just näin jossain kuvassa, ja jos siitä naiset ottaa mallia, niin :o

Brittimiehet valitsi sen ykköseksi RUMIN vartalo-skabassa :D Ettei miehet siitä tykkää. Kate Moss oli sijalla 2

Hei, anorektikot erikeseen! Täälläkin suurin osa laihduttajista haluaa näyttää hoikilta, eikä suinkaan anorektikoilta. Ihan eri asiat. Jotkut ei vaan viihdy "pienessä pyöreydessä", vaikka se vielä periaatteessa normaalipainoa olisikin.

Mutta se indeksi 24 on sitä normaalipainoa ihan yhtä lailla kuin indeksi 19, itse vaan haluan olla lähempänä sitä indeksiä 19 kuin 24:sta. Vaatteet näyttää mukavammalta päällä ja kroppa tuntuu toimivammalta hoikkana kuin pyöreänä:) Mun kohdalla näin. Enkä siis siten voi ihmetellä, miksi joku tahtoo olaa hoikka.

Ihailevat tähtiä ja Hallivuudia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Sanoppas muuta. Beckhaminkin rouvan just näin jossain kuvassa, ja jos siitä naiset ottaa mallia, niin :o

Brittimiehet valitsi sen ykköseksi RUMIN vartalo-skabassa :D Ettei miehet siitä tykkää. Kate Moss oli sijalla 2

Ahaa, empäs tienny sitä. Tiedän tosin pari ´nelikymmppistä rouvaa jotka kovasti koittaa olla kuin kyseinen rouva, sekä läjän teini-ikäisiä... :(

Tosiasiassa kuitenkin suurempi osa ihmisistä suomessakin on ylipainoisia. Eli sihteesta noita superlaihoja on kuitenkin vähemmistö. Huolestuttavampaa minusta on ne ihmiset, jotka ei tajua, että muutaman kilo pois painosta voisi taata terveemmän ja pidemmän elämän!

Alkuperäinen kirjoittaja kiirekakku:
Hei, anorektikot erikeseen! Täälläkin suurin osa laihduttajista haluaa näyttää hoikilta, eikä suinkaan anorektikoilta. Ihan eri asiat. Jotkut ei vaan viihdy "pienessä pyöreydessä", vaikka se vielä periaatteessa normaalipainoa olisikin.

Mutta se indeksi 24 on sitä normaalipainoa ihan yhtä lailla kuin indeksi 19, itse vaan haluan olla lähempänä sitä indeksiä 19 kuin 24:sta. Vaatteet näyttää mukavammalta päällä ja kroppa tuntuu toimivammalta hoikkana kuin pyöreänä:) Mun kohdalla näin. Enkä siis siten voi ihmetellä, miksi joku tahtoo olaa hoikka.

Veit sanat suustani!
Itsekin olen tyytyväinen kun oma bmi näyttää 19 eikä 24, koska silloin sitä löysää hyllyvää on. Ja en siltikään ole anorektikko tai lähimainkaan sitä.

Sen kun tietäs. Itse olen aina ollut hoikka, ja olen sitä edelleenkin BMI:n ja peilin perusteella, mutta kun on tottunut olemaan hoikempi, nykyinen olemus ei tunnu omalta. Lähinnä minua häiritsee rasva eli sellainen hyllyvä osio =) Mutta en viitsi asiasta valitella ääneen, koska homma on minun tapauksessa ihan itsestä kiinni: liikunta on jäänyt vähemmälle ja herkut maistuneet paremmin kuin ennen, enkä nyt vaan ole saanut inspistä itsekuriin.

Ihailen hieman pyöreämpiä naisia, jotka ovat ylpeitä kropastaan ja antavat sen näkyä! Harmittaa tämä oma asenne. Tottakai on terveyden kannalta hyvä pysyä suht hoikkana, mutta ei ylipainon pitäisi silti oman arvon tuntoon vaikuttaa. Tai siihen, miten seksikkääksi itsensä tuntee. Minulla nimittäin vaikuttaa juuri siihen. Mies ei ole ikinä vihjannutkaan, että häntä haittaisi mahamakkarani ja vaikuttaa haluavan minua ihan kuten hoikempanakin. Oman pään sisällä siis tämä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosiasiassa kuitenkin suurempi osa ihmisistä suomessakin on ylipainoisia. Eli sihteesta noita superlaihoja on kuitenkin vähemmistö. Huolestuttavampaa minusta on ne ihmiset, jotka ei tajua, että muutaman kilo pois painosta voisi taata terveemmän ja pidemmän elämän!

Eikös tästä ollut tutkimus, että lievän ylipainon omaavat elävät pidempään kuin laihat...

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Tai siihen, miten seksikkääksi itsensä tuntee. Minulla nimittäin vaikuttaa juuri siihen. Mies ei ole ikinä vihjannutkaan, että häntä haittaisi mahamakkarani ja vaikuttaa haluavan minua ihan kuten hoikempanakin. Oman pään sisällä siis tämä juttu.

No ole onnellinen, mun mies on sanonut suoraan että tykkäisi jos olisin laihempi.

Yhteistyössä