Vitutus on vaan haudattava ja annettava uusi mahdollisuus. Ei baarihidalgot ole kotiräplääjiä kummempia.Näh, silloin jää vitutus jäljelle.
Tämäkään ei ole ollut ongelma, tosin ei aina niin romanttista ajatella kesken kaiken takapihan pitkää nurmikkoa tai auton imusarjan tiivistettä joka pitäisi vaihtaa....mutta toimii! Tietenkin ahkera harjoittelu omine karvaine käsineni on myös antanut varmuutta siihen, että minähän muuten päätän koska pöllähtää eikä se isopäinen karvapallokaveri!On ollut sellaisiakin miehiä jotka saavat liian nopeasti. Eivätkä välitä saiko nainen.
Ai että yhdynnässä orgasmin saaneet naiset ovat feikkejä. Hah, päivän paras vitsi. Kyllä minun tuttavapiiristäni suurin osa saa orgasmin yhdynnässä ja se on parempi kuin pelkkä klitorisorgasmi.oot feikki.
Baarista isketyt ovat aina tyydyttänet mut. Toisin oli parin eksän kanssa.Vitutus on vaan haudattava ja annettava uusi mahdollisuus. Ei baarihidalgot ole kotiräplääjiä kummempia.
Niin jos semmosta tunnetta ei tule että panisin naista niin kannattaa jättää sikseen.Eikö se ole vähän riskihomma jos tapaa mielestään semmoisen mukavan miehen ja jättää sen ekakerran myöhemmin nautittavaksi. Voi käydä, ettei sitä kertaa sitten tule. Heti vaan jos sille tuntuu.
Elokuvista isketyt myös.Baarista isketyt ovat aina tyydyttänet mut. Toisin oli parin eksän kanssa.
Kun monikaan nainen ei saa orkkua tuntemattoman kanssa tai pelkästä yhdynnästä, niin miksi te annatte miehelle heti ja annatte itsestänne helpon kuvan?
Suhteessa ollessa vaaditaan sitä ja tätä arvostusta, lämmittelyä yms,. mutta vieraan ja uuden miehen alle hypätään heti ja jalat auki kohti pyhintä!
Ettei vaan takana olisi huono itsetunto ja menettämisen pelko? Pakko antaa sitä mitä mies haluaa ja toki siinä oma huono itsetunto kohoaa kun joku roiskaiseen nautintonsa sinun avullasi?
Mitä järkeä on ryhtyä suhteeseen ellei edes tiedä millainen toinen on seksissä?
Ja kun kokeilee heti, osaa sitten jättää suurimman osan kanssa ne toiset treffit väliin ja välttyä ajanhaaskaukselta
Näin. Toki seksikin on oppimista toisen ihmisen kanssa, jokainen kun on erilainen siinä hommassa.Menin sänkyyn vain jos harkitsin vakavasti suhdetta. Ja jos harkitsen suhdetta, niin haluan ensin kokeilla sängyssä toimiiko kemiat. Jos ei, niin seuraava mies sitten vain kiitos.
Onhan se hyvä tutustua toiseen ihmiseen ensin muutenkin kuin heti sängyn kautta.Olen mies ja päättänyt että en ihan heti ala sänkyhommiin tuntemattoman naisen kanssa. Tämä tuntuukin olevan naisille ongelma! Luulin että useimmat arvostaa sitä että en ole pelkästään pillun perässä. Juu ei, parikin lähes väkisin maanneet mut baari-illan jälkeen.
Kun ei ei ole vastaus mitä naiset haluavat kuulla. Muna pystyssä pitäis olla heti naisen kanssa jonka pari tuntia sitten tapasi.
Mikä vittu teitä naisia vaivaa!
Mikään ei kelpaa!
Minulta halutaan Pillua eka kerralla ja miksen antaisi jos mies miellyttää minä nautin orgasmeista olen aika kiimainen vaikka mies on yhden illan juttu ei haittaa kun saan munaaMiksi nainen antaisi jos ei nauti? Ja jos ei saa ja nauti, miksi antaa eikä kerätä kotona himoja ja opetella dildolla niitä orkkujaan?