AATUMA
Mää olin aikonnaan naimisissa.Tulin sillon kottiin ja menin suihkuun.Sillon tuli vaimo suihkuun ja halus anaanllin.Ihmemmelin kyl no olookoon se aeka.ARTO.
Niinpä.Minä en anna, vaan otan ja nautin. Miksi mies antaa ekalla kerralla?
Seksuaaliset kemiat kohtaavat.Niinpä.
oot feikki.Miks ei jos on puutteessa. Saan pelkässä yhdynnässä ja monta kertaa.
On niitä naisiakin jotka saavat orgasmin. Ei se kaikille ole ongelma.oot feikki.
Kyllä pitää. Siksi harrastan sitä.Halusta ja tarpeesta. Eikä se nyt aina orgasmiin täydy päättyä, Ei kellään.
Niin, mutta voihan se päättyä ihanaan väsymykseenkin. Jää se odotus. Oi!Kyllä pitää. Siksi harrastan sitä.
Et sä ole kieroutunut. Mä tunnen useita kaltaisiamme.Tämä juhannussnussija v 1997 tässä taas terve. Itsehän näen tämän sekstailun niin että AINA nainen ensin. Olen vissiin vähän kieroutunut, kun tämä systeemi on itselleni se tärkein. Osa työkavereista ym tutuista retostelee kun oli sellainen 20-vuotias maksullinen nainen, joka teki sitä ja tätä eikä maksanutkaan kuin niin ja näin paljon?
En ole kertaakaan edes harkinnut tätä asiaa, koska tuo kieroutuminen on tullut esiin jo nuorena miehenä, en minäkään usko olevani niin hyvä että saisin maksullisen naisen tyydytettyä.
Näh, silloin jää vitutus jäljelle.Niin, mutta voihan se päättyä ihanaan väsymykseenkin. Jää se odotus. Oi!
Ja panetus. Ja sit tulee kusihätä ja pitää nousta vessaan ja pah.Näh, silloin jää vitutus jäljelle.