Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
No hemmetti, jos semmoinen vastaan sattuu ja jossain alkaa tuntumaan, sekä hän osaa sanat taitavasti asetella, niin kyllä kaadun. Ihan ekalla kerralla. Olisiko toka kerta parempi?
Parempi helppona kuin kitsaana.

vierailija
Varmaankin läheisyyden puutteessa antavat.
Kyllä olen tällaisenkin tavannut ja tultiin heti
alussa kyllä hyvin juttuun ja siitä juttu vain
eteni nopeasti. Aluksi ravintolasta elokuviin ja
elokuvien jälkeen jatkoille ja sänkyyn.

Kumpikin piti tapahtunutta erittäin hyvänä
eikä kaduttanut ollenkaan.

Heippavaa
Siis anteeks nyt vaan mutta millähän luvulla me eletään??! Kyllä minä ainakin naisena joka on todella huono saamaan orkkua, haluan silti sinkkuna ollessani seksiä!:D Kyllähän siitä nauttii joka tapauksessa:D On ollut seksisuhdetta jne. Nielkää miehet persilynne ja kahtokaa omaa nenäänne pidemälle, mekin HALUAMME seksiä, miksi te uitate melaanne joka paikassa ja nainen on tautinen h*ora jos antaa sinkkuna kelle haluaa?

9mmm
eli mitä tästä opimme nauttikaamme elämästä kukin tavallaan :) mut teini iässä mä mietin tälläin sitä että jos monta käy niin jollain niistä monesta on herpes tai joku muu mut samalla logiikalla toiste päin jos mies käy eri naisissa niin ne on aina uusia eli ei oo vaaraa . mut nykyään eläkää or die trying u best :)

Pokkura
Noh, ap:n alkuperäiseen viestiin, minäpä kerron!

Kiimoissaan sitä on niin ihastunut ja toiveikas, että täyttymys tulee yhtymällä tähän mahtavaan urokseen! Halut ovat huipussaan, molemmin puolin, mahla oikein valuu, lämmittelyjä ei kaipaa eikä niitä tarvita. Odotukset ovat hupussaan!

Noh, harva mies pystyy ne lunastamaan. Mutta kannattaa sitä kokeilla jos mieli tekee, koska toisinaan käy niin, että mies onnistuu räjäyttämään Jackpotin.

vierailija
Sain ensimmäisellä kerralla ja taisi saada tämä neitikin jonka tapasin juhannuksenna 1997.

4 lasta, koira, farmarivolvo ja rivitalo...niin ja se neiti on ollut rouva jo lähemmäs 15-vuotta, että ei se yhtyminen välttämättä ensimmäisellä kerralla ole mikään kamalan huono asia?

Siis.

Panettaa. Ja mies käytettävissä. -Paljon kivempi kuin omat sormet. Siis puuhaan! Ja toki toiveena on orgasmi.

Tieto siitä, että voikin käydä niin ettei sitä orkkua ehdi saamaan, ei taatusti vähennä panetuksen määrää. Ja voihan sit komentaa ukon vaikka sormipuuhiin jos sattui karkaamaan liian aikaisin...

vierailija
Tämä juhannussnussija v 1997 tässä taas terve. Itsehän näen tämän sekstailun niin että AINA nainen ensin. Olen vissiin vähän kieroutunut, kun tämä systeemi on itselleni se tärkein. Osa työkavereista ym tutuista retostelee kun oli sellainen 20-vuotias maksullinen nainen, joka teki sitä ja tätä eikä maksanutkaan kuin niin ja näin paljon?

En ole kertaakaan edes harkinnut tätä asiaa, koska tuo kieroutuminen on tullut esiin jo nuorena miehenä, en minäkään usko olevani niin hyvä että saisin maksullisen naisen tyydytettyä.

Tämä juhannussnussija v 1997 tässä taas terve. Itsehän näen tämän sekstailun niin että AINA nainen ensin. Olen vissiin vähän kieroutunut, kun tämä systeemi on itselleni se tärkein. Osa työkavereista ym tutuista retostelee kun oli sellainen 20-vuotias maksullinen nainen, joka teki sitä ja tätä eikä maksanutkaan kuin niin ja näin paljon?

En ole kertaakaan edes harkinnut tätä asiaa, koska tuo kieroutuminen on tullut esiin jo nuorena miehenä, en minäkään usko olevani niin hyvä että saisin maksullisen naisen tyydytettyä.
Et sä ole kieroutunut. Mä tunnen useita kaltaisiamme.

Tosin mulle on iahn sama, kumpi saa ensiksi. Mutta molempien pitää saada, muutoin juttu jäi puolitiehen.

Yhteistyössä