Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Kun monikaan nainen ei saa orkkua tuntemattoman kanssa tai pelkästä yhdynnästä, niin miksi te annatte miehelle heti ja annatte itsestänne helpon kuvan?

Suhteessa ollessa vaaditaan sitä ja tätä arvostusta, lämmittelyä yms,. mutta vieraan ja uuden miehen alle hypätään heti ja jalat auki kohti pyhintä!

Ettei vaan takana olisi huono itsetunto ja menettämisen pelko? Pakko antaa sitä mitä mies haluaa ja toki siinä oma huono itsetunto kohoaa kun joku roiskaiseen nautintonsa sinun avullasi?

"ulla"
Ei se seksi ole kaikille noin vastenmielistä (toinen "roiskaisee nautintonsa"). Jos tulee hyvin juttuun ja se tuntuu oikealta, niin mikäs siinä. Turha sitä on jeesustella tai tuomita.

LG
Pari kerta olen iskenyt miehen puutteessa. Minä saan orgasmin tai useamman myös vieraan kanssa. Nyt on fuckbuddy niin ei tarvitse tuskailla puutteessa.

Miksi miehet ovat aina kinuamassa seksiä? Eikä uskota jos nainen sanoo ei.

"Hei"
Miksi mies vonkaa heti ekalla kerralla, jos ei ole tarkoituskaan toiseen tutustua niin että osaisi orgasmia auttaa. Yleensäkin ihan älytöntä oletus, että heti kun on nähty ja kahvit/kaljat juotu, niin seksiä. Mikä ihme se nyt on, että nainen antaa heti, kun kaikkialla semmoinen kuva annetaan, että seksi kuuluu tutustumisvaiheeseen. Varsinkin nuorempi, epävarma nainen.

"Vieras"
Mutta kun nainen yleensä ei juuri muuta aluksi seksistä saa kuin ehkä itsetunnon kohotusta niin miksi antaa jos esim. keskustelu luistaa?
Onko se vähän kuin aivot narikkaan kun juttu loppuu ja haarat auki?

[QUOTE="ulla";28414326]Ei se seksi ole kaikille noin vastenmielistä (toinen "roiskaisee nautintonsa"). Jos tulee hyvin juttuun ja se tuntuu oikealta, niin mikäs siinä. Turha sitä on jeesustella tai tuomita.[/QUOTE]

arvuuttelija
[QUOTE="Vieras";28414344]Mutta kun nainen yleensä ei juuri muuta aluksi seksistä saa kuin ehkä itsetunnon kohotusta niin miksi antaa jos esim. keskustelu luistaa?
Onko se vähän kuin aivot narikkaan kun juttu loppuu ja haarat auki?[/QUOTE]

Miksi ei saisi? Ap ei omien sanojensa mukaan saa ja itselläni on myös samansuuntaisia havaintoja kuin ap:lla, mutta eihän se tarkoita, ettei kukaan nainen..

Miksi ei voisi antaa? Ja ylipäätään vituttaa tuo lähtökohta, että nainen aina antaa ja mies saa. Kurjat on ap:n kokemukset seksistä, jos tämä olettama hänen kohdallaan toteutuu. Itse voin sen verran paljastaa, etä olen joskus jopa saanut itsekin. Ja ihan suoraan kysynyt mieheltä, että "joko voitaisiin ystävällisesti lopettaa tämä paskanjauhanta, toivoisin että panet muna niin että tukka lähtee. Ja heti, kiitos."

Kyllä ne on puhetta uskoneet. Ja itseäni en todellakaan huoraksi tai muuten alhaiseksi tunne. Miksi tuntisin?

Ja vielä tähän retoriikkaan: Miksi naisen pillu on "pyhä" jota ei saa koskea eikä katsoa ja siitä puhumisestakin kunnon naisten pitää manuaalin mukaan vähän ottaa nokkiinsa, mutta miehen vehkeillä samaa myyttistä arvoa ei ole? Ihan tiedoksi, että melko henkilökohtainen värkki se miehelläkin on, enkä itse ole valinnut ikinä kumppaneikseni miehiä, jotka uittavat melaansa joka jorpakossa.

• Tykkää
Reactions: moekoe
[QUOTE="Vieras";28414344]Mutta kun nainen yleensä ei juuri muuta aluksi seksistä saa kuin ehkä itsetunnon kohotusta niin miksi antaa jos esim. keskustelu luistaa?
Onko se vähän kuin aivot narikkaan kun juttu loppuu ja haarat auki?[/QUOTE]

Sinusta en tiedä, mutta olen kyllä itse saanut seksistä vähän tuntemattomankin kanssa paljon muutakin kuin itsetunnon kohotusta.

Miksi olen harrastanut seksiä ekalla kerralla? Koska muutama mies on herättänyt minussa valtavaa halua hyvin nopeasti. Näiden miesten kanssa on ollut alusta lähtien olemassa myös vahva henkinen yhteys ja suhde on johtanut seurusteluun.

Vierasmies
Auttaa? Ollaanko tässä joidenkin vammaisten kanssa tekemisissä? Jos ei omin avuin panemalla nauti, niin kannattaa jäädä vielä kotiin himoja keräämään!

[QUOTE="Hei";28414341]Miksi mies vonkaa heti ekalla kerralla, jos ei ole tarkoituskaan toiseen tutustua niin että osaisi orgasmia auttaa. Yleensäkin ihan älytöntä oletus, että heti kun on nähty ja kahvit/kaljat juotu, niin seksiä. Mikä ihme se nyt on, että nainen antaa heti, kun kaikkialla semmoinen kuva annetaan, että seksi kuuluu tutustumisvaiheeseen. Varsinkin nuorempi, epävarma nainen.[/QUOTE]

Åland
Kyllä sitä aikoinaan tuli ihan sitä itteensä (panoa) haettua, ei niinkään suhdetta. Ja niitä parhaita s.kokemuksia tullu niistä yhden illan jutuista, toki huonojakin mukana. Minkä takia tosiaan vaan mies saa etsiä seksiseuraa ja naiset olis aina alistuvasti antamassa pesää, epätoivossa, suhteen toivossa.
Sitte kun suhdetta "etsi", niin taktiikkaa ollut vähän erilainen. Oman rakkaan puolison kanssa se seksi tietenkin on ihan omissa sfääreissä.

tffde
Halusta tuntea nautintoa, seksistä saa myös nautintoa ilman orgasmia. Enemmän orgasmi on naiselle opittu asia kuin asia joka vaatii tutun kumppanin. Varmasti on myös niitä jotka syystä tai toisesta kokevat velvollisuudekseen antaa kumppanille jonka he kokevat miellyttävänä ja joka haluaa seksi vaikka sillä ekalla kerrallakin.

Mä en ole koskaan kokenut olevani pelkästään antajan roolissa :O

Kyllä mä olen nauttinut seksistä ja saanut ihan noiden yhden yön juttujenkin kanssa. Toki se seksi on erilaista pitkässä suhteessa, jossa tunnetaan toinen ja tunteet on erilailla mukana ja on ehditty jo yhteistä rytmiä harjoitella. Mutta vaan erilaista.

Molempi parempi. :wave:

Mä oon monesti miettinyt miksi miehet antaa munaa heti ekalla kerralla. Nainen kun ei todellakaan siitä välttämättä nauti ja orkkuja saa, niin kuka fiksu nyt tieten tahdon haluaa huonon sänkykumppanin leiman naisten silmissä? Sitten naikkoset miettivät, että josko ukko on niin surkia, että pitää tuikata heti kun mahdollisuus tulee, ennenkuin maine leviää uuden valloituksen korviin ja tsäänssit menee.

Eipä ole helppoa olla mies eikä nainen, varsinkaan helppo mies tai nainen ;)

Annan koska saan
[QUOTE="Vieras";28414294]Kun monikaan nainen ei saa orkkua tuntemattoman kanssa tai pelkästä yhdynnästä, niin miksi te annatte miehelle heti ja annatte itsestänne helpon kuvan?[/QUOTE]

Minäpä saan, itseasiassa saan helpommin uuden kumppanin kanssa kuin tutun. Olen harrastanut miesten kanssa seksiä silloin ja vain silloin kun sitä olen halunnut. Jos mies olisi niin patavanhoillinen että paheksuisi naisen "antamista" (samalla kuin kuitenkin itse on vongannut) niin huh, hyvä vaan jos siitä noin helposti eroon pääsisi!

"Vieras"
No voi saada, mutta moniko saa? Moniko saa orkun ekalla kerralla tai kuinka moni vaatii miestä nuolemaan pillua orkkuun asti ekalla kerralla.

Kyllä se vaan useimmiten on niin, että mies huokaisee orgasmin päälle ja nainen huokaisee sen takia, että saisi antaa miehellä jotta muut naiset eivät saaneet antaa. Oma status (vahvemman sukupuolen tai) toisen kilapilevien naisten silmissä nousi.

Miksi ei saisi? Ap ei omien sanojensa mukaan saa ja itselläni on myös samansuuntaisia havaintoja kuin ap:lla, mutta eihän se tarkoita, ettei kukaan nainen..

[QUOTE="Vieras";28414608]No voi saada, mutta moniko saa? Moniko saa orkun ekalla kerralla tai kuinka moni vaatii miestä nuolemaan pillua orkkuun asti ekalla kerralla.

[/QUOTE]

Moniko saa orkun siinä pitkässä parisuhteessa, mutta silti "antaa"?
Ja taitaa olla aika järjetöntä harrastaa suuseksiä näinä tautisina aikoina satunnaisen partnerin keralla.

"Vieras"
Miksi nainen antaisi jos ei nauti? Ja jos ei saa ja nauti, miksi antaa eikä kerätä kotona himoja ja opetella dildolla niitä orkkujaan?

Mä oon monesti miettinyt miksi miehet antaa munaa heti ekalla kerralla. Nainen kun ei todellakaan siitä välttämättä nauti ja orkkuja saa, niin kuka fiksu nyt tieten tahdon haluaa huonon sänkykumppanin leiman naisten silmissä? Sitten naikkoset miettivät, että josko ukko on niin surkia, että pitää tuikata heti kun mahdollisuus tulee, ennenkuin maine leviää uuden valloituksen korviin ja tsäänssit menee.

Eipä ole helppoa olla mies eikä nainen, varsinkaan helppo mies tai nainen ;)

Yhteistyössä