Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minä veikkaisin, että haluaa kullia, ja se pillun antaminen kuuluu vähän niin kuin kauppaan.

Mutta tämä on tosiaan vain veikkaus, itse en ole "antanut" ekalla kerralla ja muutenkin tasan yhdelle miehelle elämäni aikana.

Mitä pahaa siinä on, jos ensimmäisellä kerralla jo "lankeaa"? On paljon naisia jonka sen on tehnyt ja tulee tekemään. Mikä se sääntö on, joka määrää oikean tapaamiskerran jolloin voi antautua?
Nainen tekee miten itse haluaa, eikä se muille kuulu.

"vieras"
Aika järkkyä jos naisella on vielä nykypäivänäkin niin ahdasmielinen mielikuva seksistä, että siinä vain mies nauttii ja nainen on reikänä? :D onko se suhteessakin sit vaan tälläiselle naiselle antamista vaan eikä nauti aktista itse ollenkaan?

Tunnen paikkani ja tiedän miten saan aika helpostikin orkun. Jos olisin vapaa, niin pienellä harkinnalla löytyisi varmaan äkkiä mies paineiden purkamiseen. Kuulun katsos niihin jotka ottaa sen dildon mielummin lihaisana versiona luomusti. Seksi irtona ja parisuhteessa ovat erilaista tietenkin, mutta se mekaaninen toiminto on ihan samaa ainakin itselle.. ja en mä kyl tee mitään muutakaan juttua jos en nauti itsekin siitä tavalla tai toisella.
Joten puhtaasti halusta ja nautinnon takia sitä annetaan normaalisti ekalla kerralla, jos kyse on itsensä tuntevasta naisesta. Seksi muuten on eräänkin fysioterapeutin mukaan parasta jumppaa alapäälle ja lantionpohjanlihakset pysyy kunnossa ilman muita treenejä, kun saa orkut säännöllisesti ;)

kjfc
Siinä on niin pahaa että nainen haluaa mieheltä vain seksiä? Naurettavaa tuo selitys itsetunnon kohottamisesta... Ihme yleistyksiä ettei saa orgasmia tms. Mistä te tällaisia päähänpinttymiä ootte oppinu?

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28414294]Kun monikaan nainen ei saa orkkua tuntemattoman kanssa tai pelkästä yhdynnästä, niin miksi te annatte miehelle heti ja annatte itsestänne helpon kuvan?

Suhteessa ollessa vaaditaan sitä ja tätä arvostusta, lämmittelyä yms,. mutta vieraan ja uuden miehen alle hypätään heti ja jalat auki kohti pyhintä!

Ettei vaan takana olisi huono itsetunto ja menettämisen pelko? Pakko antaa sitä mitä mies haluaa ja toki siinä oma huono itsetunto kohoaa kun joku roiskaiseen nautintonsa sinun avullasi?[/QUOTE]

Ehkä vain haluttaa. =)

"mies"
Minusta seksiin edetään turhan helposti joskus. Suhteen muut ulottuvuudet jäävät "toimituksen" jalkoihin ja se voi latistaa suhdetta. Naisen pitäisi olla tietyllä tavalla haaste miehelle eikä liian suora seksissä.

Naista varmasti panettaa eikä siinä mitään. Mutta mies yhä arvostaa naiselta tiettyä hienovaraisempaa lähestymistä. Itse harvoin kiihotun liian suorasukaisesta naisesta.

[QUOTE="Vieras";28414294]Kun monikaan nainen ei saa orkkua tuntemattoman kanssa tai pelkästä yhdynnästä, niin miksi te annatte miehelle heti ja annatte itsestänne helpon kuvan?

Suhteessa ollessa vaaditaan sitä ja tätä arvostusta, lämmittelyä yms,. mutta vieraan ja uuden miehen alle hypätään heti ja jalat auki kohti pyhintä!

Ettei vaan takana olisi huono itsetunto ja menettämisen pelko? Pakko antaa sitä mitä mies haluaa ja toki siinä oma huono itsetunto kohoaa kun joku roiskaiseen nautintonsa sinun avullasi?[/QUOTE]

Kysytkö tosissaan että miksi joku harrastaa seksiä vieraan ihmisen kanssa vs suhteen seksi? Ne on oikeasti kaksi ihan eri asiaa joihin vaikuttaa myös eri asiat.

Vieraan kanssa seksi on monasti jännittävää ja itse seksi on monasti tyydyttävää tarpeen kautta vaikkei se vieras ihminen saisikaan sinua saamaan.

Ei se vieras välttämättä saa enää kertaakaan sulta seksiä sen yhden kerran jälkeen kun suhteessa niitä seksikertoja on sadoista tuhansiin jos kyse pitkästä suhteesta. Kyllä siinä vaaditaan jo aikamoista suhdeakrobatiaa että saa pidettyä molemmat aina positiivisena seksin harrastamisen mahdollisuudelle. Yleensä halut menee ristiin monasti.

Ja sitten se tärkein pointti: Jokaisen sukuelin on itsensä annettavissa sille jolle haluaa silloin kun haluaa, sitä ei tarvitse kenellekkään perustella miksi.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
.....
Mistä muuten johtuu tuo yleinen ajatus siitä, että kaikki naiset tarvivat suuseksiä saadakseen orgasmin? Vai olenko sitten jotenkin poikkeus siinä, että saan orgasmin yhdynnässä?

"Jaa"
[QUOTE="Vieras";28414344]Mutta kun nainen yleensä ei juuri muuta aluksi seksistä saa kuin ehkä itsetunnon kohotusta niin miksi antaa jos esim. keskustelu luistaa?
Onko se vähän kuin aivot narikkaan kun juttu loppuu ja haarat auki?[/QUOTE]

Joillekin naisille seksi varmasti on noin vaikeaa, mutta ei kaikille. Itse pidän seksistä ja harrastan sitä ihan mielelläni vieraankin kanssa, jos kemiat kohtaavat. Eikä ole mitään ongelmia saada, vaikka ei olisi tunnettu kuin tunnin verran.

"Kisse"
Jos naisen tekee mieli, miehen tekee mieli niin miksi ei saisi olla seksiä ekana iltana? Minulla on ollut seksiä ekana iltana jos olen ollut todella puutteessa (6kk - 8 kk ilman seksiä, siis tietenkin aikuisiällä) tai sitten jos mies on vetänyt pakahduttavasti puoleensa että ei ole voinut ottaa sitä riskiä, että ei tavattaisi enää. Jos minulla on ollut miehen suhteen jotain vakavampia toiveita niin sitten seksiä ei kyllä ole yleensä ekana iltana ollut. Toisinaan kyllä jotain. Miksi naista ja miestä ei nähdä tasavertaisina seksin suhteen. Minä olen meidän suhteessamme se, joka tekee useimmin aloitteen seksiin ja mies kyllä suostuu aina, mutta siis minä en voi ymmärtää sitä, että naiset ei anna. Kaveripiirissäni useimmat naiset ovat juuri niitä, jotka useimmin haluavat. Ja monella se on mies joka ei anna. Joskus sinkkuaikoinani meidän naisporukka oli usein liikenteessä juurikin seksin perässä. Olimme villejä ja vapaita ja ylpeitä siitä, että teimme mitä huvitti. Mutta siis tosiaan - tämä naisten "antaminen" koskee vaan osaa naisista, on meitäkin, jotka emme pihtaa omilta miehiltämme. Ja ennen vakisuhdetta olemme viettäneet vauhdikasta aikaa sinkkuina.

"hemuli"
Himo, jännitys. Eikä sitä voi sänkyyn vieraan miehen kanssa hypätessään tietää, millaista seksi on ja saako nyt tällä kertaa. Ei voi muuten tutun miehen kanssakaan olla ihan varma. Hyvä on, jos ei voi olla varma.

"vieras"
Sinusta en tiedä, mutta olen kyllä itse saanut seksistä vähän tuntemattomankin kanssa paljon muutakin kuin itsetunnon kohotusta.

Miksi olen harrastanut seksiä ekalla kerralla? Koska muutama mies on herättänyt minussa valtavaa halua hyvin nopeasti. Näiden miesten kanssa on ollut alusta lähtien olemassa myös vahva henkinen yhteys ja suhde on johtanut seurusteluun.
samoin mulla. Kyllä naisiakin voi haluttaa. Nainen voi myös nauttia seksistä ilman orgasmia. En saa yhdynnästä orgasmia, mutta mieheni antaa aina klitoriksen avulla orgasmin ja saan sen joka kerta. Haluan silti useammin yhdyntää mitä haluan orgasmia. Orgasmin osaan antaa itsellenikin, sisääni en saa kalua ilman miestä. Olen joskus jopa itkenyt kun on mennyt niin herkkän paikkaan. Tosin mieheni kanssa, jonka kanssa tunteet lisäävät nautintoa selvästi.

kyllä minä ainakin aidosti haluan kalua sisääni. Orgasmia en edes välttämättä haluaisi saada tuntemattoman kanssa enkä ole saanutkaan. Se on mulle intiimiä, intiimimpää kuin seksi. Saan sen verran vahvan orgasmin aina, etten sitä halua kokea tuntemattoman kanssa. Orgasmi ei taas poista halua saada sisään kalua jos esimerkiksi masturboin. Halut saattaa jopa kasvaa jos ei ole vähään aikaan ollut seksiä.

Koska haluaa seksiä.
Mie annoin ekana iltana ja ollaan oltu naimisissa 7 vuotta, parin kuukauden päästä 8. :)

"..."
Ensinnäkään nainen ei "anna" mitään vaan päättää harrastaa seksiä siinä missä mieskin. Naisena en ymmärrä niitä naisia, jotka puhuvat itsestään tai naisista seksiä antavina, eivät taida nauttia.. Itse nautin ja seksi on tärkeää. Saan orgasmin lähes poikkeuksetta kun olen päällä. Kyllä sitä suht aikaisessa vaiheessa tuli tarkastettua omalta mieheltäkin, mitä on tarjolla ;) ihan vain vinkiksi niille lahnamiehille, että kyllä siitä aika kuiva fiilis koko miehestä jää jos ensimmäisen kerran seksin aikana ei osoita osaavansa tyydyttää naista (varsinkaan tallaista, joka saa suht helposti) kyllä mun fiilikset kiinnostavaankin mieheen lopahtaa jos suhteen alkumetreillä joudun hoitamaan itselleni orgasmin (esim. mies vaan ryskyttää, eikä anna kunnon mahdollisuutta nousta ratsaille tai tulee liian nopeasti (tää nyt voi tapahtua ekalla kerralla ja nou hätä jos saa uusinta session pian uudelleen)). Mut oikeasti keskustelut "lahnoista" sängyssä ei kyllä rajoitu pelkästään naisiin...Vähän kokeilumieltä ja toisen huomioon ottamista niin johan on hauskaa ;)

Yhteistyössä