B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:-D Voi kun tajuaisit ettei b-kuppeja voi millään sanoa muodokkaiksiJa jos oot vielä hoikka niin eihän ne edes näy... Suurennuslasilla saa tiirata :-D Itse kuvittelet niiden olevan muodokkaat, ihan miten vaan, mutta eivät ne kyllä ole :-D Ja c-kuppikin on vielä pienehkö hoikalla, kyllä d-dd ---> alkaa vasta olemaan muodokas (myös sellaisten miesten mielestä jotka oikeasti tietää mikä on muodokasta)
Ja ei tarvi olla mikään lihava
![]()
:-D Voi kun tajuaisit ettei b-kuppeja voi millään sanoa muodokkaiksiJa jos oot vielä hoikka niin eihän ne edes näy... Suurennuslasilla saa tiirata :-D Itse kuvittelet niiden olevan muodokkaat, ihan miten vaan, mutta eivät ne kyllä ole :-D Ja c-kuppikin on vielä pienehkö hoikalla, kyllä d-dd ---> alkaa vasta olemaan muodokas (myös sellaisten miesten mielestä jotka oikeasti tietää mikä on muodokasta)
Ja ei tarvi olla mikään lihava
![]()
Niin todella, kuvan naiselta puuttuu allit ja bikinien reunojen yli pursuavat muodot. Sisäreisienkin väliin jää rako, kauhea naru!
Epäilen että 98% miehistä pitäisi kyseistä naista seksikkäämpänä kuin 80kg painavaa, löysää naista vaikka olisi kuinka ne muodot muka niin seksikkäät. + ne paksut tukki-käsivarret joista ei lihakset erotu...
Tämähän alkaa muistuttaa miesten kokokeskustelua :xmas:
Nimenomaan sillon ne b-kupin rinnat näkyy, kun nainen on hoikka.
Kateellinen lihapulla siellä huutelee...
Kysyppäs muuten vaikka kenen miehen mielipidettä, niin varmasti pitävät kiinteää ja käteensopivaa parempana, kuin niitä olanylinakattavia riippareita. Löysät tissit ei näytä edes liiveissä hyvältä, kun menevät ihan ruttuun ja rullalle.![]()
Normaalipainon rajat taitavat olla BMI 18,5-24,9?
kunhan olet vain onnellinen, niin mitä se muille kuuluu!
Nää on ihan hirveitä pahan mielen keskusteluja!! Naisilla on muutenkin hirveät ulkonäköpaineet ja sitten vielä oikein lisätään tällä sitä pahaa oloa.jos oot pullee ja tyytyväinen, niin ole vapaasti, samoin jos oot lihaksikas, tai jos oot laiha, tai jos oot muodokas, niin kunhan olet vain onnellinen, niin mitä se muille kuuluu!
Mun keho on luonnostaan todella kurvikas tiimalasi. Nyt bmi 24 ja kyllä musta sitä löysää löytyy vaikka muille jakaa. Rinnat kokoa 80 g, eikä tosiaan ole mikään change-koko. Varmaan pitäs ainakin 5 kiloa laihtua, että itse tykkäisin. Eikä ole liikynnanpuute ongelmana. No, kun lopetan imetyksen, voin varmaan sentään rintaliiveissä vaihtaa kokoon 75 f...