Miksi muodokasta naista sanotaan läskiksi ja hoikkaa/laihaa normaaliksi ja kauniiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mimmi";28483366]Juurikaan tuollaisen esimerkin naisella ei niitä naisellisia muotoja ole muuta kuin omassa päässään, oikeasti vaan lähinnä poikamaisia muotoja :-)

Eikä todellakaan ole aina niin että normipainoinen/hoikka söis terveellisemmin ja lihavampi epäterveellisemmin/voisi hunommin, sen olen niin monta kertaa todennut.

Mutta miksei itse kuka sais olla juuri sellainen kuin on/haluaa olla, mitä se on keneltäkään pois?[/QUOTE]

Jos ylipainoinen syö oikein, oikeita määriä ja liikkuu riittävästi eikä paino siltikään laske, niin kannattaa hakeutua lääkäriin. Tod. näk. laihtumisen estävä ongelma saadaan pois ja ylipaino putoamaan. Ihan fysiologinen fakta on se, että kun kuluttaa enemmän kuin syö=laihtuu.

Itse kukin saa olla sellainen kuin on, mutta antakaa herranjumala silloin myös niiden hoikkien/normaalipainoisten olla juuri sellaisia kuin ovat :D ja ylipainoon nyt ehkä puututaan siksi, että sen/siitä seuraavien sairauksien hoito on jo nyt yhteiskunnalle kallista. Tavallaan kaikkien asia siis.

[QUOTE="Vieras";28483277]Tutkitusti lievä ylipaino ei ole haitallista toisin kuin alipaino on.

Tai hoikilla vaan näkyä kaikki punaisena kun miehet kuolaa muodokkaiden uhkeiden kaunottarien perään :)

ap[/QUOTE]

No kyllä mä olen enemmän miesten huomion kohteena kun olen laihduttanut 30 kiloa. Muodotkin ovat paremmin hoikkana näkyvissä kun ei kaikki ole läskin peittämää. Tosin en haukkuisi ketään painonsa takia mutta mä löysin heti miehen elämääni kun laihdutin.

Ihme sitten kun mua nimenomaan sanotaan mudokkaaksi miesten puolelta ja bmi on 21,5 ;)
Rinnat B75, reisissä treenillä saatua lihasta ja sisäreisissä hieman naisille yleistä ylimääräistäkin (vähän) peppu pyöreä treenillä ja vatsa just sopivaksi treenattu, ei kuitenkaan liikaa. :)

Vähän epäilen että ainakaan noin yleisen miehen mielipiteen mukaan olisin kauniimpi jos keräisin läskiä itseeni 10 kg lisää, saati enemmän! :O

Älä ole ap niin kateellinen. :)

:-) Voi kuule, ei ne sua muodokkaaksi kehuneet miehet edes taida tietää millainen nainen on oikeasti muodokas ;-) Ei mitään b-kupin pikkutissejä voi millään taidolla sanoa muodokkaiksi :-D :-D

Ja miksi sulle pitäis olla kateellinen, (en kyllä ole ap) koska ilmiselvästi sulla on pakkomielle omasta kropasta?? Joillekin riittää se että liikuntaa harrastaa ja syö terveellisesti, ei tarvi kokoaikaa tuijotella itseään peilistä ja analysoida, varsinkaan miesten mielipiteiden mukaan :-D :-D taidat olla vähän hukassa itsesi kanssa...

[QUOTE="vieras";28483383]Jos ylipainoinen syö oikein, oikeita määriä ja liikkuu riittävästi eikä paino siltikään laske, niin kannattaa hakeutua lääkäriin. Tod. näk. laihtumisen estävä ongelma saadaan pois ja ylipaino putoamaan. Ihan fysiologinen fakta on se, että kun kuluttaa enemmän kuin syö=laihtuu.

Itse kukin saa olla sellainen kuin on, mutta antakaa herranjumala silloin myös niiden hoikkien/normaalipainoisten olla juuri sellaisia kuin ovat :D ja ylipainoon nyt ehkä puututaan siksi, että sen/siitä seuraavien sairauksien hoito on jo nyt yhteiskunnalle kallista. Tavallaan kaikkien asia siis.[/QUOTE]

Niin mutta jos se ylipainoinen ei halua laihtua? Jos esim. ylipainoa on joku 5-10 kg ja on ihan tyytyväinen, liikkuu ja syö terveellisesti mutta sen verran ettei kuitenkaan laihdu. Kai se on jokaisen oma asia? En puhu itsestäni vaan tässä tapauksessa parhaasta ystävästäni.

:-) Voi kuule, ei ne sua muodokkaaksi kehuneet miehet edes taida tietää millainen nainen on oikeasti muodokas ;-) Ei mitään b-kupin pikkutissejä voi millään taidolla sanoa muodokkaiksi :-D :-D

Ja miksi sulle pitäis olla kateellinen, (en kyllä ole ap) koska ilmiselvästi sulla on pakkomielle omasta kropasta?? Joillekin riittää se että liikuntaa harrastaa ja syö terveellisesti, ei tarvi kokoaikaa tuijotella itseään peilistä ja analysoida, varsinkaan miesten mielipiteiden mukaan :-D :-D taidat olla vähän hukassa itsesi kanssa...

Niin aivan, kun sitä ihraa on jokapaikassa yli omien tarpeiden, niin ne rinnatkin on oltava mallia perunasäkki että erottuisivat sieltä muiden ihopoimujen seasta... Huhhuh, että voikin olla vääristynyt käsitys muodokkuudesta joillain ylipainoisilla...

[QUOTE="vieras";28483356]Ja juu, ei ole alipainokaan normaalia.[/QUOTE]

Millä perusteella sanot, ettei alipaino ole normaalia? Minulle on, on ollut koko ikäni. Toiset vaan ovat laihoja tai hoikkia luonnostaan eivätkä liho helposti paljollakaan syömisellä.

No hoikassa kropassa ei tarvitsekaan olla mitää isoja läskitissejä että ne tekevät muodokkaaksi. :) Löytyy kaunista kaarta, pyöreää peppua ja muodot oikein korostuu kun ei ole ihraa peittämässä saavutettuja muotoja. Ei naisen tarvitse edes paljoa treenata kun kyö oikein ja pitää itsensä kunnossa. :)

Musta isot rinnat on tosi maskuliiniset juuri sen takia, että oikein korostavat lihavuutta. Mun kokoiselle sellaiset B-C on tosi hyvät. Naiselliset mutta ei tätimäisen suuret, muodokas kroppa ei tarvitse ihan järkyttävää persettä ja f-kuppia jos ei ole läskiä peittämässä kurveja. :)

[QUOTE="mimmi";28483403]Niin mutta jos se ylipainoinen ei halua laihtua? Jos esim. ylipainoa on joku 5-10 kg ja on ihan tyytyväinen, liikkuu ja syö terveellisesti mutta sen verran ettei kuitenkaan laihdu. Kai se on jokaisen oma asia? En puhu itsestäni vaan tässä tapauksessa parhaasta ystävästäni.[/QUOTE]

No jos se ylipainoinen ei halua laihtua, niin ei varmaan tarvitse sitten tulla itkemään että miksi normaalipainoisia/hoikkia sanotaan kauniiksi, niinkuin ap tässä teki...

[QUOTE="vieras";28483406]Niin aivan, kun sitä ihraa on jokapaikassa yli omien tarpeiden, niin ne rinnatkin on oltava mallia perunasäkki että erottuisivat sieltä muiden ihopoimujen seasta... Huhhuh, että voikin olla vääristynyt käsitys muodokkuudesta joillain ylipainoisilla...[/QUOTE]

Sanos muuta. Oikeasti se B kuppi hoikassa muodokkaassa kropassa on tosi upean kokoiset. Yllättyisitte kun näkisitte. :) Äidilläni on C-kuppi ja hänellä siis hoikka kroppa ja aina sanottu isorintaiseksi. :D
Eri asia se olisi massiivisessa kropassa jos olisi C:t. :)

No hyi hitto mikä keppijalka narukäsi. Ei todellakaan ole ihanan muodokas!

[QUOTE="hehee";28483333]Tässä ihana esimerkki hoikasta muodokkaasta. :) Veikkaan bmi:ksi noin 20-21
Kaunis kaari, treenatut reidet ja pylly, ei luut paista rumasti, pehmeä lihasten, ei ihran takia. ;)

jessica-alba-2045610039.jpg
[/QUOTE]

Ihme kun ammattilaisetkin ovat mulle ihastelleet muodokkuutta sitten. ;)
Miehiltä kuullut olevan juuri hyvän naisellisen muotoinen. ;)
Pullukat yleensä kuvittelee että syömällä saatu iso yksi muoto tarkoittaa kurvikkuutta. :laugh:

Niin no sitähän mä just sanoin ettei kaikki miehet oikeasti ymmärrä muotojen päälle jos b-kupit on muodokkuutta :-D :-D Voi hyvää päivää :-)

Ja niin varmaan ammattilaiset lihasten muodokkuutta ihastelleet, ei naisellisten muotojen perään :-)

Ja mua on ihan turha parjata, en ole ylipainoinen :-) Mutta moni ystävä on joten saan olla eri mieltäkin :-) Ja itse pidän vasta d-kupista isompia muodokkaina tisseinä, riippuu tietysti vähän ympärysmitastakin, sillä kun on vaikutusta kuppien kokoon.

No esimerkiksi tässä on ihan naurettavaa puhua muodoista ja kurveista: http://www.voice.fi/viihde/tama-muodokas-laulaja-ei-kurvejaan-hapeile-katso-kuvat/2/12734

tuossahan on tasapaksusti ihraa, kurottu vyötäröltä vyöllä vaan yhteen... Järkyttävää, jos tuollaista kroppaa joku pitää oikeasti kauniina (saatika terveenä) ja ihannoi?!

[QUOTE="vieras";28483414]No jos se ylipainoinen ei halua laihtua, niin ei varmaan tarvitse sitten tulla itkemään että miksi normaalipainoisia/hoikkia sanotaan kauniiksi, niinkuin ap tässä teki...[/QUOTE]

No eipä ole itkenytkään :-D Sinähän sitä itkit :-)

Voi luoja, kun ihmiset on niin sokeita.. :D Moni täällä kehuskelee jollain e-kupilla, vaikka rinnanympärysmitan ja rinnanalta otettavan mitan ero on juurikin sen 15 senttiä... Mikä siis tarkoittaa b-kuppia. :)
Nykyajan kuppikoot on ihan vääristeltyjä. Mulla mitta rinnanpäältä 92 ja alta 76 (eli b-kuppi), mutta eräänkin alusvaateliikkeen nettisivulla olevalla laskurilla sain peräti g-kupin... ;)
Kyse on ihan siitä, että vaatefirmat haluaa saada tavaraa myydyksi ja ihmiset ostaa, että saavat sitten leuhkia omalla vartalollaan. :D

Muistakaa siskot, että se on miesten ja miksei myös toisten naisten mielipide, joka on loppujen lopuksi tärkeä. Viis siitä, vaikka nainen viihtyy omassa kropassaan olkoon läski tai se kuivan kesän orava.

:D

[QUOTE="silja";28483436]Niin no sitähän mä just sanoin ettei kaikki miehet oikeasti ymmärrä muotojen päälle jos b-kupit on muodokkuutta :-D :-D Voi hyvää päivää :-)

Ja niin varmaan ammattilaiset lihasten muodokkuutta ihastelleet, ei naisellisten muotojen perään :-)

Ja mua on ihan turha parjata, en ole ylipainoinen :-) Mutta moni ystävä on joten saan olla eri mieltäkin :-) Ja itse pidän vasta d-kupista isompia muodokkaina tisseinä, riippuu tietysti vähän ympärysmitastakin, sillä kun on vaikutusta kuppien kokoon.[/QUOTE]

No ole sitä mieltä kuin huvittaa, minulla on muotoja ja silti hoikka. ;)
Ihan kuule usein olen kuullut sanat "kurvikas" "muodokas" "naisellinen" että hähhähhää. :)

Vaikeahan sitä on tajuta jos omassa mielessä vain epäluonnollisen suuret rinnat hoikassa kropassa on hyvät tai ylipainoisen läskitissit. :D

Näyttäisin todella naurettavalta E-kupeissa. :laugh: Muistuu mieleen imetysajan F. :D Ei kovin hienot, mutta onneksi oli vähän synnytysläskiä ne isorintaisimmat kuukaudet niin tasottivat edes hiukan. :D Tajuathan muuten, että B80 on samaa kokoluokkaa suurinpiirtein kuin vaikkapa 70D? Mulla mm yhdet sen kokoiset rintsikat jotka sopivat. Yleisin on kuitenkin ollut se B:n kuppi. Eli ei voi vain sanoa, että A on pieni ja d iso. :) Riippuu mm myös muodosta tosi paljon! :)

[QUOTE="Vieras";28483427]No hyi hitto mikä keppijalka narukäsi. Ei todellakaan ole ihanan muodokas![/QUOTE]

Niin todella, kuvan naiselta puuttuu allit ja bikinien reunojen yli pursuavat muodot. Sisäreisienkin väliin jää rako, kauhea naru!

:laugh: Epäilen että 98% miehistä pitäisi kyseistä naista seksikkäämpänä kuin 80kg painavaa, löysää naista vaikka olisi kuinka ne muodot muka niin seksikkäät. + ne paksut tukki-käsivarret joista ei lihakset erotu...

[QUOTE="hehee";28483419]Sanos muuta. Oikeasti se B kuppi hoikassa muodokkaassa kropassa on tosi upean kokoiset. Yllättyisitte kun näkisitte. :) Äidilläni on C-kuppi ja hänellä siis hoikka kroppa ja aina sanottu isorintaiseksi. :D
Eri asia se olisi massiivisessa kropassa jos olisi C:t. :)[/QUOTE]

:-D Voi kun tajuaisit ettei b-kuppeja voi millään sanoa muodokkaiksi :-) Ja jos oot vielä hoikka niin eihän ne edes näy... Suurennuslasilla saa tiirata :-D Itse kuvittelet niiden olevan muodokkaat, ihan miten vaan, mutta eivät ne kyllä ole :-D Ja c-kuppikin on vielä pienehkö hoikalla, kyllä d-dd ---> alkaa vasta olemaan muodokas (myös sellaisten miesten mielestä jotka oikeasti tietää mikä on muodokasta) :-) Ja ei tarvi olla mikään lihava :-)

:-D Voi kun tajuaisit ettei b-kuppeja voi millään sanoa muodokkaiksi :-) Ja jos oot vielä hoikka niin eihän ne edes näy... Suurennuslasilla saa tiirata :-D Itse kuvittelet niiden olevan muodokkaat, ihan miten vaan, mutta eivät ne kyllä ole :-D Ja c-kuppikin on vielä pienehkö hoikalla, kyllä d-dd ---> alkaa vasta olemaan muodokas (myös sellaisten miesten mielestä jotka oikeasti tietää mikä on muodokasta) :-) Ja ei tarvi olla mikään lihava :-)

:laugh:

Yhteistyössä