Miksi muodokasta naista sanotaan läskiksi ja hoikkaa/laihaa normaaliksi ja kauniiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:-D Voi kun tajuaisit ettei b-kuppeja voi millään sanoa muodokkaiksi :-) Ja jos oot vielä hoikka niin eihän ne edes näy... Suurennuslasilla saa tiirata :-D Itse kuvittelet niiden olevan muodokkaat, ihan miten vaan, mutta eivät ne kyllä ole :-D Ja c-kuppikin on vielä pienehkö hoikalla, kyllä d-dd ---> alkaa vasta olemaan muodokas (myös sellaisten miesten mielestä jotka oikeasti tietää mikä on muodokasta) :-) Ja ei tarvi olla mikään lihava :-)

Hoikalla B:t ei näy? Ei pidä paikkaansa! Hoikallahan rinnat eivät häviä pömppömahan ja paksujen käsivarsien varjoon.
Itselläni on 80D tai 75D kuppikoko merkistä riippuen, pituutta 170ja painoa 58kg tällä hetkellä. Leveällä lantiolla minua ei ole siunattu valitettavasti, rasvakaan ei siihen kerry, mutta onneksi on tiukka perse ja rinnat jotka erottuu....

:-D Voi kun tajuaisit ettei b-kuppeja voi millään sanoa muodokkaiksi :-) Ja jos oot vielä hoikka niin eihän ne edes näy... Suurennuslasilla saa tiirata :-D Itse kuvittelet niiden olevan muodokkaat, ihan miten vaan, mutta eivät ne kyllä ole :-D Ja c-kuppikin on vielä pienehkö hoikalla, kyllä d-dd ---> alkaa vasta olemaan muodokas (myös sellaisten miesten mielestä jotka oikeasti tietää mikä on muodokasta) :-) Ja ei tarvi olla mikään lihava :-)

Nimenomaan sillon ne b-kupin rinnat näkyy, kun nainen on hoikka. :)

Kateellinen lihapulla siellä huutelee... :D
Kysyppäs muuten vaikka kenen miehen mielipidettä, niin varmasti pitävät kiinteää ja käteensopivaa parempana, kuin niitä olanylinakattavia riippareita. Löysät tissit ei näytä edes liiveissä hyvältä, kun menevät ihan ruttuun ja rullalle. :D

Niin todella, kuvan naiselta puuttuu allit ja bikinien reunojen yli pursuavat muodot. Sisäreisienkin väliin jää rako, kauhea naru!

:laugh: Epäilen että 98% miehistä pitäisi kyseistä naista seksikkäämpänä kuin 80kg painavaa, löysää naista vaikka olisi kuinka ne muodot muka niin seksikkäät. + ne paksut tukki-käsivarret joista ei lihakset erotu...

Juuri näin! Kyllä mä olisin heti valmis vaihtamaan oman kroppani tuohon.

On se joillekin vaikeaa ymmärtää, että niitä muotoa on erikokoisia. Isot muodot ovat uhkeampia kuin pienet.
http://lh6.ggpht.com/_I-D83k7iK0A/T...photos galleries HIPS AND CURVES_thumb[2].jpg

Nimenomaan sillon ne b-kupin rinnat näkyy, kun nainen on hoikka. :)

Kateellinen lihapulla siellä huutelee... :D
Kysyppäs muuten vaikka kenen miehen mielipidettä, niin varmasti pitävät kiinteää ja käteensopivaa parempana, kuin niitä olanylinakattavia riippareita. Löysät tissit ei näytä edes liiveissä hyvältä, kun menevät ihan ruttuun ja rullalle. :D

Itse kun olin bmi.ssä 20 niin oli rinnat kokoa b-c ja voin sanoa että todellakin olin muodokas niin rinnoista kuin muualtakin. Vyötärö oli hyvin erottuva, lantio myös. Nyt kun bmi on noin 24 niin koen kyllä itseni aivan liian painavaksi ja vaikka esim. rinnat on kasvaneet kokoon f-g ja joku voisi sanoa että ne ovat nyt vasta muodokkaat niin en kyllä koe sitä niin. Ne ovat aivan liian isot ja häiritsevät pukeutumista paljon.

Tavoitteena onkin vähintään bmi 22 ja siitä sitten pikkuhiljaa sinne 20 jos vain itsekuria riittää. Ja toivon kyllä että rinnat pienenisi samaan kuin ennen, en kuitenkaan usko että ihan kokonaan mutta jos nyt edes pari kuppikokoa. Ja vaikka mulla vyötärö vieläkin erottuu niin kyllä se erottuu lantiosta selvemmin mulla hoikempana.

Nää on ihan hirveitä pahan mielen keskusteluja!! Naisilla on muutenkin hirveät ulkonäköpaineet ja sitten vielä oikein lisätään tällä sitä pahaa oloa. :( jos oot pullee ja tyytyväinen, niin ole vapaasti, samoin jos oot lihaksikas, tai jos oot laiha, tai jos oot muodokas, niin kunhan olet vain onnellinen, niin mitä se muille kuuluu!

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="Vieras";28483523]Eikös tuota olla hilaamassa ylöspäin sillä 18,5 on melkoinen kaisla.[/QUOTE]

Ai jaa? Mie taas ajattelin, että voitais ottaa Japanin malli käyttöön, yläraja tais olla 23 vai 23,5?

Olen 158 cm pitkä. BMI 18,5 olisi kohdallani pikkasen yli 46 kg. Ei kaisla kuitenkaan.

bmi20 muotoja on. yötärö on 70 prossaa lantiosta ja pehmeyttäkin on. olen vartaloltani siro. vaikka paino onkin alhaalla niin sen tekee tietyt asiat. vartaloita on erilaisia eikä bmi kaikkea kerro. lihavat taas vaan saavat tekösyitä lohduttautuakseen ja välttääkseen laihdutusta. --- aliravittu ja lihavuus ovat tiloja kehossa jotka eivät ole luonnollisia. nämä eivät ole vartalon muotoja.

[QUOTE="vieras";28483441]No esimerkiksi tässä on ihan naurettavaa puhua muodoista ja kurveista: Tämä muodokas laulaja ei kurvejaan häpeile, katso kuvat! - The Voice

tuossahan on tasapaksusti ihraa, kurottu vyötäröltä vyöllä vaan yhteen... Järkyttävää, jos tuollaista kroppaa joku pitää oikeasti kauniina (saatika terveenä) ja ihannoi?![/QUOTE]
En usko, että tuota kroppaa kukaan pitää kauniina, saatika terveenä. Muodokkaaksi nimittäjiä sen sijaan näyttää olevan tämä ketju puolillaan.

Kiertoilmaisuja kaikkien muiden keskellä.

kunhan olet vain onnellinen, niin mitä se muille kuuluu!

Kuuluu yhtä paljon tai vähän kuin se, miten sisustaa tai miten pukeutuu. Kyllä minusta on olemassa hyvää tyyliä, miksi ei myös hyviä vartaloita. Mutta riippuu kokonaisuudesta ja mieltymyksistä, kaikille ei käy kaikki, hyvä niin. Kyllä jotkut miehet pitävät ylipainoisista, toiset taas tosi laihoista.

Jos 1 on anorektikko ja 10 ei tahdo päästä sängystä ylös, ottaisin henk. koht. naisen 3 tai oikeammin 3,5, lähellä tuota ekan kuvan naista mutta vähän muodokkaampi saa olla, ei tuokaan paha ole.

Olen huomannut että jos mies liikkuu niin ehkä useammin myös naisen on hyvä liikkua. En ole ammattiurheilija enkä odota sitä naiselta, enkä pidä selvistä lihaksista naisilla. Mutta kyllä naisen on syytä käydä vähän urheilemassa jotenkin kun minäkin käyn.

Nää on ihan hirveitä pahan mielen keskusteluja!! Naisilla on muutenkin hirveät ulkonäköpaineet ja sitten vielä oikein lisätään tällä sitä pahaa oloa. :( jos oot pullee ja tyytyväinen, niin ole vapaasti, samoin jos oot lihaksikas, tai jos oot laiha, tai jos oot muodokas, niin kunhan olet vain onnellinen, niin mitä se muille kuuluu!

No sä kyllä itse heittelet kuinka joku olisi parempi norm.painoisena, eikä lihavana. Toinen olisi parempi lihaksikkaana, eikä narukätenä. Yksi olisi parempi ei-psykopaattina. Mietipä niitä. Loukkaavaa.

Kai se muodokas on semmoinen kiltti sana lihavalle vaikka saakin väärän merkityksen. Ja monet lihavat kutsuvat itseään mielummin muodokkaaksi kuin pyöreäksi. Hoikkakin voi olla muodokas jos on esim leveä lantio ja tissit kuitenkin. Itsekin ensin ihmettelin alipainoisena kun minulle sanottiin että minulla on muotoja. Selvisi että tällä tarkoitettiin leveää lantiotani jne.

En tajua näitä keskusteluja, miksi aina pitää toisia haukkua? Eikö se nyt vain ole pääasia, että itse viihtyy omassa kropassaan ja jos puolisokin tykkää, niin se riittää?

Mä synnytin juuri ja se paino on edelleen tallella, mutta esikoisen raskauden jälkeen laihduin normaalipainoon 4kk:ssa. Siis laihduttamatta. Mies sanoi mulle, että rakastaa ja haluaa mua niin isompana kuin pienempänäkin. Ja pitää mua kauniina. Hänen mielestään pääasia on, että mä itse viihdyn kropassani. Ja mä viihdyn, jos mun painoindeksi on jotain 24 tai alle. Joten sitä kohti mennään ja kun mies tietää tavoitteeni, niin hän kannustaa sitä kohti. Vaikkakaan ei todellakaan pidä pahana tätäkään painoa mikä mulla nyt on, vaikka olen 15kg painavampi kuin "normaalisti".

[QUOTE="joo";28483559]Hoikkakin voi olla muodokas jos on esim leveä lantio ja tissit kuitenkin.[/QUOTE]

Tuo on oma ihanteeni :p Pyöreät pakarat selkeästi erottuvassa lantiossa ja rinnat, jotka selvästi näkyvät mutta eivät roiku, ovat erittäin kauniit mutta suht harvinaiset, nuoremmilla naisilla näkee enemmän.

Tiettyä toleranssia on eli peppu ja rinnat voivat olla hieman isot tai pienet, muttei liikaa, JOS kokonaisuus on muuten kunnossa :p Ja enemmän joustan rinnoista kuin pepusta itse.

Mun keho on luonnostaan todella kurvikas tiimalasi. Nyt bmi 24 ja kyllä musta sitä löysää löytyy vaikka muille jakaa. Rinnat kokoa 80 g, eikä tosiaan ole mikään change-koko. Varmaan pitäs ainakin 5 kiloa laihtua, että itse tykkäisin. Eikä ole liikynnanpuute ongelmana. No, kun lopetan imetyksen, voin varmaan sentään rintaliiveissä vaihtaa kokoon 75 f...

Naisella saa olla kokoa ja nainen voi olla pullea, kunhan vyötärön seutu on kunnossa. Eli tukevat jalat yms ei haittaa, jos maha ei roiku ja ei ole mitään hirveitä ihroja vyötäröllä.

Mun keho on luonnostaan todella kurvikas tiimalasi. Nyt bmi 24 ja kyllä musta sitä löysää löytyy vaikka muille jakaa. Rinnat kokoa 80 g, eikä tosiaan ole mikään change-koko. Varmaan pitäs ainakin 5 kiloa laihtua, että itse tykkäisin. Eikä ole liikynnanpuute ongelmana. No, kun lopetan imetyksen, voin varmaan sentään rintaliiveissä vaihtaa kokoon 75 f...

Kertokaa ennemmin vaikka rinnanympärysmitta ja mitta rinnan alta, koska nuo kuppikoot tosiaan vaihtelee niin paljon, ettei kerro mitään. :) Kiinnostais kyllä tietää mitkä sun mitat on, jos ei kerran changen koko ole...

Yhteistyössä