V
"väsynyt"
Vieras
Menee illalla kiltisti nukkumaan. Herätykset joka ilta ennen nukkumaanmenoamme pari kertaa (välillä 19-23, tai vaihtoehtoisesti välillä 20.30-24 jos nukkumaanmeno viivästynyt päiväunien vuoksi). Sitten se alkaa, joka yö: klo 01, klo 04, klo 06 ja puoli kahdeksalta ylös. Näin kotona, kylässä, omassa sängyssä meidän huoneessa (jolloin herää huutamaan), omassa sängyssä omassa huoneessa (huutaa), meidän välissä (huutaa, tai sitten vaan paijailee, hailee, kiipeää vanhempiensa päälle, herättää joka tapauksessa). Yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat, kun lapsi on nukkunut yhdellä iltaherätyksellä aamuun saakka. Taitaa olla kaksi kertaa.
Ja IKÄÄ KOLME VUOTTA
Alkaa väsyttämään pikkuhiljaa...
Ja IKÄÄ KOLME VUOTTA