Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:me lähdetään viroon kolmeks päivää ilman poikaa![]()
omg, siis daa, siis kolme niinku päivää.
*pi55is*
niimp!kelaa hei sitä niinq hou!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:me lähdetään viroon kolmeks päivää ilman poikaa![]()
omg, siis daa, siis kolme niinku päivää.
*pi55is*
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En minä ainakaan ota, kun ei onneks useinkaan ole pakko.
Kyllähän me kaupassa yhdessä käydään, mutta usein käyn yksinkin.
En koskaan ottais lasta mukaan omille menoilleni, parturiin, lääkäriin tms.
Käykö kateeks lasten raahaajat? B)
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:jokainen tekee tavallaan. Joillakin onnistuu se lasten mukaan ottaminen, jollakin ei. joku voi mennä lapsen kanssa vaikka kirkkoon ilman että se häiritsee itseä tai muita ja joku ei saa edes maitopurkkia kaupasta vauvan kanssa haettua. me ollaan erilaisia ja myös katsellaan asioita eri kantilta.
Peesi!
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Kertokaa mulle miten kampaajalla voi käydä lapsen/lasten kanssa???? Mulla menee siellä yleensä about 2h joten sinne ei todellakaan voi ottaa lapsia mukaan,enkä ottaiskaan.Onneks ei ole pakko raahata lapsia joka paikkaan.Mies kyllä pystyy katsomaan lapsia tarpeen vaatiessa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En koe lapsiani rasitteeksi, joita TÄYTYISI RAAHATA mukana. Ehkä kyseessä on siis asenne-ero perheenjäseniin.
Niinpä. Hassu avaus sinänsä, koska minä otan kyllä useinkin mukaan joka paikkaan. Jopa lääkärille. Ehkä siksi en koekaan sitä rasitteena, koska lapsi osaa käyttäytyä mallikkaasti missä tahansa. =)
Aika useinhan täälläkin on avauksia, ettei lasten kanssa pärjää edes kauppareissua. Outoa.
No,tuskin nyt siitä pärjäämisestä oli kyse.....![]()
Miksi lapset pitäisi ottaa esim. lääkäriin mukaan jos ei ole pakko??? tai kauppaan??? En nauti ruokaostoksista lasten kanssa,mieluummin hoidan ne yksin tai mies käy yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Kertokaa mulle miten kampaajalla voi käydä lapsen/lasten kanssa???? Mulla menee siellä yleensä about 2h joten sinne ei todellakaan voi ottaa lapsia mukaan,enkä ottaiskaan.Onneks ei ole pakko raahata lapsia joka paikkaan.Mies kyllä pystyy katsomaan lapsia tarpeen vaatiessa.
Mulla oli viime perjantaina kampaaja ja itse jopa pyysin 4v. tyttöä lähtemään mukaan.
Hän kun on kova menemään joka paikkaan ja reissata meidän vanhempien mukana. Tyttö lähti innoissaan mukaan ja jopa viihtyi koko sen ajan mitä siellä olimme. Tosin olimme "vain" tunnin, eikä kahta. Neiti jutteli kampaajalle niitä näitä ja välillä piirteli. Hyvin sai ajan kulumaan =) Ehkä 8kk kuopusta en ottaisi mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tina:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:jokainen tekee tavallaan. Joillakin onnistuu se lasten mukaan ottaminen, jollakin ei. joku voi mennä lapsen kanssa vaikka kirkkoon ilman että se häiritsee itseä tai muita ja joku ei saa edes maitopurkkia kaupasta vauvan kanssa haettua. me ollaan erilaisia ja myös katsellaan asioita eri kantilta.
Peesi!
Peesaan myös tätä. Turha silti luulla, että sellaiset äidit, kenellä lapset usein/aina mukana, ottaisivat heidät VAIN, koska pakko. Itse ainakin otan mielelläni ja usein siltikin, vaikka voisivat olla isän kanssa kotonakin. Eipä aikaakaan, kun ne ei enää tule mukaan, vaikka kuinka itse haluaisikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:En tosin ole monesta asiata osannut ajatella ilman tätä palstaa, että ne pitäisi kokea kamalina velvollisuuksina, enkä osaa vieläkään....
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En minä ainakaan ota, kun ei onneks useinkaan ole pakko.
mutta miksi se lapsi ei voi ollakaupassa mukana?Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En minä ainakaan ota, kun ei onneks useinkaan ole pakko.
En minäkään ota... normaalistikin jätän likan yksikseen kotio ku käväsen siwassa. Matkaa lähikauppaan on 100m ja hyvin on pärjänny.
Tässä oottelen, et koskakohan uskaltaisin jättää likan kotio et isommassa kaupassa kävisin (S-marketti on n.2km:n päässä )
Pakkohan tuon likan on oppia yksinään jo olemaan.... kouluun kun kohta menee