M
minä vain
Vieras
meinaatko joskus kun työt loppuu niin pärjätä kelan päivärahalla?????
toivottavasti myös pärjäät sillä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Entä matkavakuutus itselle ja mukana matkustaville alle 18-vuotiaille?
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:meinaatko joskus kun työt loppuu niin pärjätä kelan päivärahalla?????
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Ei vakuuta, sori![]()
Mä en esim. halua mennä lakkoon. Tällä hetkellä asiat menee niin että saan palkankorotukset yms mitkä muutkin ja olen tyytyväinen siihen. Olen tässä tilanteessa ihan mielelläni se teidän parjaama "vapaamatkustaja" :hug:
Kuulutko kuitenkin työttömyyskassaan?
Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:meinaatko joskus kun työt loppuu niin pärjätä kelan päivärahalla?????
Yhä vielä, ansiosidonnaisen saadakseen ei tarvitse kuulua liittoon, riittää kun kuuluu työttömyyskassaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:meinaatko joskus kun työt loppuu niin pärjätä kelan päivärahalla?????
Yhä vielä, ansiosidonnaisen saadakseen ei tarvitse kuulua liittoon, riittää kun kuuluu työttömyyskassaan.
Tuolla toisessa ketjussa kerroit ettet sinä tai mies kumpikaan kuulu työttömyyskassaan?
Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Ei vakuuta, sori![]()
Mä en esim. halua mennä lakkoon. Tällä hetkellä asiat menee niin että saan palkankorotukset yms mitkä muutkin ja olen tyytyväinen siihen. Olen tässä tilanteessa ihan mielelläni se teidän parjaama "vapaamatkustaja" :hug:
En ainakaan tällä hetkellä, tuskin liityn siihenkään.
Mutta ansiosidonnaista varten ei tarvitse kuulua liittoon. Pelkkä työttömyyskassaan kuuluminen riittää.Alkuperäinen kirjoittaja me:Tietty jos on huono kuukausipalkka, niin on varmaan aika sama että onko Kelan työttömyyspäivärahalla vai saako pienen ansiosidonnaisen. Mutta jos on hyvä palkka, tai edes kohtuullinen, edes vaikka 1500 euroa, niin kyllä siinä pikkusen saattais kyrsiä kun jäis kelan päivärahoille ;/
Alkuperäinen kirjoittaja me:Tietty jos on huono kuukausipalkka, niin on varmaan aika sama että onko Kelan työttömyyspäivärahalla vai saako pienen ansiosidonnaisen. Mutta jos on hyvä palkka, tai edes kohtuullinen, edes vaikka 1500 euroa, niin kyllä siinä pikkusen saattais kyrsiä kun jäis kelan päivärahoille ;/
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Ei vakuuta, sori![]()
Toivon ettet sinä tai miehesi joudu työttömäksi tai pakkolomalle!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mutta ansiosidonnaista varten ei tarvitse kuulua liittoon. Pelkkä työttömyyskassaan kuuluminen riittää.Alkuperäinen kirjoittaja me:Tietty jos on huono kuukausipalkka, niin on varmaan aika sama että onko Kelan työttömyyspäivärahalla vai saako pienen ansiosidonnaisen. Mutta jos on hyvä palkka, tai edes kohtuullinen, edes vaikka 1500 euroa, niin kyllä siinä pikkusen saattais kyrsiä kun jäis kelan päivärahoille ;/
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Ei vakuuta, sori![]()
Toivon ettet sinä tai miehesi joudu työttömäksi tai pakkolomalle!
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:En oo kuulunu enkä aio liittyä. Työttömyyskassoja on erikseen jos sen puolen haluaa turvata ja juristeja jos niiden apuja tarvii. Sinne liittoon menee ihan huomaamatta paljon rahaa ja tiedättekö mitä YT neuvotteluissa tapahtuu? Työnantaja ilmoittaa kuka lähtee ja kuka jää.
Oukei =) Musta kassaan kuuluminen on ihan järkevää eikä amksa paljon mitään. Saapahan sen ansiosidonnaisen, jos jää työttömäksi.Alkuperäinen kirjoittaja me:Kommentoin lähinnä tuolle ap:lle, joka kertomansa mukaan ei kuulu työttömyyskassaankaan, koska ei koe sitäkään tarpeelliseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:En oo kuulunu enkä aio liittyä. Työttömyyskassoja on erikseen jos sen puolen haluaa turvata ja juristeja jos niiden apuja tarvii. Sinne liittoon menee ihan huomaamatta paljon rahaa ja tiedättekö mitä YT neuvotteluissa tapahtuu? Työnantaja ilmoittaa kuka lähtee ja kuka jää.