En koe saavani mitään vastinetta rahoilleni.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi ei kuulua liittoon?
Siis sillonhan riittäis että sä kuulut työttömyyskassaan!Alkuperäinen kirjoittaja vitsake:Ihan siltä varalta että jos työt joskuu loppuu niin elintaso ei kärsis ihan niin kauheasti...
Aivan. Tehyn taistossahan kävi näin. Tehy taistelit omilleen korotukset.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jo pelkästään se että liitolta saa apua jos tulee ongelmia ta:n kanssa. Plus ansiosidonnainen, no senhän saa muutenkin. Ja vielä se että liitothan ne on taistelleet nykyiset edut eli solidaarisuudestakin kuulun. Ja jos ei kuulu liittoon niin minusta ei tarvitsisi maksaa palkankorotuksiakaan. Liitothan nekin tappelevat.
Mä oon ihan samaa mieltä, eli jos et kuulu esim. Tehyyn et ole mielestäni ansainnut Tehyläisille tulleita palkankorotuksia..Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jo pelkästään se että liitolta saa apua jos tulee ongelmia ta:n kanssa. Plus ansiosidonnainen, no senhän saa muutenkin. Ja vielä se että liitothan ne on taistelleet nykyiset edut eli solidaarisuudestakin kuulun. Ja jos ei kuulu liittoon niin minusta ei tarvitsisi maksaa palkankorotuksiakaan. Liitothan nekin tappelevat.
Minkä liiton luotto olet?Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Pääluottamusmiehenä pakko sanoa että liittoon kuulumattomat on työpaikan vapaamatkustajia. Liitto neuvottelee korotukset ja silti liittoon kuulumattomat saa samat edut. Mutta ehkä se muuttuu tulevaisuudessa?
TUAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minkä liiton luotto olet?Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Pääluottamusmiehenä pakko sanoa että liittoon kuulumattomat on työpaikan vapaamatkustajia. Liitto neuvottelee korotukset ja silti liittoon kuulumattomat saa samat edut. Mutta ehkä se muuttuu tulevaisuudessa?
Koulutuksia on työpaikankin puolesta ja toimintaa ihan omastakin takaa tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Liitot järjestävät myös kaikennäköistä koulutusta jäsenilleen ja kaikenlaista toimintaa muutenkin.
Kuulutko kuitenkin työttömyyskassaan?Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Ei vakuuta, sori
Mä en esim. halua mennä lakkoon. Tällä hetkellä asiat menee niin että saan palkankorotukset yms mitkä muutkin ja olen tyytyväinen siihen. Olen tässä tilanteessa ihan mielelläni se teidän parjaama "vapaamatkustaja" :hug: