Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Ihan pikku vinkki sinulle ja kaikille ekaa odottaville: älkää "julistako" mitään! (kuten kaikki muutkin ovat sanoneet ).
Oot ehkä oikeessa
Myönnän että olen ollut pöllö
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Ihan pikku vinkki sinulle ja kaikille ekaa odottaville: älkää "julistako" mitään! (kuten kaikki muutkin ovat sanoneet ).
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Silloin kun itken niin olen muualla kuin netissä. Se on mun tapa vahvistaa oloa... Netto ei helpota suruun.
Kun mun mieheni sai aivoinfarktin ja minä - pienen lapsen äitinä ja toinen vatsassa - .
Joo niin vaikuttaa. Sä olet ollut vahva kun et masentunut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muutoin en tähän kommentoi, mutta se joka väittää masennuksen parantuvan lenkkeilyllä ei tiedä ko. sairaudesta yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Ihan pikku vinkki sinulle ja kaikille ekaa odottaville: älkää "julistako" mitään! (kuten kaikki muutkin ovat sanoneet ).
Oot ehkä oikeessaMulle tulee pikkuhiljaa paha mieli kun niin harva haluaa halata täällä kun oon ite ihan onneni kukkuloilla ja täynnä uskoa!
Myönnän että olen ollut pöllö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muutoin en tähän kommentoi, mutta se joka väittää masennuksen parantuvan lenkkeilyllä ei tiedä ko. sairaudesta yhtään mitään.
En oo ikinä sanonu että se on 100% varmaa :heart:
Oon aina sanonu että lenkille mars! Ei siinä voi mitään menettää. Se on tieteellisesti todistettu yhtä vahvaksi hoidoksi kuin masislääkkeet. Jotka toimii osalla porukkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tuota öööhh... Toi oli harmaan jonkun ilkeän sanat musta. Ei mun. Se keksi ja karrikoi. Olipas paskamaisesti tehty. Kiitti vaan. Täällä on oikein lynkkaus kusipäitä. Mieti vähän miksi esiintyisin harmaana ja haukkuisin itseäni? HALOOO piparisuu ..alennuit samalle tasolle kuin vieras. Men aio mennä teidän tasolle
Lopetan sinulle kommentoinnin ennen kuin haukut lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Joo niin vaikuttaa. Sä olet ollut vahva kun et masentunut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muutoin en tähän kommentoi, mutta se joka väittää masennuksen parantuvan lenkkeilyllä ei tiedä ko. sairaudesta yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ja miksei esikoistaan odottava saisi kertoa haaveistaan ja unelmoida? Kyllä ainakin mun kohdalla ne kaikki ovat tähän mennessä toteutuneet. Ei tarvitse aina olla heti murskaamassa jonkun odotuksia ja haaveita, ja se ei ole totta, etteikö niitä voisi toteuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Mä en taida sanoa mitään kommenttia tähän ketjuun, kun muuten musta ilmoitetaan ylläpidolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Koliikkilasten vanhemmat, hoi:
Ei muiden ilo tai onni ole teiltä mitenkään pois. Se, etttä minä kerron minulla ja lapsellani menevän ihan hyvin, tai että esikoistaan odottava kertoo innoissaan mitä haluaa vauvansa kanssa tehdä ei tarkoita sitä, että mielestämme teidän koliikit ovat omaa syytänne ja teidän pitäisi osata paremmin jne.
Se, että yhdellä vauvalla on koliikki, ei tarkoita sitä, että kaikille vauvoille tulee koliikki. Se, että yhdellä äidillä on vaikeata, ei tarkoita sitä, että kaikkien raskaana olevien naisten pitäisi masentua koska heidän elämänsä on loppunut.
Ettekö voisi antaa ihmisten olla onnellisia ja innoissaan?
Alkuperäinen kirjoittaja nih:Näin monta vastaajaa ja vain ap, keikas ja silmukka eivät valita. Kaikenmaailman masennukset ja väsymykset. Pah, sanon minä. Suurin osa (ei kaikki) on kyllä nykypäivän aikuisten laiskuutta ja veltoutta.
Minä ymmärrän pointtisi ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ja miksei esikoistaan odottava saisi kertoa haaveistaan ja unelmoida? Kyllä ainakin mun kohdalla ne kaikki ovat tähän mennessä toteutuneet. Ei tarvitse aina olla heti murskaamassa jonkun odotuksia ja haaveita, ja se ei ole totta, etteikö niitä voisi toteuttaa.
Haaveiden ja unelmien kertominen haaveina ja unelmina on eri asia kuin haaveiden ja unelmien kertominen faktoina.
Tulipas omituisen näköinen lause... *missä Sörhis*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:En ihan ymmärtänyt kirjoitustasi, mutta ilmeisesti odotat esikoista? Suurin osa meistä äideistä on todella onnellisia lapsistaan, mutta välillä arki meinaa näännyttää. Siinä mielentilassa on mukava kuittailla esikoistaan odottaville/yhden lapsen äideille/keille vain, joiden elämä vaikuttaa helpommalta kuin oma. Älä siis välitä: lasten kanssa elämä on vasta täydellistä - kaikin tavoin!
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Koliikkilasten vanhemmat, hoi:
Ei muiden ilo tai onni ole teiltä mitenkään pois. Se, etttä minä kerron minulla ja lapsellani menevän ihan hyvin, tai että esikoistaan odottava kertoo innoissaan mitä haluaa vauvansa kanssa tehdä ei tarkoita sitä, että mielestämme teidän koliikit ovat omaa syytänne ja teidän pitäisi osata paremmin jne.
Se, että yhdellä vauvalla on koliikki, ei tarkoita sitä, että kaikille vauvoille tulee koliikki. Se, että yhdellä äidillä on vaikeata, ei tarkoita sitä, että kaikkien raskaana olevien naisten pitäisi masentua koska heidän elämänsä on loppunut.
Älä siinä paasaa. Jos me keskutellaan "katjan"kanssa niin se ei tod ollu tarkotettuna sulle.
Kaikki ei pyöri sun navan ympärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Koliikkilasten vanhemmat, hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ja miksei esikoistaan odottava saisi kertoa haaveistaan ja unelmoida? Kyllä ainakin mun kohdalla ne kaikki ovat tähän mennessä toteutuneet. Ei tarvitse aina olla heti murskaamassa jonkun odotuksia ja haaveita, ja se ei ole totta, etteikö niitä voisi toteuttaa.
Haaveiden ja unelmien kertominen haaveina ja unelmina on eri asia kuin haaveiden ja unelmien kertominen faktoina.
Tulipas omituisen näköinen lause... *missä Sörhis*![]()