P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tuota öööhh... Toi oli harmaan jonkun ilkeän sanat musta. Ei mun. Se keksi ja karrikoi. Olipas paskamaisesti tehty. Kiitti vaan. Täällä on oikein lynkkaus kusipäitä. Mieti vähän miksi esiintyisin harmaana ja haukkuisin itseäni? HALOOO piparisuu ..alennuit samalle tasolle kuin vieras. Men aio mennä teidän tasolle
Lopetan sinulle kommentoinnin ennen kuin haukut lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:Musta on vaan ärsyttävää, että joku voi sanoa, että kaikki sujuu ja koskaan ei tule mitään ongelmaa jne.
Kun sä et voi sitä tietää.
Itse nautin lapsista, mutta kyllä se vaan välillä ärsyttää, kun 2uhmaa koko ajan, ei se sitä tarkota et äitiyttä vaihtaisin.
En epäile etteikö minunkin tulevat lapset uhmaisi jopa vuosia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja uskomaton:Sä olet myös sanonut yhtä ja toista vammaisista ja sellaisenkin muistan missä yksinäisyydestä puhuttiin ja sinusta ihmisessä on jotain perustavan laatuista vikaa jos ei ole kavereita. Sanoit että oma vika, turha valittaa.
Luulen ettet ole ilkeä, hieman yksinkertainen vaan.
Ilmoitan kaikki mustamaalaamiset ylläpidolle. Myös tämän. Kiitos. Koska en halua riitaa. Mene vaikka kiusaamaan lapsiasi.. Mitä sinä täällä roikut mua haukkumassa ja varmaan muitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja uskomaton:Sä olet myös sanonut yhtä ja toista vammaisista ja sellaisenkin muistan missä yksinäisyydestä puhuttiin ja sinusta ihmisessä on jotain perustavan laatuista vikaa jos ei ole kavereita. Sanoit että oma vika, turha valittaa.
Luulen ettet ole ilkeä, hieman yksinkertainen vaan.
Ilmoitan kaikki mustamaalaamiset ylläpidolle. Myös tämän. Kiitos. Koska en halua riitaa. Mene vaikka kiusaamaan lapsiasi.. Mitä sinä täällä roikut mua haukkumassa ja varmaan muitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Mulla repii hermoja kun kaikki kaupankassoista ja puolitutuista lähtien ovat tietämässä että "odotappas vaan,kyllä se sullakin/lapsellakin...". Mitä hittoa,mistä ne etukäteen tietää miten minä tai lapsi tullaan käyttäytymään missäkin tilanteessa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tuota öööhh... Toi oli harmaan jonkun ilkeän sanat musta. Ei mun. Se keksi ja karrikoi. Olipas paskamaisesti tehty. Kiitti vaan. Täällä on oikein lynkkaus kusipäitä. Mieti vähän miksi esiintyisin harmaana ja haukkuisin itseäni? HALOOO piparisuu ..alennuit samalle tasolle kuin vieras. Men aio mennä teidän tasolle
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Siis mä käsitän niin et sulla ei vielä ole yhtään lasta ennestään? Eli odotat ensimmäistä? Jos näin on niin ethän sinä mitenkään voi tietää miten tulet jaksamaan sitten lapsiarkea? Et ihan mitenkään =)
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tuota öööhh... Toi oli harmaan jonkun ilkeän sanat musta. Ei mun. Se keksi ja karrikoi. Olipas paskamaisesti tehty. Kiitti vaan. Täällä on oikein lynkkaus kusipäitä. Mieti vähän miksi esiintyisin harmaana ja haukkuisin itseäni? HALOOO piparisuu ..alennuit samalle tasolle kuin vieras. Men aio mennä teidän tasolle
Etsipäs yksikin lause, jossa haukun sua. Lue tämän jälkeen tuo oma lauseesi jonka olen mustannut. Sanoppas sitten kuka se on tässä joka oikein haukkuu!!! :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja nih:Näin monta vastaajaa ja vain ap, keikas ja silmukka eivät valita. Kaikenmaailman masennukset ja väsymykset. Pah, sanon minä. Suurin osa (ei kaikki) on kyllä nykypäivän aikuisten laiskuutta ja veltoutta.
Minä ymmärrän pointtisi ap.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ihminen voi väsyä ihan yllättäen.
Alkuperäinen kirjoittaja muori harmaana:Lenkkeilen ja syön masennuslääkkeitä,koska ne on mulle määrätty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tuota öööhh... Toi oli harmaan jonkun ilkeän sanat musta. Ei mun. Se keksi ja karrikoi. Olipas paskamaisesti tehty. Kiitti vaan. Täällä on oikein lynkkaus kusipäitä. Mieti vähän miksi esiintyisin harmaana ja haukkuisin itseäni? HALOOO piparisuu ..alennuit samalle tasolle kuin vieras. Men aio mennä teidän tasolle
Etsipäs yksikin lause, jossa haukun sua. Lue tämän jälkeen tuo oma lauseesi jonka olen mustannut. Sanoppas sitten kuka se on tässä joka oikein haukkuu!!! :attn: :attn:
mä en ole haukkunut ketään. toistin vain lukemani, jotkut muutkin tässä ketjussa mainitsevat asiasta kuin minä.
ja edelleen, on todella vaikea todistaa, koska se ketju on poistettu, äitiyslomalaisen nauramiset raiskatulle poistettu, ja kommentit äitiyslomalaisille kun muut palstalaiset tuohtuivat tästä nauramisesta.
menkää vaikka katsomaan.