P
PK
Vieras
Ai!?? Mulle se on ainakin ihan toisinpäin. Omalla kohdallani tahdon mielummin "normaaleita" vauvoja, enkä mitään nelikilosia!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Jaa a, en oo kuullukkan. Omat on olleet keijun kokosia ja mun mielestä kaikista ihanimpia ja juur hyvän kokosia :heart: :heart:
Tottahan toki oma on aina paras :heart: koosta riipumatta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja simpu:No en oo kuullutkaan! Tai mä en ainakaan ihannoi. Mitä lähempänä vauva on kolmea kiloa, sitä helpommin se tulee ulos. Vai onko tässäkin taustalla joku sankaritarina, sain viisikiloisen lapsen enkä revennyt yhtään![]()
kyllä on,tyttöni painoi melkei 5kg ja ei tullut yhtään tikkiäsiinä sulle.Olisin voinut lähteä heti kotiin synnäriltä
![]()
![]()
Pojasta joka painoi 4400g tuli 1tikki,olin silloin kyl pikkusen pienempi kun nytsiinä sulle,usko tai älä sama se!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja simpu:No en oo kuullutkaan! Tai mä en ainakaan ihannoi. Mitä lähempänä vauva on kolmea kiloa, sitä helpommin se tulee ulos. Vai onko tässäkin taustalla joku sankaritarina, sain viisikiloisen lapsen enkä revennyt yhtään![]()
= toosa on hiton väljä.
Mitä leuhkimista siinä on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja simpu:No en oo kuullutkaan! Tai mä en ainakaan ihannoi. Mitä lähempänä vauva on kolmea kiloa, sitä helpommin se tulee ulos. Vai onko tässäkin taustalla joku sankaritarina, sain viisikiloisen lapsen enkä revennyt yhtään![]()
kyllä on,tyttöni painoi melkei 5kg ja ei tullut yhtään tikkiäsiinä sulle.Olisin voinut lähteä heti kotiin synnäriltä
![]()
![]()
Pojasta joka painoi 4400g tuli 1tikki,olin silloin kyl pikkusen pienempi kun nytsiinä sulle,usko tai älä sama se!!!!
Ei mulla oo mitään ongelmaa, vaikka olisit saanut 7 kiloisen ilman tikkiä. Mutta en ymmärrä miksi sitä pitäisi ihailla?
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja simpu:No en oo kuullutkaan! Tai mä en ainakaan ihannoi. Mitä lähempänä vauva on kolmea kiloa, sitä helpommin se tulee ulos. Vai onko tässäkin taustalla joku sankaritarina, sain viisikiloisen lapsen enkä revennyt yhtään![]()
= toosa on hiton väljä.
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja saa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Onko iso vauva mukamas hieno juttu? Mun mielestä nykyään ajatellaan niin, että vain ylipainoiset ja raskausaikana sadan edestä syövät äidit saavat isoja vauvoja, sokerivauvoja.
hmm,enpä tiiä itse olen 175cm 53kg eka vauva 4400g toka 4880g
![]()
sokeriarvot kunnossa jne. niin kuin kätilö sanoi meille vaan tulee isot vauvat :heart: :heart:
Ja kyllä meidän vauvoja kehuttiin aina,kun on niin kivan kokoiset ja helpot jne...ja kehutaan vieläkin kun kasvaa niin hyvin,ei ole säälittäviä rääpäleitä joita pitää seurata,syöttää ja taas seurata ja taas syöttää ja aina vaan kaikki alusta kouluikään asti ja silloinkin se pienirääpäle on pienempi kuin muut luokkatoverit![]()
![]()
Siinäpä mukavan oloinen äiti :-O! Ootko entinen koulukiusaaja?
Tai sitten on vaan jostain päässyt katkeroitumaan, omat vauvat kun olleet jättiläisiä jo vastasyntyneenä. Koulussa sitten niitä luokan pontsoja.
![]()
juu,älä unta näe.Poikani on nyt kohta 7v ja 128cm pitkä ja painaa vain 25kg,eli normaalipainoinen kaveri
kade,kade
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja saa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Onko iso vauva mukamas hieno juttu? Mun mielestä nykyään ajatellaan niin, että vain ylipainoiset ja raskausaikana sadan edestä syövät äidit saavat isoja vauvoja, sokerivauvoja.
![]()
sokeriarvot kunnossa jne. niin kuin kätilö sanoi meille vaan tulee isot vauvat :heart: :heart:
Ja kyllä meidän vauvoja kehuttiin aina,kun on niin kivan kokoiset ja helpot jne...ja kehutaan vieläkin kun kasvaa niin hyvin,ei ole säälittäviä rääpäleitä joita pitää seurata,syöttää ja taas seurata ja taas syöttää ja aina vaan kaikki alusta kouluikään asti ja silloinkin se pienirääpäle on pienempi kuin muut luokkatoverit![]()
![]()
Tai sitten on vaan jostain päässyt katkeroitumaan, omat vauvat kun olleet jättiläisiä jo vastasyntyneenä. Koulussa sitten niitä luokan pontsoja.
![]()
juu,älä unta näe.Poikani on nyt kohta 7v ja 128cm pitkä ja painaa vain 25kg,eli normaalipainoinen kaveri
kade,kade
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mä oon kyllä ollut kuulevinani hienoista vihjailua siitä, että olen ilmeisesti syönyt raskausaikoina hyvin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja saa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Onko iso vauva mukamas hieno juttu? Mun mielestä nykyään ajatellaan niin, että vain ylipainoiset ja raskausaikana sadan edestä syövät äidit saavat isoja vauvoja, sokerivauvoja.
![]()
![]()
![]()
kade,kade
![]()
![]()
Jättiläisten käyrällä kasvaa siis (suuri lapsi) :/ Kuuluu niihin luokan isoihin köntyksiin joita kaikki hyljeksii. Päätä pitempi kuin muut ja leveä kuin ladon ovi.
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:ei ole säälittäviä rääpäleitä joita pitää seurata,syöttää ja taas seurata ja taas syöttää ja aina vaan kaikki alusta kouluikään asti ja silloinkin se pienirääpäle on pienempi kuin muut luokkatoverit![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja saa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Onko iso vauva mukamas hieno juttu? Mun mielestä nykyään ajatellaan niin, että vain ylipainoiset ja raskausaikana sadan edestä syövät äidit saavat isoja vauvoja, sokerivauvoja.
![]()
![]()
![]()
kade,kade
![]()
![]()
Jättiläisten käyrällä kasvaa siis (suuri lapsi) :/ Kuuluu niihin luokan isoihin köntyksiin joita kaikki hyljeksii. Päätä pitempi kuin muut ja leveä kuin ladon ovi.
http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=661/sprog=4/grp=9/menu=1/
katso vaikka
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja saa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Onko iso vauva mukamas hieno juttu? Mun mielestä nykyään ajatellaan niin, että vain ylipainoiset ja raskausaikana sadan edestä syövät äidit saavat isoja vauvoja, sokerivauvoja.
![]()
![]()
![]()
kade,kade
![]()
![]()
http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=661/sprog=4/grp=9/menu=1/
katso vaikka
Entäs tuo meidän urheilijapoika, joka 7-vuotiaana on 140 cm pitkä ja painoa 38 kg :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mikä siinä on, että jos vauva syntyy vähän hoikempana, niin se ei tunnu olevan "hyvä juttu". Sitten jos vauva on päälle nelikiloinen, niin sitä kehutaan "potraksi" ja "hyvän kokoiseksi". Eikö ihanne ole keskikokoinen vauva noin terveyden kannalta? Miksi sitten suurempaa kokoa "ihannoidaan"?
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja simpu:No en oo kuullutkaan! Tai mä en ainakaan ihannoi. Mitä lähempänä vauva on kolmea kiloa, sitä helpommin se tulee ulos. Vai onko tässäkin taustalla joku sankaritarina, sain viisikiloisen lapsen enkä revennyt yhtään![]()
= toosa on hiton väljä.
sä taasterve :wave: