Miksi haluat/laitoit hiuspidennykset ja/tai tuuhennokset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siksi, että omat hiuksesi eivät kasva pitkiksi vai siksi, että hiuksesi eivät ole paksut?

En oikein ymmärrä noiden pidennysten ideaa, mulla itselläni tosi paksut ja itse kasvatetut pitkät hiukset.

suurimmalla osalla Suomalaisista hiuslaatu on ohutta ja tai ei kasva kovin pitkäksi. Siks moni laittaa pidennykset/tuuhennokset. Hyvä, jos ap:n hiukset on poikkeus! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
suurimmalla osalla Suomalaisista hiuslaatu on ohutta ja tai ei kasva kovin pitkäksi. Siks moni laittaa pidennykset/tuuhennokset. Hyvä, jos ap:n hiukset on poikkeus! :)

Yks päivä täällä joku väitti, ettei kovin moni tykkää paksuista hiuksista, mun kokemus on ihan toisenlainen.

mä vaan halusin pitkät hiukset,kovasti aina koitan kasvattaaa mutta kun latvat menee aina niin nopsaa huonoksi niin niit joutuu leikkaa koko ajan ja sitten ne ei kasva...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siksi, että omat hiuksesi eivät kasva pitkiksi vai siksi, että hiuksesi eivät ole paksut?

En oikein ymmärrä noiden pidennysten ideaa, mulla itselläni tosi paksut ja itse kasvatetut pitkät hiukset.

Vaihtelu virkistää :D Edellisen parturikerran jälkeen itkin kotona kun tuttava pilasi mun hiukset, vaikka olinkin varautunut että jokin voi mennä pieleen kun olin hänen näyttömallina koulua varten niin en aavistanut että niiiin pieleen!

Oottelin siis että hiukset kasvais ees sen verran että voi jatkot laittaa niin ei tunnu se kynitty pää niin kamalalta, nyt onneks kasvaneet entisiin mittoihin edes ja edelleen otan pidennykset jos silt tuntuu, että alkaa oma tukka kyllästyttää. :)

muoks. itselläni on luonnostaan paksu ja vahva tukka... mutta liian lyhyt B)

vaikka mulla on paksut hiukset (ja nykyään kohtuu pitkätkin...) niin laitoin pidennyksen ihan vaan siksi, etten malttanut odottaa omien kasvamista... mulla on ollu pidennys 3 kertaa ja niiden aikana on omat hiukset kasvanu ihan huomaamatta =) eli ihan hyvä kasvatuskonsti...

Laitoin kun halusin pidemmät hiukset ja nää omat luonnonhaituvat on ohuet ja "lehmän nuolemat".. sai ihanan tuuheat, pitkät ja kuohkeat hiukset =) Nyt kyllä olen kasvattanut pitkät hiukset.. Silti voisin vielä harkita tuuhennosta, kun nää on ihan ohuet luirut.

Siksi koska musta tuntuu ettei nää mun omat hiukset kasva riittävän nopeasti. Haluan takas ne pitkät hiukset jotka sitten leikkasin ihan lyhyiksi! Mulla omat kuitenkin paksut, mut haluan vaan siltikin pitkät.

Kiinnostaa vaan toki tietää listää tosta, et miten hyvin ne sitten päässä kestää? Ja toi hinta.. Ehkä mä vähän aikaa kerään rahaa niihin, et sitten voin huoletta mennä ottamaan. :D Ei tässä kuitenkaan oo kultalusikka suussa synnytty. :D

Yhteistyössä