Miksi en osaa pitää itsestäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Olen laihtunut yli 20kg ja monelta olen kuullut kuinka hoikka ja kaunis olen, mutta mutta, edelleeen koen itseni lihavaksi ja jatkuvasti vertailen itseäni muihin ja kuinka tuntuu että kaikki ovat laihempia kuin minä. Tänään kun mut pakotettiin vaa'alle ja vaaka näytti paljon vähemmän kuin uskoin sen olevan, mutta silti HÄPEÄN itseeni :(

Sun pitäis ehkä saada muuta ajateltavaa elämääsi kuin paino, ulkonäkö tai ylipäätän sinä itse. Maailmassa on paljon kivaa ja kaunista ja niihin asioihin keskittymällä huomaat pitäväsi itsestäsikin. Jos koko ajan mietit miltä näytät ja mitä mieltä joku on ulkonäöstäsi et tule koskaan olemaan onnellinen. Tasapaino ja tyytyväisyys rakennetaan sisältä eikä ulkoa.

Mä olen laihtunut 82 kilosta 75 kiloon ,olen tämmönen puolentoista metrin hukkapätkä ja tunnen itseni überlaihaksi ja ihanaksi!

Mun tavoite on olla pikkujouluissa 70 kg niin sitten saan ostaa itselleni himoitsemani korun. Sittenkin olisin vielä paksu...

Loma on näemmä pahaksi laihikselle....

En osaa muuta kuin ajatella miltä näytän muitten silmissä, tiedän et sairasta, mutten vain osaa lopettaa :( Olen 165cm ja vaaka näytti tänään 55kg :/ Mutten ollut iloinen, tai hetken olin yllättynyt, mutta heti perään mua alkoi hävettää, enkä osaa sanoa miksi.

Mä olen ollut samanlaisessa tilanteessa/tilassa ja siitä pois pääseminen ei helppoo ollutkaan.
Sun vain pitää lopettaa ittes vertaaminen toisiin ja päättää elää omaa elämää muista välittämättä. Helppoa se ei oo, vaatii aikaa ja hae ammattiauttajalle jonka kans puhut ja selvität asiat.

Yhteistyössä