miksi sairaiden ulkonäköä pitää haukkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellukka1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ellukka1

Vieras
tuli tuosta yhdestä Gallupista mieleen mihin piti laittaa oma pituus/paino, eräs laittoi minulle:mahtaa olla pahan näköistä.. hyi, aikuinen lapsen kropassa...

Tuntui todella kivalta :| ja sama jos sanon ihmisille joka on mielestään ylipainoinen että mitäs se muutama kilo haittaa kommentiti ovat: no onhan se sun hyvä sanoa kun ei ole kilon kiloa ylimääräistä, pitääkö sunkin vastatat tähän kyllä me tiedetään mitä olet ylipainoisista mieltä :(

itselleni anoreksia oli vakava sairaus ja häpeän sitä,tuollaiset kommentit liiskaavat aina omantuntoni maanrakoon ja häpeän itseäni taas enemmän.

painoin tosiaan silloin aikoinani 39-40kg ja nytten 45kg ja olen todella ylpeä itsestäni että olen saanut kiloja lisää,mutta kuitenkin pitää haukkua,miksi?

Toi on kyllä ihan totta.. Vastaantulija voi tulla nalkuttamaan, että söisit nyt hyvä tyttö jotain, saisit vähän lihaa luittes ympärille.. |O |O
Tuskin sitä kukaan kehtais mennä ylipainoselle mainitsemaan asiasta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:

Kyllä ne kuule kehtaa
:|

Tosin jotkut saattavat ajatella, että toisen laihuudesta huomauttelu on lähes kohteliasta, toisin kuin lihavuudesta. Että eivät tajua, että se on ihan yhtä tökeröä. Mutta kyllä niitä ylipainosta marmattavia löytyy ihan yhtä lailla :/

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Kyllä ne kuule kehtaa
:|

Tosin jotkut saattavat ajatella, että toisen laihuudesta huomauttelu on lähes kohteliasta, toisin kuin lihavuudesta. Että eivät tajua, että se on ihan yhtä tökeröä. Mutta kyllä niitä ylipainosta marmattavia löytyy ihan yhtä lailla :/

Ihmiset kehtaa mitä vaan! Erään läheiseni kasvot ovat sen näköiset että niihin väkisinkin kiinnittää huomion ja sen ymmärrän jos vähän pitempään katsotaan.. Mutta kun osa nauraa päin naamaa ja loput kattelee sinne sun tänne mutta ei kukaan pysty normaalisti kasvokkain keskustelemaan:(

Mun poika saa kuulla joka päivä ilkeitä kommenteja silmästään,toinen silmä ollut syntymästä asti sokea ihan kierossa japaljon pienempi kuin toinen silmä.Poika ei itse välitä erilaisuudesta kun on tottunut siihen, kierosilmä silmäpuoli killisilmä sitä kuulee joka päivä :ashamed: mun tekis mieli nuijia ne haukkujat :kieh:

Toi on kyllä ihan totta.. Vastaantulija voi tulla nalkuttamaan, että söisit nyt hyvä tyttö jotain, saisit vähän lihaa luittes ympärille.. |O |O

Ai ei vai?????? Mietipäs uudelleen?????

Jaa-a, tuon mäkin tahtoisin tietää. En oikeasti ymmärrä mitä ihmeen merkitystä toisten ylimääräisllä kiloilla tai kilojen puutteella on toisille. Ja oikeassa olet, mun mielestäkin on erittäin tahditonta ja tökeröä. Osoittaa lähinnä ymmärtämättömyyttä ja empatiakyvyn puutetta, jos ihmisten sairauksista pitää heitellä herjaa tai sitten on itsellä todella paha olla. Makuja ja mieltymyksiä on niin monta erialista. Ulkonäkö on muutenkin ehkä typerin ja helpoin asia mistä lähteä toisia haukkumaan. Mun mielestä osoittaa lähinnä mielikuvituksen puutetta, jos ei muuta keksi mistä lähteä toisia haukkumaan jos nyt ylipäätään pitää haukkua, kaikkihan nyt osaa läskitellä, huoritella ja homotella.. Ymmärrän kyllä että pahalta tuntuu ja harmittaa, mutta älä anna tuollaisten älykääpiöitten pilata päivääsi. :hug:

Sitä paitsi sähän olet tosi nätti tyttö/nainen.. Luulen että ko haukkuja näki silloin kerran sun kuvasi ja on oikeasti kateellinen, liekö jopa sama nupin aukoja kuin silloin.. ;)

Oon samaan törmännyt valitettavan usein :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja M mamma:
Mun poika saa kuulla joka päivä ilkeitä kommenteja silmästään,toinen silmä ollut syntymästä asti sokea ihan kierossa japaljon pienempi kuin toinen silmä.Poika ei itse välitä erilaisuudesta kun on tottunut siihen, kierosilmä silmäpuoli killisilmä sitä kuulee joka päivä :ashamed: mun tekis mieli nuijia ne haukkujat :kieh:

Voi kun tuli paha mieli poikasi puolesta :(

Mulla on ahmimishäiriö. Eilen ahmin kaksin kourin suoraan kattilasta kylmää risottoa, kourallinen kerrallaan suuhun, hyvä ku en tukehtunut siihen. Painoa tällä persjalkaisella n120kg, en ole uskaltanut käydä puntarissa pitkään aikaan. Painostani saan kuulla vähän väliä, ja se ahdistaa vielä enemmän. samoin ahdistaa nämä läskitkin. Pelkään että tämän ahmimishäiriö muuttuu bulimiaksi jossainvälissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Jaa-a, tuon mäkin tahtoisin tietää. En oikeasti ymmärrä mitä ihmeen merkitystä toisten ylimääräisllä kiloilla tai kilojen puutteella on toisille. Ja oikeassa olet, mun mielestäkin on erittäin tahditonta ja tökeröä. Osoittaa lähinnä ymmärtämättömyyttä ja empatiakyvyn puutetta, jos ihmisten sairauksista pitää heitellä herjaa tai sitten on itsellä todella paha olla. Makuja ja mieltymyksiä on niin monta erialista. Ulkonäkö on muutenkin ehkä typerin ja helpoin asia mistä lähteä toisia haukkumaan. Mun mielestä osoittaa lähinnä mielikuvituksen puutetta, jos ei muuta keksi mistä lähteä toisia haukkumaan jos nyt ylipäätään pitää haukkua, kaikkihan nyt osaa läskitellä, huoritella ja homotella.. Ymmärrän kyllä että pahalta tuntuu ja harmittaa, mutta älä anna tuollaisten älykääpiöitten pilata päivääsi. :hug:

Sitä paitsi sähän olet tosi nätti tyttö/nainen.. Luulen että ko haukkuja näki silloin kerran sun kuvasi ja on oikeasti kateellinen, liekö jopa sama nupin aukoja kuin silloin.. ;)

Ihmeellistä puhetta sinulta, joka olet eräille todella ilkeä.

On kans kokemusta siitä että ihmiset haukkuvat, jos ei ulkonäöstä niin sitten jostain muusta, aina keksitään jotain mistä saisi sanoa pahasti. En ole itse koskaan haukkunut ketään enkä hauku ja eikä myöskään kummatkaan tyttöni tee sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En hauku koskaan ihmisten ulkonäköä, en ole tehnyt niin edes lapsena. Mielestäni ihmiset jotka niin tekevät, ovat alinta kastia. :(

Mitäköhän hakkuja saa siitä, että haukkuu ja nimittelee toista, menee jopa henkilökohtaisuuksiin joista kiusaajalla ei ole oikeasti minkäänlaista käsitystä.

Ellukka, älä välitä ja älä ole vietävissä moiseen mukaan. Hienoa, että otit tämän asian kumminkin puheeksi saa moni hiukan ajattelemisen aihetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Pata kattilaa soimaa, mutta tällä kertaa näköjään harmaana.. :xmas:

Toisen ihmisen ulkonäöön arvosteleminen ei osoita sanojaltaan mitään muuta kuin käytöstapojen puutetta. Ei kannata loukkaantua sellaisten ihmisten sanomisista, todennäköisesti näillä ihmisillä on puutteita muissakin käytöstavoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja M mamma:

ei voi olla totta! Mielestäni tuollainen on jo aivan hirveää, mutta poikasi on vielä pieni? koulussa jos ihminen poikkeaa mitenkään massasta hän joutuu valitettavasti silmätikuksi :| paljon iloa sinun ja poikasi elämään :hug:

ja kiitos kaikille kommenteistanne :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Pata kattilaa soimaa, mutta tällä kertaa näköjään harmaana.. :xmas:

Piti tulla ihan katsomaan mitä olet keksinyt vastata. Arvaappa miksi en sulle asiasta sano mustana? En aio joutua samanlaiseen "ryöpytykseen" kuin joku on joutunut. Sinun kannattaa, ihan oikeasti alkaa ajattelemaan milloin painat lähetä nappia ja mikä on sisältö. Arvostusta ei juurikaan sinua kohtaan löydy. Ilmeisesti sun on vaan niin paha olla sisäisesti, että sinun on pakko yrittää jollakin keinoin kohentaa oloasi, toisten kustannuksella. Tiedoksi vaan, teet itsestäsi todella naurettavan. Enkä muuten ole ainoa joka näin luulee.

Yhteistyössä