miksi sairaiden ulkonäköä pitää haukkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellukka1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nettielämä on raakaa ja näyttää äitykät vielä olevan raaimmasta päästä kommentteineen ja kaikkitietävine olettamuksineen :|
Ei kannata liikkua millään keskustelupalstoilla, jos ei osaa pitää nettihaukkumista ja kommentteja semmoisena, jolla ei pahoita mieltään vaikka mitä lukisi. Eihän ne edes tunne sinua, niin ei kannata kovin paljoa laittaa näiden sivujen kommenttien varaan.

Alkuperäinen kirjoittaja realistic:
Nettielämä on raakaa ja näyttää äitykät vielä olevan raaimmasta päästä kommentteineen ja kaikkitietävine olettamuksineen :|
Ei kannata liikkua millään keskustelupalstoilla, jos ei osaa pitää nettihaukkumista ja kommentteja semmoisena, jolla ei pahoita mieltään vaikka mitä lukisi. Eihän ne edes tunne sinua, niin ei kannata kovin paljoa laittaa näiden sivujen kommenttien varaan.

Täys peesi! Ihme perseennuolijoita osa jotka luulevat saavansa käyttäytyä kuinka haluavat.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Jaa-a, tuon mäkin tahtoisin tietää. En oikeasti ymmärrä mitä ihmeen merkitystä toisten ylimääräisllä kiloilla tai kilojen puutteella on toisille. Ja oikeassa olet, mun mielestäkin on erittäin tahditonta ja tökeröä. Osoittaa lähinnä ymmärtämättömyyttä ja empatiakyvyn puutetta, jos ihmisten sairauksista pitää heitellä herjaa tai sitten on itsellä todella paha olla. Makuja ja mieltymyksiä on niin monta erialista. Ulkonäkö on muutenkin ehkä typerin ja helpoin asia mistä lähteä toisia haukkumaan. Mun mielestä osoittaa lähinnä mielikuvituksen puutetta, jos ei muuta keksi mistä lähteä toisia haukkumaan jos nyt ylipäätään pitää haukkua, kaikkihan nyt osaa läskitellä, huoritella ja homotella.. Ymmärrän kyllä että pahalta tuntuu ja harmittaa, mutta älä anna tuollaisten älykääpiöitten pilata päivääsi. :hug:

Sitä paitsi sähän olet tosi nätti tyttö/nainen.. Luulen että ko haukkuja näki silloin kerran sun kuvasi ja on oikeasti kateellinen, liekö jopa sama nupin aukoja kuin silloin.. ;)

Ihmeellistä puhetta sinulta, joka olet eräille todella ilkeä.

Pata kattilaa soimaa, mutta tällä kertaa näköjään harmaana.. :xmas:

Piti tulla ihan katsomaan mitä olet keksinyt vastata. Arvaappa miksi en sulle asiasta sano mustana? En aio joutua samanlaiseen "ryöpytykseen" kuin joku on joutunut. Sinun kannattaa, ihan oikeasti alkaa ajattelemaan milloin painat lähetä nappia ja mikä on sisältö. Arvostusta ei juurikaan sinua kohtaan löydy. Ilmeisesti sun on vaan niin paha olla sisäisesti, että sinun on pakko yrittää jollakin keinoin kohentaa oloasi, toisten kustannuksella. Tiedoksi vaan, teet itsestäsi todella naurettavan. Enkä muuten ole ainoa joka näin luulee.

Kiitokset vaan huolenpidosta, mä voin vallan mainiosti niin sisäisesti kuin ulkoisestikin, kaikista muista taas en olisi ihan niinkään varma.. :xmas: Eikä sun tarvitse kirjoittaa mustana, jotta arvaan kuka olet. ;)

Mutta koita nyt hyvä ihminen keksiä jotain muuta tekemistä kuin tämä alituinen meikäläisen mustamaalaaminen.. tai no jos et kehittävämpää tekemistä keksi niin ollos ihmeessä hyvä vaan. Mulla on se oikea elämä tuolla IRL puolella ja sitä suosittelen toki sullekin, ei tätä palstailua ihan noin vakavasti kannata ottaa.. :D Että sikäli ihan yksi lysti mitä sinä tai muutama muu latvasta laho (?) täällä hiekkalaatikkopalstalla meikäläisestä ajattelette, varsinkin silloin kun itse tiedän etten ole tehnyt mitään väärää vaan vastannut minulle päätä aukoneille samalla mitalla takaisin, mun mielestä se ei ole ilkeyttä, mutta sitähän sinä et tuolta puolueellisuutesi takaa näe. Ja sama se mulle olihan toki Hitlerilläkin omat kannattajansa, joten miksei tällä yhdelläkin. Kuppikuntiahan täältä löytyy, löytyy varmasti niitä jotka eivät meikäläisestä perusta mutta löytyy sitten heitäkin joiden kanssa tulen hyvin juttuun, niin se vaan menee, eikä sen pitäisi olla yllätys kenellekään. Eikä kenenkään sellaisen takia kannattaisi lähteä yöuniaan menettämään, mutta ilmeisesti joku niin tekee...

Mutta jatka toki, jatka huomisaamuun asti ja venytä vielä ensi viikollekin. Mulla ei ole sulle ja sun kymmenelle harmaalle alteregollesi mitään sanottavaa, sama kuin seinille juttelisi, joten saat jatkaa ristiretkeäsi ihan keskenäsi. Keskityn nyt hieman oleellisimpiin asioihin, joten laitappa sinä sanoen se viimeinen sana, sitähän sä tässä haet, eikö?

Piste ja pusu päälle! :heart: Halinkin saat jottet olisi noin kärttynä :hug:

Ja nyt painan tuota Lähetä-nappia, kas näin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minun mielestäni on noloa ja typerää ryöpytellä ylipäätään ketään mustaa tuolla tavalla harmaana tai uudistuksen jälkeen ruskeana

Musta, harmaa, ruskea, pinkki, purppura, turkoosi, mitä väliä?

Yhteistyössä