Miks toi mun söpöliini voi olla noin hitsinpimpulan höppänä!!

Status
Viestiketju on suljettu.
just
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ja kaikki nämä ylläolevat jeesustelijat.. eikös se ole parempi että tuulettaa netissä eikä paisko lasta ympäri seiniä raivon vallassa.
Taas tänään täällä koolla vain täydellisiä äitejä :headwall:
Eli jos ei ilmaise itseään (netissä tms.) lapselle suuttuessaan samalla tavoin kuin ap, on jeesustelija ja täydellinen äiti?! Just....:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
[

Ei oo täydellisiä äitejä mut saa kait sitä kauhistella asiaa kun itsellä ei tulis pieneen mieleenkään ees ajatuksissa noin haukkua omaa lasta.
Kyllä mä välillä toivotan ajatuksissani lapseni alimpaan helvettiin. Mitä pahaa siinä on?
Jos siltä tuntuu niin anna palaa vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
No en mä nyt helvetti sille kakaralle näin puhu!! Te varmaan ilosena siellä hymyilette, jos teitä vituttaa!!! |O
mun mielestä parempi tuulettaa vaikka netissä tuntemuksiansa ku purkaa ne siihen naperoon. joku tuossa saman tais aikasemmin sanoakkin. muttasiis, itekkin tekisin näin samassa tilanteessa.
:hug: kyllä se siittä taas.
 
minä ihan vaan
Se joka teistäarvostelijoista ei ikinä edes ajattele lapsestaan niin heittäköön ensimmäisen kiven... Jos ikinä ei pala hermot niin johan on äidilläkin vikaa päässä... miettikää realistisesti... Ihme arvostelua heti kun joku uskaltaa kerrankin pukea tunteensa sanoiksi.. hatun nosto ap ja voimia ja tsemppiä tuleviin v...uksiin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ja kaikki nämä ylläolevat jeesustelijat.. eikös se ole parempi että tuulettaa netissä eikä paisko lasta ympäri seiniä raivon vallassa.
Taas tänään täällä koolla vain täydellisiä äitejä :headwall:
Eli jos ei ilmaise itseään (netissä tms.) lapselle suuttuessaan samalla tavoin kuin ap, on jeesustelija ja täydellinen äiti?! Just....:headwall:
Sanoiko ap että puhuu myös lapselle noin? Musta ei..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
[

Ei oo täydellisiä äitejä mut saa kait sitä kauhistella asiaa kun itsellä ei tulis pieneen mieleenkään ees ajatuksissa noin haukkua omaa lasta.
Kyllä mä välillä toivotan ajatuksissani lapseni alimpaan helvettiin. Mitä pahaa siinä on?
Niin mäkin, mutt ämmä?? :/

 
en usko että sellaista äitiä onkaan, jolla ei joskus keittäisi ja kovaa lasten kanssa. Mutta silti. Pitäkää vaan tekopyhyytenä tai jeesusteluna tai minä hyvänsä, mutta mun mielestä ihmisestä kertoo jotain hyvin negatiivista se, jos hän puhuu (tai kirjoittaa, vaikka anonyymistikin) omasta lapsestaan noin. Huh huh.
 

Mä en edelleenkään löydä yhtään sympatiaa ihmistä kohtaan joka kirjoittaa/ajattelee lapsestaan tällä tavalla. En vaan kertakaikkiiaan voi käsittää, että miten ihmisestä jonka on itse tähän maailmaan saattanut ja jonka pitäisi olla tärkein asia koko maailmassa voi sanoa näin. Etenkin kun tämä lapsi ei nyt selvästikään ole oikeasti edes tehnyt mitään kamalaa (kuten raiskannut, tappanut tms.). Kyllä jokaista varmasti joskus suututtaa, mutta rajansa kaikella. Pakko sanoa, että aika keskenkasvuiselta vihaiselta teiniltä kuulostaa ihminen joka pientä lasta nimittää idiootiksi, ämmäksi jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä ihan vaan:
Se joka teistäarvostelijoista ei ikinä edes ajattele lapsestaan niin heittäköön ensimmäisen kiven... Jos ikinä ei pala hermot niin johan on äidilläkin vikaa päässä... miettikää realistisesti... Ihme arvostelua heti kun joku uskaltaa kerrankin pukea tunteensa sanoiksi.. hatun nosto ap ja voimia ja tsemppiä tuleviin v...uksiin...

Minä heitän ensimmäisen kiven. Ja puhtaalla omallatunnolla. Ikinä en ole ajatellut lapsestani mitään tuommoista mitä ap kirjoittaa.
 
Hermot taatusti menee joskus jokaisella. Mutta vitun idiootti, ämmä....? Ei ole koskaan tullut mieleenkään edes ajatella lapsista noin.

Mitä ap:n kertomiin ongelmiin tulee, niin kotonahan ne käytössäännöt opitaan ja opetetaan. Esimerkiksi se, miten ihmisille kuuluu puhua, ja mitä siitä seuraa jos ihmisille puhuu rumasti. Uhkailu on täysin turhaa ja tehotonta, jos sitä ei toteuta: lelut jätesäkkiin vaan, jos ei muu auta. Meilläkin on tällä hetkellä legot kahden viikon jäähyllä saunassa. Ei ihme, jos viisivuotias ei tottele, kun äiti huutaa ja uhkailee muttei toteuta uhkauksiaan.

Ymmärrän, että hermot menee aika ajoin, mutta ap:n kirjoittama teksti omasta lapsestaan on suorastaan oksettavaa. Ja jos se, että mä en ikinä ajattelisi tai kirjoittaisi omasta lapsestani noin rumasti, tekee musta tekopyhän, niin täytyy sanoa että olen todella mielelläni tekopyhä :saint:
 
oi aikoja
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Ämmä täyttää loppukuusta 6v, eikä tajua yhtään mitään.
Ei minkäänlaista käsitystä, koska se turpa pidetään kiinni jne.
Kaiken se rikkoo, mihin koskee, ikinä ei romujaan kerää, vaikka miten huudan ja uhkailen heittäväni kaiken roskiin.
Valittaa vaan kaikesta ja kiukuttelee.
Äsken tuli postista lasten synttärikakkuihin kuvat ja meni 30sek, kun toi saatanan älykääpiö oli senkin taittanu muruiks.
Vittu, et ottaa päähän toi apina!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Tuosta kielenkäytöstä päätellen vastaus: äitiinsä tullut.
 
Älykääpiö
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Hermot taatusti menee joskus jokaisella. Mutta vitun idiootti, ämmä....? Ei ole koskaan tullut mieleenkään edes ajatella lapsista noin.

Mitä ap:n kertomiin ongelmiin tulee, niin kotonahan ne käytössäännöt opitaan ja opetetaan. Esimerkiksi se, miten ihmisille kuuluu puhua, ja mitä siitä seuraa jos ihmisille puhuu rumasti. Uhkailu on täysin turhaa ja tehotonta, jos sitä ei toteuta: lelut jätesäkkiin vaan, jos ei muu auta. Meilläkin on tällä hetkellä legot kahden viikon jäähyllä saunassa.

Ymmärrän, että hermot menee aika ajoin, mutta ap:n kirjoittama teksti omasta lapsestaan on suorastaan oksettavaa. Ja jos se, että mä en ikinä ajattelisi tai kirjoittaisi omasta lapsestani noin rumasti, tekee musta tekopyhän, niin täytyy sanoa että olen todella mielelläni tekopyhä :saint:

SUPERPEESI! :)
 
oi aikoja
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ja kaikki nämä ylläolevat jeesustelijat.. eikös se ole parempi että tuulettaa netissä eikä paisko lasta ympäri seiniä raivon vallassa.
Taas tänään täällä koolla vain täydellisiä äitejä :headwall:
Täydellisen äidin ja "vitun idioottiämmäksi" lastaan haukkuvan väliin mahtuu aika paljon muutakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:hug: ja hei. parempi se on tänne purkaa kuin lapselle. toki joku rangaistus on tulatav tuollaisesta käyttäytymisestä.. ja toteuta uhakus. vie lelut vaik viikoks veke.
Mä olen keränny usasti lelut jätesäkkiin, mut tuo muikki vaan tokasee, ettei se haittaa.. :|
Ja usein vetoaa, ettei poikakaan kerää lelujaan. (ikää 11kk)


Ja kaikille tiedoksi!!

Kun mulla äsken hermot meni, niin karjasin tytölle, että nyt huoneeseen miettimään mitä TAAS menit tekemään!!
Siellä se kattelee videoita yksikseen.

Se mitä tänne kirjotin, on vaan täällä. Lapseni eivät siitä varmaankaan kärsi.
Jos mulle on annettu yliannos temperamenttia, mutta myös hyvää itsehillintää, en nää sitä niin huonona asiana.

Kiitti kaikille, jotka ymmärsi!! :hug:
 
daaaa
On täällä kyllä täydellisiä äitejä. Eivät KOSKAAN ajattele rumasti lapsistaan, vaan aina sädekehä pään päällä hyysäävät pikku Nico-Jessicoitaan. Ajatella saa kuinka rumasti vaan, kunhan ei sano sitä lapselle. Eikä ap omien sanojensa mukaan sanonut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä