Miks toi mun söpöliini voi olla noin hitsinpimpulan höppänä!!

Status
Viestiketju on suljettu.
anni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei mutta eikös ole hyvä,että tämä äiti purkaa pahan olonsa täällä palstalla eikä suoraan lapselle? Ei se sitä tarkoita, että jos kirjoittaa tänne ties mitä kauheuksia, että lapsi ne joutuis kokemaan tai kuulemaan! Vai mitä?
jos pystyy lastaan noin surutta täällä haukkumaan, luulen että kyllä lapsikin sen on kuullut. kauheaa, en pystyis noin kirjoittamaan edes, omasta lapsestani. hyi yööök
 
Täydellinen?
Mä en voisi ikinä sanoa mun tyttäriäni ämmiksi tai älykääpiöiksi -en edes netissä. Enkä silti ole täydellinen. Minä vain rakastan ja kunnioitan lapsiani, enkä edes suurimman vitutuksen hetkellä ajattele heistä noin.
 
anni
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
No en mä nyt helvetti sille kakaralle näin puhu!! Te varmaan ilosena siellä hymyilette, jos teitä vituttaa!!! |O
no en kyllä hauku täälläkään, kamalaa luettavaa. kiva että et ole lapsellesi sitten räyhänny. mut en tosiaan itse sanois noin edes täällä virtuaalissa, en edes silloin kun 3v vetäs mustekynällä alle 1kk vanhat uudet sohvat pilalle.. kamoon
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei mutta eikös ole hyvä,että tämä äiti purkaa pahan olonsa täällä palstalla eikä suoraan lapselle? Ei se sitä tarkoita, että jos kirjoittaa tänne ties mitä kauheuksia, että lapsi ne joutuis kokemaan tai kuulemaan! Vai mitä?
jos pystyy lastaan noin surutta täällä haukkumaan, luulen että kyllä lapsikin sen on kuullut. kauheaa, en pystyis noin kirjoittamaan edes, omasta lapsestani. hyi yööök
minä ainakin voin mielessäni haukkua lapseni alimpaan helvettiin, mutta koska en sitä oikeasti tarkoita en sitä myöskään lapselleni sano. Ajatukset on vain ajatuksia oli ne sitten kirjoitettuja tai omassa pienessä mielessä lausuttuja. Ne ei ketään vanhingoita.

 
Tää on vaan elämää, jos yhtään lohduttaa.... odotas, kun lapses on teini-iässä ja se laukoo sulle nuo samat sanat, että äiti on yks vitun idiootti fossiili :kieh:
Koita kestää kaspurantti, kyllä se siitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ja kaikki nämä ylläolevat jeesustelijat.. eikös se ole parempi että tuulettaa netissä eikä paisko lasta ympäri seiniä raivon vallassa.
Taas tänään täällä koolla vain täydellisiä äitejä :headwall:
peesi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ja kaikki nämä ylläolevat jeesustelijat.. eikös se ole parempi että tuulettaa netissä eikä paisko lasta ympäri seiniä raivon vallassa.
Taas tänään täällä koolla vain täydellisiä äitejä :headwall:
Ei oo täydellisiä äitejä mut saa kait sitä kauhistella asiaa kun itsellä ei tulis pieneen mieleenkään ees ajatuksissa noin haukkua omaa lasta.
 
Näitä päiviä tulee joskus, polje jalkaa ja kiukkua täällä, se helpottaa. Äläkä välitä tekopyhistä mouruajista jotka ei ymmärrä että se mitä teänne kirjoitetaan ei ole aina ihan samassa muodossa kuin mitä lapselle sanotaan.
 
mitäs
jos haukkuja menisit kerrankin pois täältä koneelta ja mene vaikka lapses kanssa ulkoilemaan
niin ei ois lapsi niin vitun idiootti.jos koneella istut päivät pitkät niin eihän sun lapsellas oo virikkeitä.
 
Tjaa
Parempi kai täällä purkaa paineita kun lapseensa. Asuu meilläkin ajatuksissani lauma idiootti paviaaneja. (3 poikaa,3,5 ja7v.) :D mutta ei sitä ääneen sanota vaikka tuhoa katsellessa mieli tekisi. Hetkellistä se kuitenkin on. Jossain paviaanien varjossa on kuitenkin minun kullanmurut <3
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä