I
itse-epäonni
Vieras
Siitä tulee yleensä aina kuiva ja liian rapea
mitä mä teen väärin? Oisko kellään ohjetta jolla en voi epäonnistua?! Kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja itse-epäonni:Siitä tulee yleensä aina kuiva ja liian rapeamitä mä teen väärin? Oisko kellään ohjetta jolla en voi epäonnistua?! Kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Alkuperäinen kirjoittaja itse-epäonni:Siitä tulee yleensä aina kuiva ja liian rapeamitä mä teen väärin? Oisko kellään ohjetta jolla en voi epäonnistua?! Kiitos.
Minua kiinnostas että minkälaisella ohjeella sinä pohjan teet?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tässä ihan takuuvarma pohjan ohje:
3lasia jauhoja
1tl suolaa
1tl leivinjauhetta
1lasi vettä
100g sulaa marg
ei tuu liian paksukaan ja tosi helppo!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tässä ihan takuuvarma pohjan ohje:
3lasia jauhoja
1tl suolaa
1tl leivinjauhetta
1lasi vettä
100g sulaa marg
Tosi rasvainen pohja!
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tässä ihan takuuvarma pohjan ohje:
3lasia jauhoja
1tl suolaa
1tl leivinjauhetta
1lasi vettä
100g sulaa marg
Tosi rasvainen pohja!
No oho, niinpä on.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tässä ihan takuuvarma pohjan ohje:
3lasia jauhoja
1tl suolaa
1tl leivinjauhetta
1lasi vettä
100g sulaa marg
Tosi rasvainen pohja!
No oho, niinpä on.
näimpä ja vannoutuneena pitsa fanina...hmm..no kunnon pitsaan omasta mielestäni ei tule leivinjauhetta.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Pizzapohjaan ei kuulu leivinjauhe eikä margariini.